Discovery po nakupih: 250 milijonov za How stuff works

Wall Street Journal poroča o novem nakupu povezanim s spletom.
Discovery po nakupih: 250 milijonov za How stuff works

Obisk spletnega mesta Discovery je pod pričakovanji.

Discovery želi z nakupom spletni publiki približati svojo obširno zbirko video vsebin, mednje spada tudi popularna serija Mythbusters in televizijska programa Animal planet ter Discovery Channel.

How stuff works je bil ustanovljen že leta 1998 in od takrat ponuja izobraževalno-zabavni program. Glede na podatke, ki jih beleži agencija Alexa je vrh popularnosti stran dosegla v letu 2005, od takrat pa promet upada. Kljub temu je spletišče na lestvici top 2000 spletnih strani.

Vir:  TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje