Družbena omrežja - česa ne smete početi?

Avtor Saba Resnik — 23.04.2013
Komentiraj!
Ljudje hitro pademo v rutino, kar je včasih dobro, včasih pa žal ne. V kolikor ste tudi vi eden izmed mnogih podjetnikov, ki so se odločili za prisotnost na družbenih omrežjih, preverite, česa ne smete početi.
Družbena omrežja - česa ne smete početi?

Družbena omrežja - česa ne smete početi? (Vir slike:sxc.hu)

Predstavljamo vam 7 navad, ki so nadvse nadležne in jih podjetniki vedno znova počno. Preverite, da katere izmed spodaj naštetih niso vaše.

1. Neprestane prošnje za deljenje in všečkanje.

Nič ni bolj žalostnega kot podjetnik, ki objavi vsebino in potem pripiše "Prosim delite", "Če se strinjaš, všečkaj", "Prosim všečkajte" ipd. Takšna navada meče na podjetje slabo luč, saj izpade naporno. Če boste objavljali vsebine s podobnimi prošnjami, vam bodo ugodili zgolj prijatelji in nihče drug.

2. Slabe slike.

Vse postaja bolj vizualno in temu sledijo tudi objave na družbenih omrežjih. Priporočamo vam, da objavljate kar se da veliko vizualnih vsebin, vendar bodite pozorni, da bodo te primerne velikosti in kvalitete za posamezno družbeno omrežje. Nikar ne mučite vaših obiskovalcev s slabimi ali slabo razporejenimi slikami.

3. Preveč objav po obdobju neaktivnosti.

Podjetniki mikro in manjših podjetij velikokrat nimajo nikogar, ki bi skrbel za njihovo prisotnost na družbenih omrežjih in od časa do časa se pač zgodi nekajdnevna neaktivnost. To samo po sebi predstavlja velik problem, še hujše pa je, če potem želimo izgubljeno nadomestiti s številnimi objavami.

4. Preveč #.

Če uporabljate Twitter, je uporaba # odlična stvar za kategorizacijo vsebin, ki vam omogoča doseči želeno ciljno skupino. Nikar pa s tem ne pretiravajte! Dva # sta na Twitterju več kot dovolj, na Instagramu pa lahko uporabite do štiri.

5. Preveč zavihkov za sledenje in deljenje.

Seveda je vaš namen, da čim več ljudi deli vašo vsebino na čim več različnih družbenih omrežjih, vendar nikar ne pretiravajte s celim naborom zavihkov ali ikon, saj bosta prevelika izbira in občutek "natlačenosti" slabo vplivala na deljenje vaše vsebine.

Preverite, kje se zadržuje vaša ciljna skupina in uporabite zgolj nekaj ikon. Tako na primer uporabite zgolj Facebook in Twitter ter odstranite MySpace, Foursquare, Yelp in podobna družbena omrežja, kjer ni veliko vaših potencialnih strank.

6. Avtomatična sinhronizacija med objavami.

Obstajajo določene objave, ki jih boste želeli deliti na več platformah hkrati. Ne glede na to, kakšen razlog imate za to, počnite to ročno. Ne uporabljajte Tweetdeck funkcije zato, da se ena objava pojavi istočasno na Facebooku in Twitterju.

7. Preveč povezav.

Ne pretiravajte s spletnimi povezavami v posamezni objavi. Nihče ne želi brati objav polnih povezav, saj bralec na tak način hitro izgubi rdečo nit.

Vir: businessinsider.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!