Do uspeha z e-marketingom

Avtor Maja Borštnik — 16.03.2012
Komentiraj!
E-marketing je lahko zelo učinkovita tehnika za izboljšanje poslovanja vašega podjetja. Z uspešnim e-marketingom boste v očeh ljudi povečali vrednost vašega podjetja, pridobili na številu potencialnih strank in nenazadnje izboljšali prodajo.
Do uspeha z e-marketingom

Do uspeha z e-marketingom (Vir slike: sxc.hu)

E-pošta je lahko odličen pripomoček za ohranjanje stalne interakcije s potencialnimi in bivšimi strankami, a le v primeru, da ga uporabljate pravilno. Uspešen e-marketing bo naročnikom nezavedno vcepil misel na vaše podjetje in v trenutku, ko bodo potrebovali storitev ali izdelek, ki ga ponujate tudi vi, bodo najprej pomislili na vaše podjetje. A kljub temu, da e-marketing na prvi pogled izgleda precej enostaven, je uspešno e-kampanjo težko vzpostaviti. Potrebno se je držati nekaj napotkov in uspeh je neizogiben.

Ključna stvar pri uspešnem e-marketingu je dodana vrednost. Ne pošiljajte e-pošte le zato, da bi držali stalen kontakt z naročniki, saj se bodo v tem primeru skoraj zagotovo izpisali iz vaše mailing liste. Vsebina je izredno pomembna, ljudi morate prepričati, da bo tudi vaše naslednje e-sporočilo kakovostno in, da se ga bodo zares veselili. Predstavljati mora vir informacij, ki mu lahko zaupajo. Sporočilo naj bo kratko, a jedrnato. Večina ljudi nima časa brati dolgih člankov, kljub temu, da so zanimivi.

Še ena zelo pomembna stvar: ne spamajte. E-pošto pošiljajte le osebam, ki so se na vaše e-novice naročile, saj se vas bodo v nasprotnem primeru stranke začele izogibati. Počasi, a vztrajno, si zgradite svojo bazo kontaktov, pri čemer ne pozabite na vašo mailing listo povabiti tudi bivših strank. Večji uspeh boste dosegli tudi tako, da seznam naročnikov na e-novice razdelite na posamezne kategorije in tako vsaki skupini zagotovite zanjo najbolj relevantno vsebino.

Na koncu sporočilo izkoristite še za kratko povabilo k obisku vaše spletne strani, Facebook profila ali obiska vaše trgovine. Uporabnike napeljite na misel k nakupu, ali pa le k nadaljnjemu razmišljanju o vašem podjetju.

Priporočamo: Oglejte si Dostavljalec.si - orodje za mailing.

Vir: Young Entrepreneur

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice