Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Avtor Maruša Žibert — 16.01.2016
Komentiraj!
Vsak lastnik spletne strani ali trgovine želi vedeti, kdo obiskuje njegovo spletno stran, kje se obiskovalci nahajajo in kaj jih pripelje na njihovo spletno stran. Ti podatki mu lahko koristijo pri načrtovanju kampanj, do njih pa lahko pridemo z brezplačnim orodjem Google Analytics.
Do natančne analize vaše spletne strani vas loči le korak

Google Analytics vam lahko da tudi smernice za bolj racionalno odločanje o investicijah (Vir slike: Google Analytics).

Orodje Google Analytics, ki ga je spletni velikan Google predstavil pred desetimi leti, se uporablja predvsem za potrebe natančne analize spletne strani in obiska. Ti podatki nam lahko pripomorejo k učinkovitejšemu trženju in prilagajanju potrebam trgu, saj nam dajejo vpogled vse od segmentiranja strank, vira obiskovalcev, gibanja le-teh po spletnem mestu, učinkovitosti raznih kampanj na spletni strani, trenda prometa, analizo spletni oglasov, pa do ključnih besed, ki so pomembne za spletno stran. Podatki so prikazani po urah, dnevih, možen je tudi geografski prikaz.

Pomoč pri nadaljnjih investicijah

»Google Analytics je odlično orodje za spremljanje virov prometa na naši spletni strani. Z njegovo pomočjo se lahko bolj racionalno odločamo o investicijah v pridobivanje obiska z različnih partnerskih strani ali recimo pri Facebook in Google oglaševanju,« meni Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik.

Boljša usmeritev za vaš posel

Namestitev je preprosta: potem ko si uredite uporabniško ime in geslo, je že vse pripravljeno za spremljanje obiskovalcev in ustvarjanje bolj zadovoljivih kampanj, trženjskih načrtov, nastavljanje ciljev oziroma meritev konverzij in približanju svoji, ciljni skupini ljudi. Podatke, ki jih pridobimo z orodjem, lahko uporabimo tudi za boljšo usmeritev našega posla. Temu prikimava tudi Borštnik: »Izredno koristen je tudi pri spremljanju prijav na dogodke: enostavno lahko pogledamo kateri vir prometa je bil za promocijo dogodka najbolj učinkovit in se tako bolj osredotočamo nanj.«

Poleg brezplačne uporabe naj omenimo tudi, da je orodje lahko osvojljivo tudi za začetnike, tisti izkušenejši pa ga bodo preobrazili v izredno zmogljivo orodje.

Zakaj vsako podjetje potrebuje Google Analytics >>

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice