Delo od doma izboljšuje produktivnost

Je delo od doma lahko dobro za vaš posel? Podjetja, ki svojim delavcem omogočajo delo od doma, menijo, da je tovrstna oblika lahko slaba. Predvidevajo, da so v domačem okolju delavci bolj podvrženi lenarjenju. A temu ni tako.
Delo od doma izboljšuje produktivnost

Delo od doma prinaša manj stresa in več produktivnosti (Vir slike: YouTube).

Nicholas Bloom in John Roberts sta v harvardskem poslovnem poročilu ugotovila ravno nasprotno. Delo od doma koristi tako podjetju kot zaposlenim, le da delavcem ta oblika dela lahko postane nekoliko dolgočasna. Služba vendarle predstavlja tudi prostor za socializacijo.

Za devet mesecev odšli delat od doma

Raziskovalna ekipa je pod drobnogled vzela turistično agencijo iz Kitajske. Ctrip se je za možnost dela od doma odločil zaradi potrebe po znižanju stroškov za najemnino. Podjetje je zaskrbelo, da bi se v tem primeru znižala tudi produktivnost. Skupino, ki so jo testirali, in je obsegala 255 zaposlenih, so razdelili na dve skupini. Tisti, ki imajo rojstni dan na liho število, so devet mesecev delali od doma, tisti, ki pa imajo rojstni dan na sodo število, pa so v času testnega obdobja delali v pisarni.

Tisti, ki so delali od doma, so naredili več

Ctrip je ugotovil, da je v raziskovanem obdobju delavcem, ki so delali od doma, produktivnost zrastla za 13 odstotkov. Imeli so tudi manj odmor in manj bolniških v primerjavi s tistimi, ki so delali v pisarni.

Po delavniku precej manj utrujeni od kolegov, ki so delali v pisarni

Tudi več dela so opravili, saj so imeli boljše pogoje za delo, so povedali raziskovalcem. Imeli so mir in ker ni bilo njihovih sodelavcev ob strani tudi niso imeli možnosti za klepet. Delo so morda opravili hitreje tudi zato, ker niso bili sredi stresnega okolja. Stres je namreč ubijalec kreativnosti in produktivnosti. S svojim delom so bili tudi precej bolj zadovoljni, zanimivo pa je, da so bili manj utrujeni od delavcev, ki so delali v pisarni.

Delo od doma ne bo ogrozilo vaših poslovnih rezultatov

Na podlagi izsledkov se je Ctrip odločil za možnost od dela, ki pa ga vsi delavci niso sprejeli odprtih rok. Kar precej se je po testiranem obdobju odločilo za delo v pisarni. Bloom in Roberts menita, da bi lahko njuna študija pomagala številnim podjetjem, ki želijo znižati stroške, a s tem ne ogroziti produktivnosti in posledično poslovnih rezultatov.

»Menimo, da je delo od doma lahko pozitivna izkušnja za podjetje in njegove zaposlene, kot je pokazala naša raziskava na primeru Ctrip. Več podjetij bi moralo preizkusiti to možnost,« menita in napovedujeta, da bo tovrstna oblika dela postala pomemben del 21. stoletja.

Vas zgornje raziskave ne prepričajo? Preverite MP coworking >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje