Dobre zamisli so kljub recesiji lahko uspešne

Zanimive zamisli najdemo na vseh področjih, vendar pa morajo le te biti dovolj podjetne, uporabniško naravnane in morajo nuditi rešitev problema, saj si le na tak način podjetnik poveča možnost uspeha na trgu.
Dobre zamisli so kljub recesiji lahko uspešne

Inovativno in dobičkonosno zamisel je mogoče razviti na praktično vseh gospodarskih področjih. (Vir slike: http://lordwales.blog.siol.net)

Alenka Hren, vodja sektorja za podjetništvo pri Japti in Matej Rus, direktor podjetniškega inkubatorja in predavatelj podjetništva na mariborski ekonomsko-poslovni fakulteti, kot primer dobre prakse omenjata podjetje Inova IT, ki ga je ustanovila skupina študentov. V podjetju so razvili mobilno aplikacijo Shoppy, ki omogoča izdelavo in upravljanje nakupovalnega seznama na mobilnem telefonu in delitev seznama s prijatelji. Omenjena aplikacija je na svetovnem forumu Nokia Developer Summit 2009 dosegla drugo mesto s katerim si je podjetje prislužilo posebno podporo finske korporacije.

Podoben primer je tudi podjetje G – 1, ki je razvilo sistem za vbrizg avtoplina v realnem času. Simon Štrancar, direktor podjetja, priznava, da so se na začetku predvsem poigravali z zamislijo in jo razvijali brez prevelikih pričakovanj. Kasneje, ko so izdelali prve prototipe, pa so dobili upanje za prodajo izdelka. Izdelek direktor opisuje kot »sistem, ki edini na svetu vodi vbrizg avtoplina v realnem času in omogoča optimalno izgorevanje, najnižje izpuste in najboljši izkoristek avtoplina«. Podjetje in Simona sicer poznamo tudi iz MP podjetniškega dogodka leta.

Kljub gospodarski krizi, jim je uspelo uresničiti poslovni načrt. Uspeh je po besedah Simona Štrancarja zagotovila kombinacija prave tehnologije, izdelkov in dobre ekipe. O uspešnosti produkta priča tudi prodor na tuje trge in dogovarjanje o sodelovanju s podjetjema Daimler in General Motors. Veliko prepoznavnost v svetu jim je prinesla predvsem zmaga na tekmovanju Start:up Slovenija 2009 ter posledično povečanje prodaje na domačem trgu in prva naročila iz tujine.

»Inventivno in dobičkonosno zamisel je pravzaprav mogoče razviti na praktično vseh gospodarskih področjih. Veliko problemov uporabnikov namreč kljub tržnemu gospodarstvu in konkurenčnemu okolju ni odpravljenih optimalno, zato imajo priložnost novi ponudniki. Zelo malo možnosti pa imajo tiste ideje, ki so lahko same po sebi inventivne in zanimive, nimajo pa nobene že identificirane uporabne vrednosti oziroma ne rešujejo nekega problema na tehnološkem ali storitvenem področju,« pojasnjujeta Alenka Hren in Matej Rus.

Tanja Senekovič iz štajerskega tehnološkega parka še dodaja, da so v času gospodarske krize v prednosti tiste zamisli, ki rešujejo znane probleme na način, ki je prijazen do okolja in tiste zamisli, ki igrajo na čustva ljudi in njihove potrebe. »Vse bolj se zavedamo, da kljub recesijskemu obdobju ni pomembno le zadovoljevanje osnovnih človeških potreb.«

 

Vir: Delo.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje