Do učinkovitejšega poslovanja z rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami (CRM)

Z razmahom interneta in novih tehnologij so se med strankami pojavila pričakovanja, da imate takojšnji dostop do vseh podrobnih informacij, povezanih z njimi. S pomočjo klasičnih postopkov »na papirju« je stranke in poslovne partnerje podjetja vse težje povezovati z množico podatkov, zato je smiselno poseči po rešitvah za upravljanje odnosov s strankami (CRM).
Do učinkovitejšega poslovanja z rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami (CRM)

Rešitve CRM so primerne tudi za mala podjetja (vir: freefoto.com).

Dobra novica je, da so tovrstne rešitve vse bolj številne, cenovno dostopne in preproste za uporabo. Za mala podjetja zadostuje, če za začetek posežejo po programski opremi za upravljanje poslovnih stikov.

Ta jim za razliko od adresarja, ki omogoča zgolj shranjevanje stikov, nudi pregled preteklih interakcij s strankami in poslovnimi partnerji. Uporabnik lahko hitro ugotovi, kdaj se je z nekom pogovarjal in o čem je tekla diskusija, kdaj so bili izstavljeni računi, kdaj je bilo prejeto plačilo in če so bile ob tem zabeležene dodatne informacije (pritožba stranke ipd.).

Kasnejše dostopanje do vseh teh informacij v dobro organizirani in pregledni obliki se lahko izkaže za neprecenljivo. Najbolj očitna prednost rešitve za upravljanje odnosov s strankami je prihranek časa za podjetje, izjemno pomembna pozitivna lastnost pa je, da stranke dobijo občutek, da so cenjene in pomembne za podjetje. Hiter dostop do relevantnih poslovnih informacij ima na stranko povsem drugačen učinek kot dolgotrajno prekladanje papirjev, da bi našli neko informacijo, ki jo ta trenutek potrebujete.

Za podjetje je še posebej priročno, če izbere takšno rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki omogoča integracijo z knjigovodskimi rešitvami. Poleg prihranka časa to omogoča avtomatizirano analizo poslovnih trendov in nakupovalnih navad posameznih strank.

 

Vir: Smallbizbee.com

 

Če vas zanima, kako takšno orodje zgleda v praksi, si lahko ogledate primer takega programa našega partnerja Manto.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje