Družabni mediji pomemben zaveznik e-poštnega oglaševanja

E-poštni oglasi, ki so okrepljeni s povezavami na družabne medije, dosegajo večjo razmerje med številom prikazov oglasa in številom klikov na oglas (click-through rate ali CTR), v povprečju za 30 %.
Družabni mediji pomemben zaveznik e-poštnega oglaševanja

E-oglaševanje v kombinaciji z družabnimi mediji (foto: All Facebook)

Študija organizacije GetResponse je pokazala, da vključitev povezav za posredovanje oglaševane vsebine na več različnih družabnih medijev lahko pripomore k zvišanju razmerja CTR tudi za 55 %, kar z vidika uspešnosti spletne kampanje pomeni velik uspeh, piše BizReport.

Zato ne gre zanemariti dejstva, da je vsak od številnih aktivnih uporabnikov družabnih medijev lahko tisti, ki se mu bo oglas zdel zanimiv in ga bo posredoval svoji mreži prijateljev. Še posebej, če upoštevamo, da integracija omenjene vrste povezav v e-poštna sporočila ne prinaša nobenih dodatnih stroškov.

Po mnenju nekaterih naj bi družabni mediji predstavljali resno grožnjo tradicionalnemu oglaševanju prek e-pošte, vendar pa rezultati zgoraj omenjene študije kažejo, da temu ni tako, saj so – ob pravilni uporabi – družabni mediji lahko zelo pomemben zaveznik e-pošte.

Da e-pošta še ni za odpis, pravi tudi nedavna študija agencije Merkle. Med posamezniki, ki družabnih medijev ne uporabljajo, so našteli 27 % tistih, ki svoj elektronski predal preverijo več kot štirikrat na dan, medtem ko med uporabniki družabnih medijev ta delež znaša 42 %.

 

Vir: Bizreport.com, 22.6.2010

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje