V kateri startup je Disney investiral 66 milijonov dolarjev?

Avtor Matej Mušič — 30.09.2015
Komentiraj!
Walt Disney je bil s 66 milijoni dolarjev glavni investitor kroga C v startup Jaunt VR, ki razvija orodja za ustvarjanje posnetkov in filmov za virtualna očala. Z ostalimi investitorji je startup v tem krogu prejel več kot 100 milijonov dolarjev investicije.
V kateri startup je Disney investiral 66 milijonov dolarjev?

Disney investiral 66 milijonov dolarjev v startup z virtualno resničnostjo (Vir: Jaunt VR)

Jaunt VR med drugim razvija kamero za snemanje profesionalnih 360-stopinjskih posnetkov, programsko opremo za montažo tovrstnih posnetkov, poleg tega pa ima svoj produkcijski studio. Kot je razkril izvršni direktor startupa, Jens Christensen, bodo prejeti denar namenili za povečanje obstoječega poslovanja in krepitev rasti po svetu. Želijo se širiti v Evropo in na Kitajsko, ki skupaj predstavljata ogromen trg tako s strani ustvarjalcev kot gledalcev vsebin.

Vse več ljudi si bo lastilo virtualna očala, kar pomeni, da bo za te naprave tudi vse več vsebin. Najverjetneje bodo največji delež zasedale igre, vendar pri Jaunt VR velik potencial vidijo v filmski industriji. Njihov cilj je, da bodo njihovi pripomočki postali najbolj priljubljeni med filmski ustvarjalci, oglaševalci ter ostalimi snemalci 360-stopinjske virtualne resničnosti.

Katera podjetja največ zapravijo za oglaševanje?

Ob gledanju 360-stopinjskih posnetkov gledalec, še posebno če uporablja virtualna očala, dobi občutek, da je prisoten na samem kraju dogajanja. Snemanje z za to namenjenimi kamerami je zato med različnimi industrijami precej priljubljeno že danes. Uporablja se za snemanje koncertov, adrenalinskih športov in novinarskih zgodb. Aprila je tako bila 360-stopinjska kamera uporabljena za prikaz posledic potresa v Nepalu, pred kratkim pa je ABC News, ki je v lasti Disneya, s to kamero posnela vojno območje v Siriji.

Izvršni direktor startupa Jaunt VR ne verjame, da se bodo 360-stopinjske kamere uporabljale za snemanje celovečernih filmov, vsaj ne kmalu. Virtualna očala so za gledanje dvournih vsebin predvsem pretežka, poleg tega pa je ustvarjanje filmskih zgodb, ki bi bile primerne za virtualna očala, še v fazi eksperimentiranja. Za zdaj se ustvarjalci osredotočajo na izdelavo tri do pet minut dolgih vsebin.

Vir: fastcompany.com

Škandal kartelnega dogovarjanja velikanov Silicijeve doline se je prenesel v Hollywood

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!