Družabni mediji niso ničesar novega

Niti se vam ni potrebno ničesar bati. Ključ je v razumevanju, kako priljubljena spletna orodja ustvarjajo razliko.
Družabni mediji niso ničesar novega

Družabni mediji niso novost (slika: businessweek).


Socialni mediji so že od nekdaj z nami. Le kdo še ni priporočal izdelka sosedu, prejel nasveta od kolega ali vprašal za napotilo od prijatelja? Od maloprodajnih trgovinic do koktajl zabav, “socialni mediji”, ki smo jih običajno imenovali “čenče” oz. “od-ust-do-ust” ali odnosni marketing, so bili vedno najbolj zaupanja vredna oblika doseganja. Kakorkoli že, v zadnjih nekaj letih se je v najstarejši in najbolj učinkoviti obliki medija zgodila dramatična transformacija.

 

Za mnoge je predstavljala razlog za proslavljanje, za druge zmedo, za nekatere osuplost. A prav za nikogar ne bi smela predstavljati presenečenja. Gre za enako preoblikovanje, ki se je zgodilo industriji za industrijo, od računalnikov do avtomobilov, televizij do telekomunikacij. Socialni mediji so postali digitalni.

Kot v vsaki drugi industriji, je tudi v socialnih medijih digitalna dimenzija ustvarila eksponentno razliko. Ni razloga, da bi vas pogovori o Twitterju, Facebooku, Linkedln-ju in podobnih stvareh zmedli, kaj šele prestrašili. So kot vse druge, zaradi svoje starosti časti vredne, oblike medijev, le da so dostopni na spletu. To jih dela dostopne od kjerkoli in kadarkoli. In prav to predstavlja ogromno razliko.

 

Twitter kot koktajl zabava

Vzemite Twitter, na primer. Pravzaprav ni nič drugačen od koktajl zabave (ogromne koktajl zabave, da smo si na jasnem) in veljajo povsem enaka pravila povezovanja. Veliko vaših potrošnikov je tam, prav tako pa tudi veliko vaših možnostnih kupcev. So tudi poročevalci, ki pišejo o vaši industriji, akademiki, ki jo preučujejo ter veliko drugih zanimivih ljudi, ki vam bi morda lahko služili kot odlični priporočniki.

 

O, pozabili smo še na vaše pametne konkurente, ki se že na vse pretege povezujejo z udeleženci zabave, na kateri lahko tudi vi dosežete marsikaj. Vaše potrošnike lahko spoznate bolje in se z njimi pogovorite o morebitnih težavah, na katere lahko naletijo pri vaših izdelkih ali storitvah. Spoznate lahko nove potencialne kupce, prepoznate njihove “vroče točke”, ki jih bodo motivirale k odločitvam, da izberejo prav vaše podjetje ter ustvarite načrte, kako jim slediti. Z drugimi, nekonkurenčnimi podjetji v vaši industriji, se lahko pogovorite o delu, izmenjate lahko ideje in med seboj primerjate zapiske ter ugotovitve.

Z enim očesom lahko medtem pazite na konkurenco in gledate, kako se poskuša prikupiti vašim potrošnikom. Lahko ustvarite še več sto ali več tisoč drugih povezav, brusite vašo ekspertizo in širite vaše omrežje zaupanja vrednih kontaktov. Morda se boste ob tem celo nekoliko zabavali. Sčasoma boste lahko prodajali stvari – ne na zabavi (to bi bilo malomarno), a v naravnem poteku stvari, ko boste razvili odnose z ljudmi, ki ste jih spoznali.

Vse to vas čaka v digitalnem družabnem medijskem svetu. A le, če ste prisotni. Zakaj ne bi bili? Razlogov je več. Je preveliko. Je zastrašujoče. Za to nimate časa. Niste družaben človek. Ne veste, kje začeti.  Ne morete opravičiti zapravljanja časa z iskanjem skritega zaklada v morju človeštva (nenazadnje, voditi morate podjetje). Ne morete delati več stvari hkrati. Vsi ti razlogi so morda upravičeni, a ne držijo vode.

 

Ustrezno mreženje

V analognem svetu se dogodki mreženja odvijajo na točno določen datum, na eni sami lokaciji, na kateri je omejeno število ljudi prisotnih omejen čas. Udeleženci so zahtevni in če se jim želite popolnoma posvetiti, boste potrebovali dobršno mero časa. Poleg tega se morate prilagajati njihovim urnikom. A digitalni svet je drugačen. Prisoten je 24/7, torej vaš koledar ni problematičen. Vključite se lahko, kadarkoli ustreza vam in porabite ravno toliko časa kot to želite sami.

 

 

Vir: Business Week

 

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje