Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Vsak lastnik spletne strani ali trgovine želi vedeti, kdo obiskuje njegovo spletno stran, kje se obiskovalci nahajajo in kaj jih pripelje na njihovo spletno stran. Ti podatki mu lahko koristijo pri načrtovanju kampanj, do njih pa lahko pridemo z brezplačnim orodjem Google Analytics.
Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Google Analytics vam lahko da tudi smernice za bolj racionalno odločanje o investicijah (Vir slike: Google Analytics).

Orodje Google Analytics, ki ga je spletni velikan Google predstavil pred desetimi leti, se uporablja predvsem za potrebe natančne analize spletne strani in obiska. Ti podatki nam lahko pripomorejo k učinkovitejšemu trženju in prilagajanju potrebam trgu, saj nam dajejo vpogled vse od segmentiranja strank, vira obiskovalcev, gibanja le-teh po spletnem mestu, učinkovitosti raznih kampanj na spletni strani, trenda prometa, analizo spletni oglasov, pa do ključnih besed, ki so pomembne za spletno stran. Podatki so prikazani po urah, dnevih, možen je tudi geografski prikaz.

Pomoč pri nadaljnjih investicijah

»Google Analytics je odlično orodje za spremljanje virov prometa na naši spletni strani. Z njegovo pomočjo se lahko bolj racionalno odločamo o investicijah v pridobivanje obiska z različnih partnerskih strani ali recimo pri Facebook in Google oglaševanju,« meni Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

Boljša usmeritev za vaš posel

Namestitev je preprosta: potem ko si uredite uporabniško ime in geslo, je že vse pripravljeno za spremljanje obiskovalcev in ustvarjanje bolj zadovoljivih kampanj, trženjskih načrtov, nastavljanje ciljev oziroma meritev konverzij in približanju svoji, ciljni skupini ljudi. Podatke, ki jih pridobimo z orodjem, lahko uporabimo tudi za boljšo usmeritev našega posla. Temu prikimava tudi Borštnik: »Izredno koristen je tudi pri spremljanju prijav na dogodke: enostavno lahko pogledamo kateri vir prometa je bil za promocijo dogodka najbolj učinkovit in se tako bolj osredotočamo nanj.«

Poleg brezplačne uporabe naj omenimo tudi, da je orodje lahko osvojljivo tudi za začetnike, tisti izkušenejši pa ga bodo preobrazili v izredno zmogljivo orodje.

Zakaj vsako podjetje potrebuje Google Analytics >>

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 1. del

Pristajalna stran (angl. landing page) je spletna stran, kamor pride obiskovalec, ko klikne na spletni oglas, povezavo ali drug poziv k akciji. Oblikujemo jih za vsako marketinško akcijo posebej. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje