Dobre zamisli so kljub recesiji lahko uspešne

Zanimive zamisli najdemo na vseh področjih, vendar pa morajo le te biti dovolj podjetne, uporabniško naravnane in morajo nuditi rešitev problema, saj si le na tak način podjetnik poveča možnost uspeha na trgu.
Dobre zamisli so kljub recesiji lahko uspešne

Inovativno in dobičkonosno zamisel je mogoče razviti na praktično vseh gospodarskih področjih. (Vir slike: http://lordwales.blog.siol.net)

Alenka Hren, vodja sektorja za podjetništvo pri Japti in Matej Rus, direktor podjetniškega inkubatorja in predavatelj podjetništva na mariborski ekonomsko-poslovni fakulteti, kot primer dobre prakse omenjata podjetje Inova IT, ki ga je ustanovila skupina študentov. V podjetju so razvili mobilno aplikacijo Shoppy, ki omogoča izdelavo in upravljanje nakupovalnega seznama na mobilnem telefonu in delitev seznama s prijatelji. Omenjena aplikacija je na svetovnem forumu Nokia Developer Summit 2009 dosegla drugo mesto s katerim si je podjetje prislužilo posebno podporo finske korporacije.

Podoben primer je tudi podjetje G – 1, ki je razvilo sistem za vbrizg avtoplina v realnem času. Simon Štrancar, direktor podjetja, priznava, da so se na začetku predvsem poigravali z zamislijo in jo razvijali brez prevelikih pričakovanj. Kasneje, ko so izdelali prve prototipe, pa so dobili upanje za prodajo izdelka. Izdelek direktor opisuje kot »sistem, ki edini na svetu vodi vbrizg avtoplina v realnem času in omogoča optimalno izgorevanje, najnižje izpuste in najboljši izkoristek avtoplina«. Podjetje in Simona sicer poznamo tudi iz MP podjetniškega dogodka leta.

Kljub gospodarski krizi, jim je uspelo uresničiti poslovni načrt. Uspeh je po besedah Simona Štrancarja zagotovila kombinacija prave tehnologije, izdelkov in dobre ekipe. O uspešnosti produkta priča tudi prodor na tuje trge in dogovarjanje o sodelovanju s podjetjema Daimler in General Motors. Veliko prepoznavnost v svetu jim je prinesla predvsem zmaga na tekmovanju Start:up Slovenija 2009 ter posledično povečanje prodaje na domačem trgu in prva naročila iz tujine.

»Inventivno in dobičkonosno zamisel je pravzaprav mogoče razviti na praktično vseh gospodarskih področjih. Veliko problemov uporabnikov namreč kljub tržnemu gospodarstvu in konkurenčnemu okolju ni odpravljenih optimalno, zato imajo priložnost novi ponudniki. Zelo malo možnosti pa imajo tiste ideje, ki so lahko same po sebi inventivne in zanimive, nimajo pa nobene že identificirane uporabne vrednosti oziroma ne rešujejo nekega problema na tehnološkem ali storitvenem področju,« pojasnjujeta Alenka Hren in Matej Rus.

Tanja Senekovič iz štajerskega tehnološkega parka še dodaja, da so v času gospodarske krize v prednosti tiste zamisli, ki rešujejo znane probleme na način, ki je prijazen do okolja in tiste zamisli, ki igrajo na čustva ljudi in njihove potrebe. »Vse bolj se zavedamo, da kljub recesijskemu obdobju ni pomembno le zadovoljevanje osnovnih človeških potreb.«

 

Vir: Delo.si

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje