Direktor Facebooka si želi povezave z Googlom

Mark Zuckerberg se z Googlom želi pogovoriti o novi storitvi za družabna omrežja, ki jo je internetni velikan trgu ponudil pred kratkim, Google Friend Connect.
Direktor Facebooka si želi povezave z Googlom

Facebook in Google se borita za vaše podatke

Direktor Facebooka, Mark Zuckerberg, se želi z odgovornimi pri Googlu
pogovoriti o vprašanju zasebnosti podatkov, ki se je pojavilo po tem,
ko je Facebook blokiral novo Googlovo storitev, Google Friend Connect.
Ta storitev upravljalcem strani omogoča dodajanje funkcij družabnih
omrežij, kot so Facebook, Orkut ali Plaxo. Posledično pa Googlu omogoča
tudi posredovanje podatkov tretjim osebam, ne da bi se uporabniki tega
zavedali. Zuckerberg je poudaril, da njihov sistem temelji prav na tem, da
uporabniki točno vedo, s kom delijo svoje informacije. Obenem je
zavrnil trditve Googlovega inženirja, Davida Glazerja, da se je Google
pred zagonom storitve posvetoval z Facebookom.

Facebook se sicer na japonskem trgu sooča s hudo konkurenco, družabnim
omrežjem Mixi, pri uporabi katerega so se uporabniki navadili anonimne
komunikacije, kar je v nasprotju z načeli Facebooka. Zaradi
prevladovanja mobilne tehnologije bo Facebook na Japonskem predvidoma
uvedel tudi verzijo njihove storitve Facebook Mobile.

Vir: PC World

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje