Družabni mediji pomemben zaveznik e-poštnega oglaševanja

E-poštni oglasi, ki so okrepljeni s povezavami na družabne medije, dosegajo večjo razmerje med številom prikazov oglasa in številom klikov na oglas (click-through rate ali CTR), v povprečju za 30 %.
Družabni mediji pomemben zaveznik e-poštnega oglaševanja

E-oglaševanje v kombinaciji z družabnimi mediji (foto: All Facebook)

Študija organizacije GetResponse je pokazala, da vključitev povezav za posredovanje oglaševane vsebine na več različnih družabnih medijev lahko pripomore k zvišanju razmerja CTR tudi za 55 %, kar z vidika uspešnosti spletne kampanje pomeni velik uspeh, piše BizReport.

Zato ne gre zanemariti dejstva, da je vsak od številnih aktivnih uporabnikov družabnih medijev lahko tisti, ki se mu bo oglas zdel zanimiv in ga bo posredoval svoji mreži prijateljev. Še posebej, če upoštevamo, da integracija omenjene vrste povezav v e-poštna sporočila ne prinaša nobenih dodatnih stroškov.

Po mnenju nekaterih naj bi družabni mediji predstavljali resno grožnjo tradicionalnemu oglaševanju prek e-pošte, vendar pa rezultati zgoraj omenjene študije kažejo, da temu ni tako, saj so – ob pravilni uporabi – družabni mediji lahko zelo pomemben zaveznik e-pošte.

Da e-pošta še ni za odpis, pravi tudi nedavna študija agencije Merkle. Med posamezniki, ki družabnih medijev ne uporabljajo, so našteli 27 % tistih, ki svoj elektronski predal preverijo več kot štirikrat na dan, medtem ko med uporabniki družabnih medijev ta delež znaša 42 %.

 

Vir: Bizreport.com, 22.6.2010

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje