Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije

Avtor Maja Borštnik — 26.12.2012
Komentiraj!
V ponedeljek smo si ogledali še zadnji del resničnostnega šova Dober posel. Podjetniki so predstavili šest zanimivih idej, a investitorjev tudi tokrat niso prepričali. Preberite si povzetek ponedeljkove oddaje.
Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije

Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije (Vir slike: sxc.hu)

1. ideja: Car Share sistem: Prva sta pred investitorje stopila Simona Škrinjar in Jan Tomažin. Za sistem Car Share sta želela pridobiti 140 tisoč evrov investicije, v zameno pa ponudila 30 odstotkov podjetja. Sistem Car Share bi deloval po principu članarine, s katerim bi stranka pridobila uporabniško ime in geslo. S tem bi dobila možnost rezervacije najbližjega prostega vozila, ki bi ga nato lahko prevzela. Glede na prevoženo kilometrino bi se nato enkrat mesečno obračunavali stroški izposoje vozil. Investitorje je zmotilo dejstvo, da bi podjetnika vstopila na njima povsem nepoznano področje, hkrati pa so menili, da ideje ni mogoče prenesti na slovenski trg, predvsem zaradi drugačne mentalitete Slovencev glede avtomobilov. Vsi so odstopili.

2. ideja: Prenosna dinamo baterija: Dragan Stojanovič iz Kranja je predstavil svojo idejo prenosne dinamo baterije, ki se polni preko poganjanja s kolesom ali preprosto iz vtičnice.  Uporabljala bi se za polnjenje elektronskih naprav, v kolikor elektrike ne bi bilo na voljo. Za 30 odstotni delež v podjetju je zahteval 60 tisoč evrov investicije, katere bi porabil za najem prostorov (10 tisoč), za proizvodnjo (30 tisoč), za nakup opreme (10 tisoč) in marketing (10 tisoč). Investitorji so menili, da je stvar tehnično sicer zanimiva, a jim ni bil všeč njegov način iskanja investitorja. Podjetnik se namreč ni dovolj pozanimal o maržah, ki si jih vzamejo trgovci, o reklamacijah in podobno, zato so odstopili.

3. ideja: Lunch Box: Marko Zakrajšek je z idejo enostavne transparentne in celovite ponudbe restavracij nastopil kot tretji in za 15 odstotni delež zahteval 60 tisoč evrov. Investicijo bi porabili za dokončanje spletne aplikacije in za marketing. Imajo že bazo ljudi, ki bi sodelovali pri projektu in, katerim lahko zaupa. Pričakujejo, da bi v prvem letu pokrili stroške investicije, že v četrtem letu pa bi imeli pol milijona evrov dobička. Mikužu je bila sicer ideja všeč, a je zaradi skrbi glede možnosti rasti in donosa odstopil. Investitor Krč je menil, da so se projekta lotili na pravi način, a je odstopil zaradi nerealnih stroškov. V igri so ostali še trije investitorji: Daniela Bervar bi bila za investicijo zainetresirana, če bi se ji pridružil še kdo in ponudila 6 tisoč evrov. Zakrajšek je povišal odstotni delež na 30 odstotkov, a ni prepričal ostalih dveh investitorjev, zato so vsi odstopili.

4. ideja: Smart Fish: Mathias Štefančič je investitorjem predstavil svojo idejo, ki jo je začel razvijati že na fakulteti kot svoj študijski projekt. Za projekt Smart Fish je želel pridobiti 30 tisoč evrov in ponudil 25 odstotkov podjetja. Izdelek še ni v prodaji, zato kupci še niso podali svojega mnenja, kar je zmotilo investitorje. Ti so odstopili, saj so imeli premalo informacij o tem, kdo, kje in zakaj bi kupoval ter podjetnika pozvali, da se vrne takrat, ko bo njegov projekt bolj dodelan.

5. ideja: Home Hair: frizerski mojster in profesionalni fotograf Matija Vavtar je želel strankam v frizerskih salonih ponuditi lep spomin. Zahteval je 50 tisoč evrov v zameno za 20 odstotkov podjetja. Lokal bi imel v Novem mestu. Investitorjem ni bilo všeč, da gre za storitveno dejavnost, iz katere se ne da delati dodatnega dobička, zato so odstopili.

6. ideja: Večnamensko razgibalno ležišče: Miloš Beltram iz Kopra je predstavil edinstveno razgibalno ležišče, ki so ga že preizkusili fizioterapevti. Stroški proizvodnje enega izdelka ne bi presegali tisoč evrov, izdelek pa bi prodajali za 2 tisoč evrov + DDV + provizija prodajalca. Želel je dobiti 500 tisoč evrov za 35 odstotni delež v podjetju. Naročil podjetnik še nima, na trg želi prodreti z novo blagovno znamko. Zaradi pomanjkanja prodajnega dela so investitorji odstopili.

Preberite tudi ostale povzetke:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice