Do večjega števila obiskovalcev z optimizacijo spletnih strani za iskalnike

Avtor Gregor Čehovin — 12.11.2010
Komentiraj!
Odlična pozicija v spletnem iskalniku je ključnega pomena, saj obiskovalci iz iskalnika na dobro optimizirani strani lahko predstavljajo tudi do 80% vsega prometa.
Do večjega števila obiskovalcev z optimizacijo spletnih strani za iskalnike

Vse se vrti okoli odlične pozicije v iskalniku (foto: sxc.hu).

Optimizacija spletnih strani za iskalnike predstavlja ključni element spletnega marketinga, piše Verlag Dashöfer. Raziskave kažejo, da velika večina (79%) spletnih iskalcev klikne samo na zadetke, ki se nahajajo na prvi strani iskalnih rezultatov.

Zato je zelo pomembno, da se vaša stran prikaže na prvi strani zadetkov, kar je možno doseči z optimizacijo spletnih strani za iskalnike.

On-site in off-site optimizacija

K umestitvi vaše spletne strani med prve zadetke določene iskalne poizvedbe lahko pripomorete na dva načina. On-site optimizacija ali optimizacija na spletni strani je povezana s tistimi elementi spletnega mesta, ki jih lahko neposredno nadzirate, kot so besedilo, povezave in pogostost uporabe ključnih besed.

Off-site optimizacija ali optimizacija zunaj spletne strani se nanaša na to, kaj drugi pravijo o vas in vključuje vidike, na katere težko neposredno vplivate. Najpomembnejši dejavnik off-site optimizacije so povezave, ki kažejo na vašo spletno stran. Pri tem igrajo vlogo še dodatne podrobnosti, denimo ta, katere ključne besede se nahajajo v tekstu, ki sestavlja povezavo na vaše spletno mesto.

Obe vrsti optimizacije sicer omogočata doseganje dobrih rezultatov. V primeru večjega števila spletnih strani, ki imajo na določenem področju enako dobro on-site optimizacijo, bi se višje na seznamu pojavila spletna stran, ki ima boljšo off-site optimizacijo. Zato boste dosegli največ, če boste uporabili kombinacijo obeh pristopov.

Izbor ključnih besed in fraz

Da bi določili kakovost določene iskalne fraze, je smiselno najprej preveriti, v kolikšni meri je ta fraza iskana. To sicer ni enostavno opravilo, vendar si lahko pomagate z orodjem Google AdWords Keyword Tool, pri čemer je potrebno opozoriti, da so podatki za Slovenijo zgolj približki.

Kakovost iskalnih fraz določite tudi tako, da raziščete, koliko je za to frazo konkurence. To neposredno storite tako, da obiščete Google in želeno iskalno frazo, npr. »ustanovitev podjetja«, dodate v narekovaje in preverite, koliko posameznih spletnih strani omenja natančno to frazo.

V zadnjem koraku določanja kakovosti iskalne fraze se morate vprašati, če gre za frazo, ki bo prinesla zares zainteresirane obiskovalce. Bližje nakupni odločitvi je iskalec, večjega pomena je njegov obisk.

S tega vidika je iskalna fraza »nakup rabljenega avtomobila« odlična. Še boljša fraza pa je »cenik rabljenih avtomobilov«, saj še bolj neposredno izraža dejstvo, da je iskalec zelo daleč v procesu nakupa, saj že išče cenik.

Optimizacije se v veliki meri poslužujemo tudi v Zavodu mladi podjetnik. Preverite ključne besede: ustanovitev podjetja, ustanovitev s.p., ustanovitev d.o.o., samostojni podjetnik, poslovni načrt, poslovni račun, obdavčitev s.p... Pri skoraj vseh smo na prvem mestu. To nam med drugim uspeva tudi s pomočjo podjetja Optiweb, ki je specializirano za optimizacijo.

 

Viri:

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!