Ob 2000 dolarjev dnevno zaradi programerske napake

Avtor — 22.07.2009
Inner Four, razvijalec ene izmed najbolj priljubljenih aplikacij za iPhone platformo, kar nekaj dni zaporedoma ni proizvajal reklamnih prihodkov, kar ga je predvidoma stalo do 2000 dolarjev dnevno.
Ob 2000 dolarjev dnevno zaradi programerske napake

Izjemno priljubljena brezplačna aplikacija Mirror Free,
ki zaslon vaše naprave spremeni v ogledalo in je na voljo tako za iPhone kot
tudi za iPod Touch, je namreč namesto predpisanega dobaviteljskega ključa
podjetja AdWhirl, ki bi zagotovil pravilno prikazovanje oglaševalskih enot v
vmesniku aplikacije, uporabljala primerek preizkusnega vzorca ključa.

Upravitelji oglaševalskega omrežja so odkrili, da razvijalec izgublja prihodek
s strani aplikacije, ki je nenehno posegala po najvišjih stopničkah lestvic v
vseh trgovinah App Store. Nekdo iz ekipe je namreč aplikacijo prenesel na svoj
iPhone ter ugotovil, da namesto pravih, tečejo testne oglaševalske enote.

Podjetje je še vedno uspelo videti, koliko prometa je aplikacija pridobivala,
kar je privedlo do že omenjenih izračunov izgube prihodkov, čeprav bo pravilno
številko, jasno, težko dokazati. 

 

Vir: TechCrunch 

Oznake:
MP izobraževanja

MP dogodek Facebook oglaševanjeFacebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več o delavnici >>