Direktor je želel shujšati – nastal je DietPoint!

Avtor Maruša Žibert — 15.01.2014
Komentiraj!
Pred štirimi leti je imel Damjan Malis, danes direktor startupa DietPoint, težave z odvečno težo. Iz njegove težave je nastala ideja za aplikacijo, ki uporabniku pomaga pri izgubi telesne teže oziroma spremembi prehranjevalnih navad.
Direktor je želel shujšati – nastal je DietPoint!

DietPoint tik pred štirimilijontim prenosom (Vir slike: DietPoint)

Malis je idejo za DietPoint uresničil s pomočjo nutricionistke, ki je napisala dietne plane. Ti se namreč prilagajajo vsakemu posamezniku, njegovi telesni konstituciji in telesni aktivnosti. Prvotna različica aplikacije je pozneje, decembra 2012, doživela grafično preobrazbo, postala pa je plačljiva. Gre za freemium model aplikacije, ki omogoča del (25 dietnih planov) brezplačnih vsebin, preostali del pa je plačljiv. S plačilom uporabnik "odklene" celotno aplikacijo, s čimer prejme še preostalih 130 dietnih planov, nakupovalni list in opomnike.

"Gre za trend v App Storu. Ljudje se ne odločajo kar tako za nakup aplikacije, ki je ne poznajo. To pa je možnost, da jo preverijo, s poznejšim nakupom pa odkupijo celotno aplikacijo," nam pove Simon Kratnar in doda, da je brezplačen del tako nekakšna testna verzija celotne aplikacije.

Visoke ocene in vse manj kilogramov

"Ko je nastala aplikacija, je bil prav čas. Takrat je bil App Store šele v razvoju. Prva je bila narejena samo za Android, kjer si je DietPoint ustvaril dobro pozicijo," sledila pa je prava promocija in dobra postavitev aplikacije med iskanjem po spletnih tržnicah. "To je pripomoglo k temu, da so nas opazili uporabniki in tisti, ki delajo ocene aplikacij," poudarja Kratnar. DietPoint pa se kljub svoji "starosti" uvršča na seznam aplikacij, primernih za hujšanje, ki jih urejajo mnoge priznane tuje strani.

"Dobivamo številne pohvale. Zgodba naše uporabnice, ki je uspela shujšati z DietPoint, je bila objavljena v reviji Health. To so zgodbe, ki nam dajejo zagon," poudarja Kratnar, ki je skupaj z ekipo, ki jo poleg direktorja Malisa, ta je hkrati tudi programer, sestavljajo še programer Uroš, dizajner Jure, Cica, Klara, Aljaž in Simon v marketingu, izredno ponosen na vsako pohvalo. Na Google Play ima njihova aplikacija oceno 4,3, na App Storu pa je za najnovejšo različico dobila pet zvezdic. "Naš direktor je shujšal s pomočjo aplikacije Diet Point," kot zanimivost pove Kratnar.

Mehičani že bolj debeli kot Američani

Največ prenosov – nič kaj presenetljivo – prihaja iz ZDA. DietPoint, ki bo kmalu zbral že štiri milijone prenosov, je sicer dostopen poleg angleščine še v španščini in nemščini. Z razvojem aplikacije v španščini so namreč merili na Španijo, srednjo Ameriko, tudi južno Ameriko. In čeprav je, pravi Kratnar, Mehika danes bolj "debela" kot ZDA, pa se to v številu prenosov (še) ne kaže.

Več prenosov ob novem letu in pred poletjem

Na naše vprašanje, ali obstaja mesec oziroma letni čas, v katerem prihaja do večjega števila prenosov aplikacije, Kratnar v smehu pritrdi. Gre seveda za obdobje pred poletjem, še bolj izrazito pa decembrski oziroma januarski čas, čas novoletnih zaobljub. "Po 1. januarju je tudi do petkrat več prenosov aplikacije," pozneje pa se opazi, da ljudje začnejo malce zanemarjati svoje prednovoletne zaobljube.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice