Družbena omrežja – česa ne smete početi?

Ljudje hitro pademo v rutino, kar je včasih dobro, včasih pa žal ne. V kolikor ste tudi vi eden izmed mnogih podjetnikov, ki so se odločili za prisotnost na družbenih omrežjih, preverite, česa ne smete početi.
5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up

5 napak, ki lahko uničijo vaš start-up. (Vir slike: sxc.hu)

Predstavljamo vam 7 navad, ki so nadvse nadležne in jih podjetniki vedno znova počno. Preverite, da katere izmed spodaj naštetih niso vaše.

1. Neprestane prošnje za deljenje in všečkanje.

Nič ni bolj žalostnega kot podjetnik, ki objavi vsebino in potem pripiše “Prosim delite”, “Če se strinjaš, všečkaj”, “Prosim všečkajte” ipd. Takšna navada meče na podjetje slabo luč, saj izpade naporno. Če boste objavljali vsebine s podobnimi prošnjami, vam bodo ugodili zgolj prijatelji in nihče drug.

2. Slabe slike.

Vse postaja bolj vizualno in temu sledijo tudi objave na družbenih omrežjih. Priporočamo vam, da objavljate kar se da veliko vizualnih vsebin, vendar bodite pozorni, da bodo te primerne velikosti in kvalitete za posamezno družbeno omrežje. Nikar ne mučite vaših obiskovalcev s slabimi ali slabo razporejenimi slikami.

3. Preveč objav po obdobju neaktivnosti.

Podjetniki mikro in manjših podjetij velikokrat nimajo nikogar, ki bi skrbel za njihovo prisotnost na družbenih omrežjih in od časa do časa se pač zgodi nekajdnevna neaktivnost. To samo po sebi predstavlja velik problem, še hujše pa je, če potem želimo izgubljeno nadomestiti s številnimi objavami.

4. Preveč #.

Če uporabljate Twitter, je uporaba # odlična stvar za kategorizacijo vsebin, ki vam omogoča doseči želeno ciljno skupino. Nikar pa s tem ne pretiravajte! Dva # sta na Twitterju več kot dovolj, na Instagramu pa lahko uporabite do štiri.

5. Preveč zavihkov za sledenje in deljenje.

Seveda je vaš namen, da čim več ljudi deli vašo vsebino na čim več različnih družbenih omrežjih, vendar nikar ne pretiravajte s celim naborom zavihkov ali ikon, saj bosta prevelika izbira in občutek “natlačenosti” slabo vplivala na deljenje vaše vsebine.

Preverite, kje se zadržuje vaša ciljna skupina in uporabite zgolj nekaj ikon. Tako na primer uporabite zgolj Facebook in Twitter ter odstranite MySpace, Foursquare, Yelp in podobna družbena omrežja, kjer ni veliko vaših potencialnih strank.

6. Avtomatična sinhronizacija med objavami.

Obstajajo določene objave, ki jih boste želeli deliti na več platformah hkrati. Ne glede na to, kakšen razlog imate za to, počnite to ročno. Ne uporabljajte Tweetdeck funkcije zato, da se ena objava pojavi istočasno na Facebooku in Twitterju.

7. Preveč povezav.

Ne pretiravajte s spletnimi povezavami v posamezni objavi. Nihče ne želi brati objav polnih povezav, saj bralec na tak način hitro izgubi rdečo nit.

Vir: businessinsider.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje