Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije

V ponedeljek smo si ogledali še zadnji del resničnostnega šova Dober posel. Podjetniki so predstavili šest zanimivih idej, a investitorjev tudi tokrat niso prepričali. Preberite si povzetek ponedeljkove oddaje.
Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije

Dober posel: Tudi v zadnjem delu oddaje ni bilo investicije (Vir slike: sxc.hu)

1. ideja: Car Share sistem: Prva sta pred investitorje stopila Simona Škrinjar in Jan Tomažin. Za sistem Car Share sta želela pridobiti 140 tisoč evrov investicije, v zameno pa ponudila 30 odstotkov podjetja. Sistem Car Share bi deloval po principu članarine, s katerim bi stranka pridobila uporabniško ime in geslo. S tem bi dobila možnost rezervacije najbližjega prostega vozila, ki bi ga nato lahko prevzela. Glede na prevoženo kilometrino bi se nato enkrat mesečno obračunavali stroški izposoje vozil. Investitorje je zmotilo dejstvo, da bi podjetnika vstopila na njima povsem nepoznano področje, hkrati pa so menili, da ideje ni mogoče prenesti na slovenski trg, predvsem zaradi drugačne mentalitete Slovencev glede avtomobilov. Vsi so odstopili.

2. ideja: Prenosna dinamo baterija: Dragan Stojanovič iz Kranja je predstavil svojo idejo prenosne dinamo baterije, ki se polni preko poganjanja s kolesom ali preprosto iz vtičnice.  Uporabljala bi se za polnjenje elektronskih naprav, v kolikor elektrike ne bi bilo na voljo. Za 30 odstotni delež v podjetju je zahteval 60 tisoč evrov investicije, katere bi porabil za najem prostorov (10 tisoč), za proizvodnjo (30 tisoč), za nakup opreme (10 tisoč) in marketing (10 tisoč). Investitorji so menili, da je stvar tehnično sicer zanimiva, a jim ni bil všeč njegov način iskanja investitorja. Podjetnik se namreč ni dovolj pozanimal o maržah, ki si jih vzamejo trgovci, o reklamacijah in podobno, zato so odstopili.

3. ideja: Lunch Box: Marko Zakrajšek je z idejo enostavne transparentne in celovite ponudbe restavracij nastopil kot tretji in za 15 odstotni delež zahteval 60 tisoč evrov. Investicijo bi porabili za dokončanje spletne aplikacije in za marketing. Imajo že bazo ljudi, ki bi sodelovali pri projektu in, katerim lahko zaupa. Pričakujejo, da bi v prvem letu pokrili stroške investicije, že v četrtem letu pa bi imeli pol milijona evrov dobička. Mikužu je bila sicer ideja všeč, a je zaradi skrbi glede možnosti rasti in donosa odstopil. Investitor Krč je menil, da so se projekta lotili na pravi način, a je odstopil zaradi nerealnih stroškov. V igri so ostali še trije investitorji: Daniela Bervar bi bila za investicijo zainetresirana, če bi se ji pridružil še kdo in ponudila 6 tisoč evrov. Zakrajšek je povišal odstotni delež na 30 odstotkov, a ni prepričal ostalih dveh investitorjev, zato so vsi odstopili.

4. ideja: Smart Fish: Mathias Štefančič je investitorjem predstavil svojo idejo, ki jo je začel razvijati že na fakulteti kot svoj študijski projekt. Za projekt Smart Fish je želel pridobiti 30 tisoč evrov in ponudil 25 odstotkov podjetja. Izdelek še ni v prodaji, zato kupci še niso podali svojega mnenja, kar je zmotilo investitorje. Ti so odstopili, saj so imeli premalo informacij o tem, kdo, kje in zakaj bi kupoval ter podjetnika pozvali, da se vrne takrat, ko bo njegov projekt bolj dodelan.

5. ideja: Home Hair: frizerski mojster in profesionalni fotograf Matija Vavtar je želel strankam v frizerskih salonih ponuditi lep spomin. Zahteval je 50 tisoč evrov v zameno za 20 odstotkov podjetja. Lokal bi imel v Novem mestu. Investitorjem ni bilo všeč, da gre za storitveno dejavnost, iz katere se ne da delati dodatnega dobička, zato so odstopili.

6. ideja: Večnamensko razgibalno ležišče: Miloš Beltram iz Kopra je predstavil edinstveno razgibalno ležišče, ki so ga že preizkusili fizioterapevti. Stroški proizvodnje enega izdelka ne bi presegali tisoč evrov, izdelek pa bi prodajali za 2 tisoč evrov + DDV + provizija prodajalca. Želel je dobiti 500 tisoč evrov za 35 odstotni delež v podjetju. Naročil podjetnik še nima, na trg želi prodreti z novo blagovno znamko. Zaradi pomanjkanja prodajnega dela so investitorji odstopili.

Preberite tudi ostale povzetke:

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje