Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

Narava družbenih omrežij se izredno hitro spreminja, zato morajo biti oglaševalci in podjetja na njihovo obnašanje še toliko bolj pozorni. Spremembe so namreč lahko tudi usodne za njihovo poslovanje. Kateri so najnovejši trendi družbenih omrežij?
Družbena omrežja postavljajo nova pravila za oglaševalce

LinkedIn je poln pomembnih informacij (Vir slike: blog.linkedin.com)

Twitter od leta 2012 beleži visok porast uporabnikov, starih od 55 do 64 let, in sicer kar 79-odstotnega, malce drugače pa je pri Google Plus in Facebooku. Najvišji skok uporabnikov opažajo v starostni skupini od 45 do 54 let. Ta je pri Facebooku 64-odstotni, pri Google Plus pa 56-odstotni. S temi podatki lahko končno ovržemo prepričanje, da so družbena omrežja namenjena predvsem najstnikom, s tem pa tudi potrdimo nujnost po drugačni marketinški usmeritvi. Če se osredotočate le na najstniško populacijo, izpuščate vse pomembnejšo demografsko skupino.

Do Facebooka le prek mobilnih naprav?

Pomembno je vedeti tudi, da 189 milijonov uporabnikov Facebooka do njega dostopa le prek mobilne naprave. Ne le da ima Facebook več milijonov uporabnikov, ki do njihovega omrežja ne dostopajo prek prenosnikov ali osebnih računalnikov, Facebook z mobilno uporabo pridobi kar 30 odstotkov vseh prihodkov od oglasov. »Mobilni« prihodki se od leta 2012 povečujejo za sedem odstotkov. Morda je na tem mestu zanimivo dodati še podatek raziskave Velocity Digital: četrtina uporabnikov Facebooka se požvižga na nastavitve zasebnosti. Za marsikaterega oglaševalca pa je naslednji podatek še bolj zanimiv: 23 odstotkov Facebookovcev najmanj 5-krat na dan preveri svoj račun, ključ do srca marsikaterega uporabnika pa je morda v glasbi. Na Facebooku so si uporabniki predvajali že za kar 210 tisoč let glasbenih vsebin. Zanimiva je tudi interakcija uporabnikov največjega omrežja in blagovnih znamk – kar 80 odstotkov uporabnikov se namreč povezuje z njimi, kar pomeni, da je pot oglaševalcev do potrošnikov odprta.

Kako pomemben je YouTube?

Zaradi izjemne rasti prodaje pametnih telefonov, je vredno razmisliti o oglaševanju na mobilnih platformah. Pred takšnim korakom pa je treba oglase prilagoditi na ustrezne platforme. Naslednji podatki sicer veljajo za ZDA, a zato niso nič manj relevantni: YouTube uporablja več odraslih Američanov, starih med 18 in 34 let, kot kateri koli televizijski program. Oglas ob videu na YouTubu morda res ne bo dosegel tolikšne populacije kot na kakšnem televizijskem programu, a če se odločate za video kot dodatek k svoji strategiji, je to morda pravi čas. Začnete lahko s preprostimi 5-minutnimi video vsebinami, v katerih predstavite delo svojega podjetja oziroma ekipe.

LinkedIn: vsako sekundo dva nova (neaktivna) člana

Pomembno orodje je tudi LinkedIn, ki vsako sekundo pridobi dva nova člana. Ta platforma velja za pravo bogastvo informacij in komunikacije med poslovneži, zato mu namenite posebno pozornost. Ima pa slabost – čeprav pridobiva nove uporabnike z neverjetno hitrostjo, pa je število aktivnih uporabnikov precej nizko. Ljudje si torej ustvarjajo račune, a na njem ne sodelujejo, kar pomeni, da se mora podjetje, ki se želi predstavljati na LinkedInu pripraviti na slabšo odzivnost uporabnikov.

Če ste pri oglaševanju na družbenih omrežjih še novi, vam lahko na pomoč priskoči pisana in izkušena družba podjetij. Kar 93 odstotkov oglaševalcev uporablja družbena omrežja za poslovanje.

Vsak trenutek v žepu

Podjetja bi morala prepoznati pomembnost mobilnega oglaševanja. Da se kar 25 odstotkov lastnikov pametnih telefonov, starih med 18 in 44 let, ne spomni, kdaj so bili nazadnje brez družbe pametnega telefona, potrjuje njegovo pomembnost. To namreč prinaša enostavnejši dostop oglaševalcev do mobilnih uporabnikov. A to, da ima oseba mobilni telefon nenehno pri sebi, še ne pomeni, da je tudi vedno na voljo oglaševalcu.

Vir: FastCompany

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje