Doctrina ima zmagovalno idejo!

Avtor Maja Borštnik — 06.06.2014
Komentiraj!
V četrtek, 5. junija, se je na 03. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT predstavilo šest finalistov razpisa DIGGIT startup ideja 2014. Komisija je naziv najboljšega podelila Doctrini d.o.o., ki je pod vodstvom Tomaža Erjavca in Jureta Pučka zaživela šele pred nekaj meseci.
Doctrina ima zmagovalno idejo!

Doctrina d.o.o. ima zmagovalno idejo!

Dvodnevna konferenca DIGGIT, namenjena pregledovanju digitalnih trendov, primerov dobrih praks in spletnih novosti, je za nami. Prireditev se je zaključila v četrtek, 5. junija, s slavnostno razglasitvijo zmagovalca razpisa DIGGIT startup ideja 2014

Komisija v sestavi Simona Belaka (Hekovnik), Božidarja Novaka (Skladovnica kreativne industrije), Aleša Smokvine (Telekom Slovenije), Davida Božiča (RSG Kapital) in občinstva DIGGITA je med šestimi finalisti izbrala startup Doctrina d.o.o., mlado podjetje, ki je konec leta 2013 nastalo pod vodstvom mladih podjetnikov Tomaža Erjavca in Jureta Pučka ob podpori investitorja Salus d.d..

Startup Doctrina d.o.o. je komisijo prepričal z zanimivo poslovno idejo, in sicer s spletno platformo, namenjeno hitremu in preprostemu prenosu znanja med farmacevtskimi podjetji in lekarnami s pomočjo vnaprej posnetih video seminarjev. Spletni portal mladega podjetja torej omogočal vrhunsko in cenovno dostopno izobraževanje lekarniških delavcev, kateri dostikrat niso dovolj poučeni in strankam ne znajo dovolj dobro in pravilno svetovati. 

MP intervju: Tomaž Erjavec, Doctrina >>

Podjetje je sprejeto tudi na How To Web Akademijo, predpospeševalniški program za območje Srednje in Vzhodne Evrope, ki do 22. julija poteka v Bukarešti. Skupaj z romunskimi in bolgarskimi podjetji se bo ekipa Doctrine na koncu programa predstavila pred angelskimi investitorji, predstavniki evropskih pospeševalnikov, novinarji in ustanovitelji startupov.

Nagrade, ki jih je prejel zmagovalec, so naslednje: naziv DIGGIT startup ideja 2014, enomesečni coaching Hekovnika v vrednosti 1.500 evrov in praktične nagrade organizatorjev.

Izjavo Tomaža Erjavca ob zmagi si lahko pogledate v videu:

YouTube

Poleg omenjenega podjetja se je za zmago na razpisu potegovalo še pet finalistov. Gre za podjetja: 

  • Beeyond - spletni portal, ki pomeni alternativo klasičnemu obiskovanju pokopališč
  • Datafy.it - spletni iskalnik poslovnih stikov
  • Smart Profiler - rešitev za vsebinsko neuporabne podatkovne baze
  • Nizkocenovci.si - spletni iskalnik za nizkocenovne lete
  • FunSlovenia - spletna zbirka edinstvenih in raznolikih doživetij iz vse Slovenije
Vir: DIGGIT in SIOL
XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!