Dijaka dopoldne, popoldne podjetnika

Avtor Maruša Žibert — 22.04.2014
Komentiraj!
Domen in Jure dopoldneve preživita v šoli, popoldne pa se prelevita v podjetnika. V smehu povesta, da se dodatni odgovornosti, ki bi jo prinesla zaposlitev, želita izogniti vsaj do mature. Najstnikoma se je lani porodila ideja o izdelavi video posnetka na daljavo.
Dijaka dopoldne, popoldne podjetnika

"Smo prvi v Sloveniji, ki video posnetek izdelamo na daljavo," pravita ustanovitelja Moj podjetnik (Vir slike: Ana Hribernik)

Ideja se jima je porodila, ko sta opazila, kako zaposleni so podjetniki. Zaradi pomanjkanja časa se vse redkeje odločajo za izdelavo videa ali spletne strani. Zato sta se odločila, da jim olajšata delo. "Material za video posnetke odkupujemo iz spletnih video baz in jih po meri naročnika prikrojimo v lastni montaži. Ne vidiva namreč smisla v snemanju gradiva, ki je bilo že posneto. Zamudno je. To tudi zviša ceno za naročnika. Tako pa odkupljenim posnetkom dodajamo animacije ter poudarimo posebnost naročnika," pravita mlada podjetnika, ki bosta junija letos upihnila prvo svečko svojemu projektu Moj podjetnik.

Začela sta zgodaj, z rosnimi 17 leti. "Svojih začetkov se še kako dobro spomniva in vedno `umirava od smeha` ob misli na najino prvo naročilo. Naročnika sva prepričala kljub temu, da takrat naša spletna stran sploh še ni delovala, tudi nobenih referenc nisva imela. Vse je bilo odvisno od besed in obljub, ki sva mu jih dala," medtem ko je danes precej lažje. Spletno stran in reference imata, kup kontaktov in stikov tudi.

Vedno na lovu za idejami

Prvo leto poslovanja je bilo iz finančnega vidika zelo dobro, nekoliko manj uspešno pa se je končalo z razvojem podjetja in iskanja novih poslovnih priložnosti. Iščeta jih povsod – med vožnjo, na potovanju, kavi, v kinu. "Cilj je do konca leta vzpostaviti svoj klicni center in posneti TV oglas," svoje ekipe pa še ne nameravata povečati. Kot pravita, je vključitev novih članov v podjetje precej tvegana odločitev.

"Nov član lahko res izboljša sistem, lahko pa ti popolnoma izniči ves vložen trud. Malce sva še premlada za takšne odločitev. Seveda pa je dobrodošel vsak dober komercialist (smeh)," priznavata pa tudi, da ju tujina še kako mika. Želita si namreč, da bi kliente dobivala tudi iz tujine in odprla kakšno podružnico.

Medtem ko je vsak projekt poseben izziv, med njunimi strankami najdemo tako samostojne podjetnike kot tudi večja podjetja, kot je Printbox. "Filozofija najinega podjetja je ustvariti ponudbo z najširšim možnim spektrom promocijskega materiala, ki ga podjetja potrebujejo," zdaj jim dajeta to na voljo v obliki promocijskih videov, radijskih oglasov, internetnih oglasov, oglaševalskih kampanj in interaktivnih spletnih strani.

Domna in Jureta najdete v MP coworkingu.

Kako si odpreti vrata v uspešno podjetništvo?

Konkurenca v Sloveniji je na tem področju ogromna, a najstnika na njuno dejavnost ne gledata kot na dejavnost, "ki bi naju omejevala, temveč bolj kot na marketinško znanje in orodje, ki odpira vrata v uspešno podjetništvo."

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!