Dell uspešno posluje preko Twitterja

Pri podjetju Dell Inc., ki se pri prodaji osebnih računalnikov zanaša tudi na socialna spletna omrežja, pravijo, da so promocije na Twitterju pomagale proizvesti več kot 6,5 milijonov ameriških dolarjev z naročili osebnih računalnikov, dodatne in programske opreme.
Dell uspešno posluje preko Twitterja

Dell uspešno komunicira preko Twitterja (slika: textually.org)

Število uporabnikov (1,5 milijona), ki so se prijavili na Dellove tweete, je v zadnjih treh mesecih naraslo za 23 odstotkov. Več kot 100 uslužbencev je že poslalo tweete – Twitterjeva kratka, 140-znakovna sporočila – preko 35 različnih kanalov. 

Dell, tretji največji proizvajalec osebnih računalnikov, je začel uporabljati Twitter pred dvema letoma, da bi pridobil nove potrošnike. 6,5 milijonov dolarjev predstavlja skupno vsoto, ki je bila proizvedena preko neposrednih interakcij s potrošniki na Twitterju v tem času. Te prodaje so sicer le majhen del letnih prihodkov podjetja, ki so v lanskem letu znašali kar 61,1 milijard dolarjev. Twitter podjetju predstavlja eno izmed najučinkovitejših orodij za komuniciranje s potrošniki, s katerimi komunicira v 12 državah, vključno z ZDA, Brazilijo, Mehiko, Kitajsko in Japonsko. 

Dell, ki ima sedež v Round Rocku v Teksasu, trenutno dosega 3,5 milijonov ljudi preko spletnih socialnih omrežij in lastnih skupnosti, vključno z Direct2Dell.com in IdeaStorm.  

 

Vir: Bloomberg

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje