Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

V seriji A zbiranja sredstev je Doctrina, slovenski tehnološki startup, ki deluje na področju farmacije (natančneje na področju izobraževanja lekarniških delavcev), prejela znatno investicijo: 1,02 milijona evrov bo namenjenih nadaljnji rasti podjetja ter širitvi na nove trge.
Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

Tomaž Erjavec, soustanovitelj in partner v podjetju, kjer opravlja funkcijo izvršnega direktorja, je nad prejeto investicijo navdušen. S prejetimi sredstvi bo Doctrina namreč lahko še bolje sledila svojemu cilju postati nepogrešljiv pomočnik farmacevtom, ki iščejo novo znanje o zdravljenju in varnosti njihovih pacientov. 

Zaradi nenehnega razvoja novih znanosti in prihoda novih zdravil na tržišče namreč farmacevti le stežka sledijo vsem spremembam in inovacijam. Farmacevtska podjetja, ki skrbijo za to, da bi jim učinkovito predala znanje, pa imajo za izobraževanje posameznega prodajalca v lekarni na voljo zgolj nekaj minut časa, medtem pa več kot polovico svojega delovnega dne preživijo na poti v avtomobilih.

Preberite intervju s Tomažem Erjavcem iz Doctrine >>

Prav tu se odlično obnese spletna platforma slovenskega startupa: farmacevtska podjetja lahko tako kar preko spleta ponudijo vrhunsko izobraževanje ključnih oseb, katerih naloga je učinkovita prodaja njihovih izdelkov. Na ta način do novih informacij pride bistveno večje število farmacevtov kot v primeru osebnega obiskovanja, prav tako je tudi izmenjava informacij precej bolj kvalitetna, saj je na voljo več precej časa. Prednost je tudi ta, da lahko farmacevti in zdravstveni tehniki do znanja o novih produktih dostopajo kadarkoli in kjerkoli, torej ko njim to najbolj ustreza.

Podjetje bo investicijo v višini 1,02 milijona evrov namenilo nadaljnji rasti podjetja in širitvi na nove trge. Trenutno se Doctrina fokusira predvsem na osvojitev poljskega in britanskega tržišča, njihov produkt pa danes že uporablja več kot 55 tisoč farmacevtov iz Poljske, Rusije, Slovenije, Romunije in Hrvaške. Naš glavni cilj za prihodnost bo prenesti našo tehnologijo do farmacevtskih podjetij širše po Evropi, da bi čim večim farmacevtom omogočili dostop do kvalitetnega znanja”, je pojasnil Jure Pučko, izvršni direktor in soustanovitelj Doctrine. Del sredstev bodo v podjetju seveda namenili tudi nadaljnjemu razvoju njihovega glavnega produkta, pa tudi za razširitev njihove mednarodne ekipe.

Več informacij: Doctrina >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Partnerstvo med Lufthanso in startup-om Winding tree

Največji nemški letalski prevoznik Lufthansa se je povezal s švicarskim podjetjem z namenom, da bi tehnologijo Ethereum prenesel v letalsko industrijo. Preberite več >>

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

Ali lahko zaposlenim ponudite lastništvo prek modela ESOP?

ESOP oziroma employee stock ownership plan je konstrukt, ki zaposlenim v podjetju omogoča, da pridobijo lastniški delež v kapitalu. Splošno gledano gre za opcijska upravičenja delavcev, ki se na nek način obravnavajo kot del zaslužka. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje