Dogodek: Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.

Avtor Matej Mušič — 23.03.2015
Komentiraj!
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že osmo leto zapored organizira študentsko marketinško konferenco Fanfara. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem, študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.
Dogodek: Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.

Dogodek: Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.

Če ste mnenja, da je marketing le mešanje megle, ki povzroča zgolj stroške, njegove učinkovitosti pa se ne da dokazati, boste na letošnji Fanfari ugotovili nasprotno. »Časov, ko smo marketing enačili z vedeževanjem ... pardon, oglaševanjem, je konec. Danes se vsaka investicija v marketing začne in konča pri podatkih in projekcijah,« pravi Fedja Hvastija, vodja strategije v podjetju FrodX in eden izmed govorcev letošnje Fanfare. Na odru se mu bodo pridružili tudi Andraž Štalec (Red Orbit), Damjan Obal (Edgar), FIlip Muki Dobranić (Luna Tbwa), Luka Uvodić (Optika Clarus), Tina Cipot (Lidl), Špela Žorž (Grey Ljubljana) in Tonči Klarič (Proximity Zagreb). 

S primeri iz prakse bodo predstavili, da se učinkovit marketing kaže v uspešnem prepletu na prvi pogled nezdružljivih plati - analitične in kreativne. Marketing je kreativno ustvarjanje, njegovo učinkovitost pa lahko dokažemo v številkah. 

Vse preveč ljudi marketing razume kot orodje za predstavitev izdelkov potrošnikom, produkcijo radijskega in televizijskega oglasa, objavo oglasa v časopisu, oblikovanje brošure ipd. Največ poudarka se namenja kratkoročnim rešitvam in kampanjam, ki prinašajo rezultate v posameznem kvartalnem obdobju ali koledarskem letu, premalo pa govorimo o dolgoročnejših pristopih, merjenjih, analizah in številkah, ki nam podajo natančnejše odgovore o vedenju potrošnikov skozi proces kupčevega odločevalskega potovanja. Marketing bi moral biti v vsaki organizaciji dolgoročen in načrtovan proces odražen v številkah merjenja vsakega posameznega komunikacijskega kanala, konverzij, klikov, uporabniške izkušnje in s tem povezanih testiranj. Vsemu temu pa bi morale slediti integrirane analize, ki dajo natančne odgovore, na podlagi katerih se učimo in izboljšujemo (optimiziramo) celoten splet trženjskega komuniciranja, na Fanfara blogu piše Nejc Slovnik, lastnik in soustanovitelj POINT OUT. 

Letošnja konferenca se bo letos odvila 15. aprila v Festivalni dvorani v Ljubljani. Med predavanji bosta vzporedno potekali tudi dve praktični delavnici, ob zaključku dneva pa sledi sprostitev na uradnem afterpartyju, Funfari.  

Program prireditve

……::Ura::…..

……::Tema:…..

8:30 – 9:30

Registracija in zajtrk

9:30 – 10:00

Uvodni nagovor

10:00 – 10:30

Kako do učinkovite trženjsko-komunikacijske akcije?

Špela Žorž- GREY

10:30 - 11.00

Numbers are actually people (Predavanje bo v angleščini brez prevoda.)

Tonči Klarić -PROXIMITY ZAGREB

11.00 - 11:30

Odmor

11:30 - 12:30

Delavnica: Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem?

Fedja Hvastija - FRODX

11:30 - 12:30

Zgodbe iz »štacune«

Tina Cipot- LIDL

12:00 - 12:30

 

Lean marketing

Andraž Štalec - RED ORBIT

12:30 – 14:00

Kosilo

14:00 - 15.00

Predavanje v duetu: Znanje, izkušnje in raziskave z roko v roki v nove zmage

Janja Božič Marolt & Petra Kalan Lubajnšek - MEDIANA & MEDEX

14:00 - 15.00

Delavnica: Jumbo plakati - kreative, s katerimi boste izstopili iz povprečja

Luka Uvodić - OPTICA CLARUS

15:00 - 15:30

Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi

Filip Muki Dobranić - LUNA TBWA

15:30 - 15:45

Odmor

15:45 – 16:30

The Power of Irrational Numbers (Predavanje bo v angleščini brez prevoda)

Rodolphe Jounot - BRAINJUICER

16:30 - 17:00

 

Zgodba za umret

Damjan Obal - EDGAR

21:30 – 05:00

Afterparty

Prijave so že odprte na fanfara.net

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice