V kateri startup je Disney investiral 66 milijonov dolarjev?

Walt Disney je bil s 66 milijoni dolarjev glavni investitor kroga C v startup Jaunt VR, ki razvija orodja za ustvarjanje posnetkov in filmov za virtualna očala. Z ostalimi investitorji je startup v tem krogu prejel več kot 100 milijonov dolarjev investicije.
V kateri startup je Disney investiral 66 milijonov dolarjev?

Disney investiral 66 milijonov dolarjev v startup z virtualno resničnostjo (Vir: Jaunt VR)

Jaunt VR med drugim razvija kamero za snemanje profesionalnih 360-stopinjskih posnetkov, programsko opremo za montažo tovrstnih posnetkov, poleg tega pa ima svoj produkcijski studio. Kot je razkril izvršni direktor startupa, Jens Christensen, bodo prejeti denar namenili za povečanje obstoječega poslovanja in krepitev rasti po svetu. Želijo se širiti v Evropo in na Kitajsko, ki skupaj predstavljata ogromen trg tako s strani ustvarjalcev kot gledalcev vsebin.

Vse več ljudi si bo lastilo virtualna očala, kar pomeni, da bo za te naprave tudi vse več vsebin. Najverjetneje bodo največji delež zasedale igre, vendar pri Jaunt VR velik potencial vidijo v filmski industriji. Njihov cilj je, da bodo njihovi pripomočki postali najbolj priljubljeni med filmski ustvarjalci, oglaševalci ter ostalimi snemalci 360-stopinjske virtualne resničnosti.

Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?

Ob gledanju 360-stopinjskih posnetkov gledalec, še posebno če uporablja virtualna očala, dobi občutek, da je prisoten na samem kraju dogajanja. Snemanje z za to namenjenimi kamerami je zato med različnimi industrijami precej priljubljeno že danes. Uporablja se za snemanje koncertov, adrenalinskih športov in novinarskih zgodb. Aprila je tako bila 360-stopinjska kamera uporabljena za prikaz posledic potresa v Nepalu, pred kratkim pa je ABC News, ki je v lasti Disneya, s to kamero posnela vojno območje v Siriji.

Izvršni direktor startupa Jaunt VR ne verjame, da se bodo 360-stopinjske kamere uporabljale za snemanje celovečernih filmov, vsaj ne kmalu. Virtualna očala so za gledanje dvournih vsebin predvsem pretežka, poleg tega pa je ustvarjanje filmskih zgodb, ki bi bile primerne za virtualna očala, še v fazi eksperimentiranja. Za zdaj se ustvarjalci osredotočajo na izdelavo tri do pet minut dolgih vsebin.

Vir: fastcompany.com

Škandal kartelnega dogovarjanja velikanov Silicijeve doline se je prenesel v Hollywood

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na konferenci CES 2018 se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja

Na letošnji konferenci Consumer Electronics Show, ki pravkar poteka v Las Vegasu v Združenih državah Amerike, se predstavljajo tudi češka zagonska podjetja. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Infografika: 18 napak zagonskih podjetij

Ogromno zagonskih podjetij propade že v prvem letu delovanja. Uspeh ni odvisen le od odlične ideje, pač pa tudi od drugih dejavnikov, na katere mora biti pozoren vsak podjetnik. V infografiki predstavljamo 18 pogostih napak zagonskih podjetij, ki lahko vodijo v njihov propad. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje