Do sredstev s kreditnimi karticami

Po podatkih ene izmed raziskav si je v preteklem letu skoraj 60 odstotkov malih ameriških podjetij pri financiranju poslovanja pomagalo s kreditnimi karticami. Kljub temu, da je lahko financiranje s kreditnimi karticami tvegano, pa se ob pravilni strategiji izplača.
Do sredstev s kreditnimi karticami

Do brezobrestnega posojila s kreditnimi karticami. (Vir: impactlab.com)

Shannon Cumberland je po zavrnitvi tradicionalnega posojila, svoje podjetje Rosy Rings ustanovila s sredstvi, ki jih je dobila z dosego limita na petih osebnih kreditnih karticah. Njeno tveganje se je izplačalo, saj danes njeno podjetje uspešno posluje. Podobna je tudi zgodba Roni Deutch, ki je sredstva s svojih kreditnih kartic porabila za oglaševanje, s pomočjo katerega je njena odvetniška družba doživela eksponentno rast.

Kratkoročna brezobrestna posojila, do katerih je mogoče priti z dosego limita na kreditnih karticah, pridejo prav vsakemu podjetju. Vendar pa je tudi taka “posojila” potrebno odplačati, saj se lahko s časom spremenijo v dolgove z visokimi obrestmi. Poleg tega strokovnjaki svetujejo, da namesto osebnega odprete poslovni račun, pri izbiri kartic pa upoštevate predvsem obrestne mere in morebitne ugodnosti, ki jih ponujajo kreditni biroji, pri čemer si lahko pomagate s spletni stranjo www.creditcards.com. Za pridobitev kreditne kartice je potrebno izpolnjevati tudi določene pogoje, zato preden zaprosite zanjo preučite svoje kreditne točke.

Za financiranje poslovanja s kreditnimi karticami je potrebna premišljena strategija. Obrestne mere se na različnih karticah pogosto spreminjajo, zato je treba budno spremljati pogoje posameznih ponudnikov, uporabljati kartice, ki trenutno ponujajo najboljše pogoje in odplačati tiste s strožjimi pogoji. Financiranje s kreditnimi karticami je lahko torej tudi tvegano, vendar pa se ob pravilni strategiji izplača.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje