Dawn of play nominiran za »Best Upcoming Game«

Blagovna znamka Dawn of Play, studio za razvoj iger, na globalni trg lansira mobilne igre, njihove rešitve pa so v pogonu po celem svetu ... Pred kratkim je studio s strani priznane International Mobile Game Awards prejel tudi nominacijo za 'Best Upcoming Game'.
Dawn of play nominiran za »Best Upcoming Game«

Down of play nominiran za »Best Upcoming Game« (Vir slike: osebni arhiv)

Dawn of Play je blagovna znamka podjetja Razum d.o.o., ki sta ga ustanovila Žiga Hajduković in Rok Jamnik že daljnega leta 2005. Z ekipo računalniških inženirjev in ‘art’ direktorjem uspešno sodelujejo z multinacionalnimi podjetji kot sta Hitachi in Lastminute.com, njihove rešitve pa so v pogonu po celem svetu. Za svoje napredne tehnološke produkte prejemajo tudi nagrade, kot je pokal iz prve NFC konference v Monaku in Mobile Premier Awards nominacija v Barceloni.

Leta 2010 so v podjetju Razum ustvarili blagovno znamko Dawn of Play – studio za razvoj iger, pod katero na globalni trg lansirajo igre, kot je njihova tretja uspešnica Dream of Pixels, s katero so naredili večji preboj na globalni trg, 20. marca pa je bil na trg lansiran tudi Roll Back Home – črno-bela avantura, kjer igralec z nagibanjem vodi žogo čez raznolike fizikalne uganke in prepreke.

Dream of Pixels je premagala tudi igro Angry birds >>

Pomen nominacije za ‘Best Upcoming Game’

»Za International Mobile Game Awards stojijo strokovni kritiki iz največjih iPhone in iPad spletnih portalov, kot so TouchArcade, SlideToPlay in PocketGamer, če jih naštejem le nekaj. Z nominacijo so nam torej odprta vrata do objav na teh portalih, kar pa je naš glavni vir pridobivanja uporabnikov,« razloži Žiga Hajduković.

»Igrivost pred bliščem, spretnost pred srečo in zabavnost pred potrpežljivostjo«

»Naša ciljna skupina so ljubitelji inovativnih iger, ki v ta svet prinašajo nekaj novega in svežega. V svojih igrah poudarjamo igrivost pred bliščem, spretnost pred srečo in zabavnost pred potrpežljivostjo,« še pojasni Hajduković .

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje