Dawn of play nominiran za »Best Upcoming Game«

Blagovna znamka Dawn of Play, studio za razvoj iger, na globalni trg lansira mobilne igre, njihove rešitve pa so v pogonu po celem svetu ... Pred kratkim je studio s strani priznane International Mobile Game Awards prejel tudi nominacijo za 'Best Upcoming Game'.
Dawn of play nominiran za »Best Upcoming Game«

Down of play nominiran za »Best Upcoming Game« (Vir slike: osebni arhiv)

Dawn of Play je blagovna znamka podjetja Razum d.o.o., ki sta ga ustanovila Žiga Hajduković in Rok Jamnik že daljnega leta 2005. Z ekipo računalniških inženirjev in ‘art’ direktorjem uspešno sodelujejo z multinacionalnimi podjetji kot sta Hitachi in Lastminute.com, njihove rešitve pa so v pogonu po celem svetu. Za svoje napredne tehnološke produkte prejemajo tudi nagrade, kot je pokal iz prve NFC konference v Monaku in Mobile Premier Awards nominacija v Barceloni.

Leta 2010 so v podjetju Razum ustvarili blagovno znamko Dawn of Play – studio za razvoj iger, pod katero na globalni trg lansirajo igre, kot je njihova tretja uspešnica Dream of Pixels, s katero so naredili večji preboj na globalni trg, 20. marca pa je bil na trg lansiran tudi Roll Back Home – črno-bela avantura, kjer igralec z nagibanjem vodi žogo čez raznolike fizikalne uganke in prepreke.

Dream of Pixels je premagala tudi igro Angry birds >>

Pomen nominacije za ‘Best Upcoming Game’

»Za International Mobile Game Awards stojijo strokovni kritiki iz največjih iPhone in iPad spletnih portalov, kot so TouchArcade, SlideToPlay in PocketGamer, če jih naštejem le nekaj. Z nominacijo so nam torej odprta vrata do objav na teh portalih, kar pa je naš glavni vir pridobivanja uporabnikov,« razloži Žiga Hajduković.

»Igrivost pred bliščem, spretnost pred srečo in zabavnost pred potrpežljivostjo«

»Naša ciljna skupina so ljubitelji inovativnih iger, ki v ta svet prinašajo nekaj novega in svežega. V svojih igrah poudarjamo igrivost pred bliščem, spretnost pred srečo in zabavnost pred potrpežljivostjo,« še pojasni Hajduković .

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje