Dober posel: Iskali od 30 do 290 tisoč evrov

V šesti oddaji Dober Posel smo videli kar nekaj novih in zanimivih idej, tekmovalci pa so želeli pridobiti od 30 tisoč do 290 tisoč evrov denarnega vložka v njihovo podjetje. Žal pa nismo videli nove investicije - iQpon torej še vedno ostaja edini, ki mu je uspelo prepričati investitorje.
Dober posel: Iskali od 30 do 290 tisoč evrov

Dober posel: Iskali investicije od 30 do 290 tisoč evrov (Vir slike: siol.net)

1. ideja: zasteklitveni sistem brez motečih stekel: Aleksander Grum je za svoj projekt – sistem zasteklitve teras in balkonov z avtomatskim odpiranjem in zapiranjem želel pridobiti 290 tisoč evrov investicije, ni pa določil deleža družbe, ki bi ga ponudil v zameno. Del investicije (170 tisoč evrov) bi porabil za marketing, del pa za izdelavo oken (120 tisoč evrov), a investitorjev ni prepričal.

2. ideja: spletna igra Podjetje: Kot drugi je nastopil lanski finalist izbora za Mladega podjetnika, Alfred Vešligaj. Za spletno igro, imenovano Podjetje, je želel pridobiti 40 tisoč evrov investicije, v zameno pa ponudil 40 odstotkov družbe. Investicijo bi namenil razvoju same igrice, del pa tudi marketingu. Ideja je pritegnila Danielo Bervar, ki je ponudila investicijo v višini 6 tisoč evrov v zameno za 15 odstotkov podjetja; Borut Rismal je primaknil še 25 tisoč, a do sklenitve dobrega posla žal ni prišlo, saj skupaj nista zbrala željenih 40 tisoč evrov. Investitorje je predvsem motilo dejstvo, da bi se posel razvijal na Filipinih, ker je tam ceneje – to namreč zmanjšuje možnosti za nadzor poteka investicije.

3. ideja: pražarna in butik kave iz Vrhnike: Katja Turk Escobar je od investitorjev želela pridobiti 50 tisoč evrov investicije, za kar je ponudila 15 odstotkov deleža v podjetju. Investicijo bi porabila za prostor za opremo in otvoritveni dogodek, v prihodnosti pa za oglaševanje in razvoj blagovne znamke. Jure Mikuž je sicer videl problem v premajhni donosnosti kapitala. Doživeli smo odlična pogajanja – investitorka Daniela Bervar je sprva zahtevala 40 odstotni delež, kar je podjetnica po posvetu s partnerjem zavrnila, nato pa je Bervarjeva ponudila 10 tisoč evrov za 10 odstotni delež. Ker je Mikuž odstopil od investicije, do dobrega posla ni prišlo.

4. ideja: spletni iskalnik 2busy2search: Jure Bricman je za idejo spletnega iskalnika zahteval 200 tisoč evrov, ponujal pa 20 odstotkov družbe. Investitorje je zmotilo dejstvo, da samega produkta sploh še ni, denar bi torej vložili zgolj v razvoj produkta. Ker pa Google že obstaja, so menili, da ima ideja izredno majhno verjetnost za uspeh, zato so odstopili od investicije.

5. ideja: Fontane Kostanjšek: Katarina in Simon Kostanjšek sta za projekt ročnega izdelovanja fontan zahtevala 30 tisoč evrov, ponujala pa 20 odstotkov družbe. Investicijo bi porabila za oglaševanje in nakup orodja, a investitorjev nista prepričala, zato so odstopili.

6. ideja: osebna asistenca: Darko Kendič je pred investitorje stopil zadnji. Želel je dobiti 48 tisoč evrov investicije, v zameno za 10 odstotkov družbe, ki ponuja ljudem pomoč v različnih nujnih situacijah. Za 4 evre mesečne članarine lahko naročnik pokliče v  klicni center, kjer ga povežejo s podizvajalci, ki urgentno pomagajo. Prodaje na mesečni ravni je za okoli 11 tisoč evrov. Problem je konkurenca v pametnih telefonih, vendar pa so ciljna publika tu predvsem starejši. Kartico že ima okoli 100 tisoč uporabnikov, kar pa ni prepričalo investitorjev, saj so vsi odstopili.

Preberite tudi ostale povzetke:

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje