Prihodek YouTube: 15 milijonov $ na leto ali na mesec?

Konec lanskega leta je bilo ocenjeno, da je YouTube ustvaril 15 milijonov $ prihodka mesečno iz trženja oglasnega prostora. Sedaj naj bi prišli na dan podatki, ki kažejo na isto številko le, da na letni ravni.
Prihodek YouTube: 15 milijonov $ na leto ali na mesec?

15 mlijonv $ letnih ali mesečnih prihodkov?

Vprašanje, ki se poraja je ali si je Google z nakupom naredil medvedjo uslugo in ali je opravil nakup le zato, da tega ne bi naredila konkurenca. Takega mnenja so predvsem delničarji Yahoo-ja. 

Ali je res možno, da Google pred nakupom ni pregledal finančnega stanja YouTube? Ali pa je morda res, da je bil to le taktičen korak za preprečitev nakupa s strani konkurence? Nenazadnje, tudi vir ni zmeraj natančen, tako da je potrebno informacijo vzeti za rezervo. Končno mnenje prepuščam vam. 

Vir:  TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje