Deset načinov, ki vam bodo pomagali izboljšati vaše sposobnosti povezovanja

Za dobro delovanje podjetja se morajo vsi zaposleni počutiti povezani med seboj. Še posebno pomembno vlogo imate vi kot vodja podjetja in pa menedžerji, ki vam v tem primeru lahko služijo predvsem kot pomoč in opora.
Deset načinov, ki vam bodo pomagali izboljšati vaše sposobnosti povezovanja

Deset načinov, ki vam bodo pomagali izboljšati vaše sposobnosti povezovanja (Vir slike: Pixabay.com)

Vodja predstavlja ključno vez med delovno ekipo. Vodja je tisti, ki vpliva na razpoloženost in delovni duh v podjetju. Znati mora ravnati z ljudmi, svojimi zaposlenimi in mednje ustrezno porazdeliti naloge.

1. Prepoznajte spremembe v povezanosti. Ljudje se morajo počutiti povezane, le na tak način se čutijo pomembne in posledično delujejo produktivno. Kot vodja podjetja morate spoznati svoje zaposlene in se povezati z njimi.

2. Bodite prisotni v razpravah. Namenite udeleženim na sestanku pozornost in sodelujte v pogovorih (postavljajte vprašanja, potrdite pozitivno, povejte svoje mnenje).

3. Pokažite empatijo, saj boste z njo razvili še večjo povezanost v kolektivu.

4. Pohvalite. Ljudje potrebujejo potrditev, priznanje, pohvalo, saj jim to predstavlja tudi motivacijo za nadaljnji trud pri opravljanju svojega dela.

Preberite tudi: 7 zlatih pravil marketinga.

5. Nadzorujte ton svojega glasu, saj le-ta vpliva na razumevanje podanega sporočila ter ravno tako na počutje zaposlenih oziroma tistih, katerim je sporočilo namenjeno.

6. Zagotovite si avtonomijo pri izvedbi. Bodite svojim zaposlenim vzor, jim stojte ob strani ter jih naučite, kako čim bolje opravljati svoje delo ter kako se suvereno in brez strahu soočati z novimi izzivi.

7. Naučite se in začnite uporabljati pet jezikov hvaležnosti in razumevanja. To so: besede potrditve, namenjen kvaliteten čas ali ponujena pomoč pri delu, nagrade ter fizični stik.

8. Ko naredite napako, se opravičite.

9 Razvijte socialne veščine in veščine za odnose ter se naučite prepoznati razlikovati med njimi. To vam bo pomagalo zgraditi boljše odnose, se povezati z ljudmi ter dobro delovati v družbi.

Vir: Connectionculture.com

Ko podjetniki prodajajo izdelek, se kupcem želijo približati z nižjo ceno in lepim dizajnom, pri tem pa pozabijo na marketing.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

BOKRI Green – družbeno odgovorno vrtnarjenje z biorazgradljivo plastiko

Podjetje za izdelavo plastike BOKRI že nekaj let razvija recepturo in tehnološki postopek pridelave oziroma predelave biološko razgradljive plastike iz beljakovinsko bogate zavržene hrane. Rezultat je serija izdelkov za urbane vrtnarje pod blagovno znamko BOKRI Green. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna dejavnost na kmetiji kot možnost dodatnega zaslužka

Dopolnilna kmetijska dejavnost predstavlja vir dodatnega zaslužka in omogoča boljšo rabo proizvodnih zmogljivosti. Kot sekundarna dejavnost prispeva k boljši izrabi pridelkov iz osnovne kmetijske in gozdarske dejavnosti. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje