Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

Narava družbenih omrežij se izredno hitro spreminja, zato morajo biti oglaševalci in podjetja na njihovo obnašanje še toliko bolj pozorni. Spremembe so namreč lahko tudi usodne za njihovo poslovanje. Kateri so najnovejši trendi družbenih omrežij?
Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

LinkedIn je poln pomembnih informacij (Vir slike: blog.linkedin.com)

Twitter od leta 2012 beleži visok porast uporabnikov, starih od 55 do 64 let, in sicer kar 79-odstotnega, malce drugače pa je pri Google Plus in Facebooku. Najvišji skok uporabnikov opažajo v starostni skupini od 45 do 54 let. Ta je pri Facebooku 64-odstotni, pri Google Plus pa 56-odstotni. S temi podatki lahko končno ovržemo prepričanje, da so družbena omrežja namenjena predvsem najstnikom, s tem pa tudi potrdimo nujnost po drugačni marketinški usmeritvi. Če se osredotočate le na najstniško populacijo, izpuščate vse pomembnejšo demografsko skupino.

Do Facebooka le prek mobilnih naprav?

Pomembno je vedeti tudi, da 189 milijonov uporabnikov Facebooka do njega dostopa le prek mobilne naprave. Ne le da ima Facebook več milijonov uporabnikov, ki do njihovega omrežja ne dostopajo prek prenosnikov ali osebnih računalnikov, Facebook z mobilno uporabo pridobi kar 30 odstotkov vseh prihodkov od oglasov. »Mobilni« prihodki se od leta 2012 povečujejo za sedem odstotkov. Morda je na tem mestu zanimivo dodati še podatek raziskave Velocity Digital: četrtina uporabnikov Facebooka se požvižga na nastavitve zasebnosti. Za marsikaterega oglaševalca pa je naslednji podatek še bolj zanimiv: 23 odstotkov Facebookovcev najmanj 5-krat na dan preveri svoj račun, ključ do srca marsikaterega uporabnika pa je morda v glasbi. Na Facebooku so si uporabniki predvajali že za kar 210 tisoč let glasbenih vsebin. Zanimiva je tudi interakcija uporabnikov največjega omrežja in blagovnih znamk – kar 80 odstotkov uporabnikov se namreč povezuje z njimi, kar pomeni, da je pot oglaševalcev do potrošnikov odprta.

Kako pomemben je YouTube?

Zaradi izjemne rasti prodaje pametnih telefonov, je vredno razmisliti o oglaševanju na mobilnih platformah. Pred takšnim korakom pa je treba oglase prilagoditi na ustrezne platforme. Naslednji podatki sicer veljajo za ZDA, a zato niso nič manj relevantni: YouTube uporablja več odraslih Američanov, starih med 18 in 34 let, kot kateri koli televizijski program. Oglas ob videu na YouTubu morda res ne bo dosegel tolikšne populacije kot na kakšnem televizijskem programu, a če se odločate za video kot dodatek k svoji strategiji, je to morda pravi čas. Začnete lahko s preprostimi 5-minutnimi video vsebinami, v katerih predstavite delo svojega podjetja oziroma ekipe.

LinkedIn: vsako sekundo dva nova (neaktivna) člana

Pomembno orodje je tudi LinkedIn, ki vsako sekundo pridobi dva nova člana. Ta platforma velja za pravo bogastvo informacij in komunikacije med poslovneži, zato mu namenite posebno pozornost. Ima pa slabost – čeprav pridobiva nove uporabnike z neverjetno hitrostjo, pa je število aktivnih uporabnikov precej nizko. Ljudje si torej ustvarjajo račune, a na njem ne sodelujejo, kar pomeni, da se mora podjetje, ki se želi predstavljati na LinkedInu pripraviti na slabšo odzivnost uporabnikov.

Če ste pri oglaševanju na družbenih omrežjih še novi, vam lahko na pomoč priskoči pisana in izkušena družba podjetij. Kar 93 odstotkov oglaševalcev uporablja družbena omrežja za poslovanje.

Vsak trenutek v žepu

Podjetja bi morala prepoznati pomembnost mobilnega oglaševanja. Da se kar 25 odstotkov lastnikov pametnih telefonov, starih med 18 in 44 let, ne spomni, kdaj so bili nazadnje brez družbe pametnega telefona, potrjuje njegovo pomembnost. To namreč prinaša enostavnejši dostop oglaševalcev do mobilnih uporabnikov. A to, da ima oseba mobilni telefon nenehno pri sebi, še ne pomeni, da je tudi vedno na voljo oglaševalcu.

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

07.12.2017 od 8:00 do 16:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 7. december

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanih tematikah. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

08.12.2017 od 11:00 do 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana | 8. december

Drugi dan dvodnevne konference o tehnologiji blockchain organiziramo za tiste, ki si želite določene teme spoznati bolj podrobno. Strokovnjaki bodo pokrili naslednje teme: varnost, trgovanje s kriptovalutami, davčne obveznosti in marketing. Tudi ta dan bomo preživeli v Tehnološkem parku Ljubljana. Preverite podrobnosti!
Preberite več >>

!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!! Predavanje: Prodajni lijak

13.12.2017 od 17:00 do 14.01.2017 12:30
!!!BLACK FRIDAY AKCIJA!!!  Predavanje: Prodajni lijak

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje