Denar bomo pošiljali tudi prek Facebooka

Težko pričakovana funkcija Facebooka za plačevanje je končno zunaj. Nova možnost znotraj aplikacije Facebook Messenger omogoča njegovim uporabnikom pošiljanje in sprejemanje denarja. Za zdaj je na voljo le ameriškim uporabnikom.
Denar bomo pošiljali tudi prek Facebooka

Za zdaj bo novost na voljo le ameriškim uporabnikom (Vir slike: Newsroom Facebook).

Uporabniki, ki so družbenemu omrežju zaupali tudi podatke o kreditni kartici, lahko po novem svojemu sogovorniku pošljejo tudi denar kar sredi pogovora. Možnost je za zdaj na voljo le ameriškim uporabnikom, v naslednjih mesecih pa bo na voljo tudi za OS Android in iOS.

Za zmanjšanje tveganja za nedovoljene transakcije vpis PIN kode

Uporabnik izbere ikono s simbolom dolarja, nato pa izberejo še možnost Plačaj (Pay). Prejemnik denarja prejme denar z odpiranjem prijateljevega sporočila. Podobno kot pri nakazilih prek banke se plačilo lahko zavleče tudi do treh dni. Da bi zmanjšali tveganje za nedovoljene transakcije, morajo uporabniki pred pošiljanjem vpisati PIN kodo ali pa transakcijo potrditi prek Applovega identifikacijskega sistema.

Facebookova možnost brezplačno

Za razliko od konkurenčne storitve Venmo, Facebook za transakcijo ne bo zaračunaval. Venmo na vsako transakcijo zaračuna 3 odstotke glede na višino plačila. Facebookova nadgradnja bo brezplačna.

Že poznate Snapcash? >>

Kako bi uporabniki ostali dlje časa na Facebooku?

Z novostjo si Facebook želi, da bi njegovi uporabniki na družbenem omrežju ostali dlje časa. Digitalno-marketinško podjetje eMarketer ocenjuje, da so odrasli Američani lani v povprečju na Facebooku preživeli okoli 21 minut na dan, kar je okoli 6 odstotkov časa, kolikor ga preživijo na spletu. Pri Facebooku, ki je sicer v ZDA druga najbolj obiskana spletna stran (takoj za Googlom), si želijo podobno kot vsako drugo spletno podjetje, da njegovi uporabniki na njem preživijo čim več časa.

Plačevanje prek Facebook Messengerja del večjega načrta

Če bi Facebook prejel ogromno število kreditnih kartic in plačil, njegovi uporabniki pa bi lahko opravili plačila tudi za nakup, in v kolikor bi Facebook resnično ponudil takšno opcijo, potem bi pri tem velikanu lahko še lažje targetirali potrošnike – s tem pa bi dobili še večje zanimanje s strani oglaševalcev, so prepričani analitiki.

Korak, ki ga je storil Facebook, je v luči vse bolj priljubljenega mobilnega plačevanja. Zato ne bi bilo presenetljivo, če bi Facebook v naslednjih mesecih predstavil način, kako bi njegovi uporabniki kar direktno prek Facebooka kupili izdelke.

Kako je Snapchat zavrnil Facebook? >>

Lahko reši podobo Facebook Messengerja?

Mobilno plačevanje naj bi leta 2019 doseglo vrednost kar 142 milijard dolarjev. Še lani je bila ta vrsta plačevanja »velika« 52 milijard dolarjev. S to potezo bi si Facebook lahko celo izboljšal podobo Messengerja. Ob predstavitvi je namreč naletel na številne kritike s strani uporabnikov.

Gneča na področju mobilnega plačevanja

Na področju mobilnega plačevanja je že prava gneča. Poleg Venma, ki je produkt PayPala in je izredno priljubljen pri najstnikih in tistih, starejših od 20 let, Square Casha, na tem področju že nekaj mesecev izstopa tudi Snapchat s svojim Snapcashem. Za slednjo storitev sicer ni povsem jasno, v kolikšni meri se jo uporablja.

Facebookova možnost ima največ potenciala

Direktor pri analitičnem podjetju Gartner, Brian Blau, je prepričan, da naštete storitve nimajo takšnega potenciala, kot ga ima na primer Facebook. »Nekateri ponudniki aplikacij ponujajo možnost pošiljanja denarja že nekaj časa, a ne na takšnem nivoju kot Facebook,« je povedal tujim medijem.

Facebook: Podatki bodo varni, ne skrbite!

Uporabniki Facebooka imajo sicer že pomisleke glede deljenja podatkov o kreditnih karticah, a jih Facebook miri. Varnost je na prvem mestu in Facebook bo poskrbel, da bodo podatki na varnem. Za razliko od ostalih ponudnikov podobnih storitev, se bodo podatki o kreditnih karticah shranjevali na Facebookih serverjih. Vsekakor pa bo v naslednjih mesecih povsem jasno, kako sproščeni so njegovi uporabniki pri deljenju prej omenjenih podatkov. Deljenje fotografij in utrinkov iz zasebnega življenja jim že nekaj časa ne predstavlja ovire, jim ti podatki vendarle bodo?

Naj se pogovor o denarju začne in konča na Facebooku

Aplikacijo Facebook Messenger uporablja okoli pol milijona ljudi. Kot so še povedali pri Facebooku, njihov fokus ni razvoj sistema plačevanja, ki bi bil lahko na voljo kjerkoli, temveč, kako narediti Messenger še bolj uporaben. »Vemo, da do pogovorov o denarju prihaja nenehno,« je povedal Steve Davis, ki dela na nedavno predstavljenem projektu. »Ampak večina pogovorov se začne na enem mestu in konča na drugem

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje