Dijaka dopoldne, popoldne podjetnika

Domen in Jure dopoldneve preživita v šoli, popoldne pa se prelevita v podjetnika. V smehu povesta, da se dodatni odgovornosti, ki bi jo prinesla zaposlitev, želita izogniti vsaj do mature. Najstnikoma se je lani porodila ideja o izdelavi video posnetka na daljavo.
Dijaka dopoldne, popoldne podjetnika

“Smo prvi v Sloveniji, ki video posnetek izdelamo na daljavo,” pravita ustanovitelja Moj podjetnik (Vir slike: Ana Hribernik)

Ideja se jima je porodila, ko sta opazila, kako zaposleni so podjetniki. Zaradi pomanjkanja časa se vse redkeje odločajo za izdelavo videa ali spletne strani. Zato sta se odločila, da jim olajšata delo. “Material za video posnetke odkupujemo iz spletnih video baz in jih po meri naročnika prikrojimo v lastni montaži. Ne vidiva namreč smisla v snemanju gradiva, ki je bilo že posneto. Zamudno je. To tudi zviša ceno za naročnika. Tako pa odkupljenim posnetkom dodajamo animacije ter poudarimo posebnost naročnika,” pravita mlada podjetnika, ki bosta junija letos upihnila prvo svečko svojemu projektu Moj podjetnik.

Začela sta zgodaj, z rosnimi 17 leti. “Svojih začetkov se še kako dobro spomniva in vedno `umirava od smeha` ob misli na najino prvo naročilo. Naročnika sva prepričala kljub temu, da takrat naša spletna stran sploh še ni delovala, tudi nobenih referenc nisva imela. Vse je bilo odvisno od besed in obljub, ki sva mu jih dala,” medtem ko je danes precej lažje. Spletno stran in reference imata, kup kontaktov in stikov tudi.

Vedno na lovu za idejami

Prvo leto poslovanja je bilo iz finančnega vidika zelo dobro, nekoliko manj uspešno pa se je končalo z razvojem podjetja in iskanja novih poslovnih priložnosti. Iščeta jih povsod – med vožnjo, na potovanju, kavi, v kinu. “Cilj je do konca leta vzpostaviti svoj klicni center in posneti TV oglas,” svoje ekipe pa še ne nameravata povečati. Kot pravita, je vključitev novih članov v podjetje precej tvegana odločitev.

“Nov član lahko res izboljša sistem, lahko pa ti popolnoma izniči ves vložen trud. Malce sva še premlada za takšne odločitev. Seveda pa je dobrodošel vsak dober komercialist (smeh),” priznavata pa tudi, da ju tujina še kako mika. Želita si namreč, da bi kliente dobivala tudi iz tujine in odprla kakšno podružnico.

Medtem ko je vsak projekt poseben izziv, med njunimi strankami najdemo tako samostojne podjetnike kot tudi večja podjetja, kot je Printbox. “Filozofija najinega podjetja je ustvariti ponudbo z najširšim možnim spektrom promocijskega materiala, ki ga podjetja potrebujejo,” zdaj jim dajeta to na voljo v obliki promocijskih videov, radijskih oglasov, internetnih oglasov, oglaševalskih kampanj in interaktivnih spletnih strani.

Domna in Jureta najdete v MP coworkingu.

Kako si odpreti vrata v uspešno podjetništvo?

Konkurenca v Sloveniji je na tem področju ogromna, a najstnika na njuno dejavnost ne gledata kot na dejavnost, “ki bi naju omejevala, temveč bolj kot na marketinško znanje in orodje, ki odpira vrata v uspešno podjetništvo.”

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje