Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

V seriji A zbiranja sredstev je Doctrina, slovenski tehnološki startup, ki deluje na področju farmacije (natančneje na področju izobraževanja lekarniških delavcev), prejela znatno investicijo: 1,02 milijona evrov bo namenjenih nadaljnji rasti podjetja ter širitvi na nove trge.
Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

Doctrina prejela investicijo v višini 1,02 milijona evrov

Tomaž Erjavec, soustanovitelj in partner v podjetju, kjer opravlja funkcijo izvršnega direktorja, je nad prejeto investicijo navdušen. S prejetimi sredstvi bo Doctrina namreč lahko še bolje sledila svojemu cilju postati nepogrešljiv pomočnik farmacevtom, ki iščejo novo znanje o zdravljenju in varnosti njihovih pacientov. 

Zaradi nenehnega razvoja novih znanosti in prihoda novih zdravil na tržišče namreč farmacevti le stežka sledijo vsem spremembam in inovacijam. Farmacevtska podjetja, ki skrbijo za to, da bi jim učinkovito predala znanje, pa imajo za izobraževanje posameznega prodajalca v lekarni na voljo zgolj nekaj minut časa, medtem pa več kot polovico svojega delovnega dne preživijo na poti v avtomobilih.

Preberite intervju s Tomažem Erjavcem iz Doctrine >>

Prav tu se odlično obnese spletna platforma slovenskega startupa: farmacevtska podjetja lahko tako kar preko spleta ponudijo vrhunsko izobraževanje ključnih oseb, katerih naloga je učinkovita prodaja njihovih izdelkov. Na ta način do novih informacij pride bistveno večje število farmacevtov kot v primeru osebnega obiskovanja, prav tako je tudi izmenjava informacij precej bolj kvalitetna, saj je na voljo več precej časa. Prednost je tudi ta, da lahko farmacevti in zdravstveni tehniki do znanja o novih produktih dostopajo kadarkoli in kjerkoli, torej ko njim to najbolj ustreza.

Podjetje bo investicijo v višini 1,02 milijona evrov namenilo nadaljnji rasti podjetja in širitvi na nove trge. Trenutno se Doctrina fokusira predvsem na osvojitev poljskega in britanskega tržišča, njihov produkt pa danes že uporablja več kot 55 tisoč farmacevtov iz Poljske, Rusije, Slovenije, Romunije in Hrvaške. Naš glavni cilj za prihodnost bo prenesti našo tehnologijo do farmacevtskih podjetij širše po Evropi, da bi čim večim farmacevtom omogočili dostop do kvalitetnega znanja”, je pojasnil Jure Pučko, izvršni direktor in soustanovitelj Doctrine. Del sredstev bodo v podjetju seveda namenili tudi nadaljnjemu razvoju njihovega glavnega produkta, pa tudi za razširitev njihove mednarodne ekipe.

Več informacij: Doctrina >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

90-milijonska investicija za nadaljnji razvoj električnega letečega avtomobila

Nemško zagonsko podjetje Lilium, ki razvija električno letalo v velikosti avtomobila, je pred kratkim prejelo 90 milijonov dolarjev investicije. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje