Države, ki jih je mladi Britanec prepričal v grško podporo na IndieGoGo

Avtor Maruša Žibert — 14.07.2015
Komentiraj!
Ob koncu junija je odjeknila novica, da mladi Londončan Thon Feeney na platformi IndieGoGo išče pomoč za poplačilo dolga Grčije. Zagnal je kampanjo, s katero je želel pomagati poplačati 1,6 milijarde evrov dolga, s čimer bi Grčija poravnala obrok dolga Mednarodnemu denarnemu skladu.
Države, ki jih je mladi Britanec prepričal v grško podporo na IndieGoGo

Mladi Britanec je s kampanjo zbral 1,9 milijona evrov (Vir slike: IndieGoGo).

29-letni avtor kampanje je bil prepričan, da lahko s kampanjo Evropejci pomagajo poravnati dolg. "Debata o Grčiji postaja dolgočasna. Namesto, da bi reševali ljudi, evropski ministri kažejo mišice. Zakaj ne bi težav poskušali rešiti ljudje? V Evropski uniji nas je 503 milijone, če vsak prispeva le nekaj evrov, lahko Grkom pomagamo in pripomoremo, da gre država nazaj v svoje tirnice,« po njegovem prepričanju bi moral vsak Evropejec prispevati le dobre tri evre in s tem bi se nabralo dovolj denarja.

V iskanju dobrosrčneža z globokim žepom

V zameno za podporo je ponujal razglednice z motivom grškega premierja Aleksisa Ciprasa, ki bi jih natisnili v Grčiji in jih poslali prek grške pošte, s čimer bi podprli lokalne tiskarne in tamkajšnjo pošto, grško solato s feta sirom in olivami, steklenico grškega Ouza ali pa vina. Feeney je ponudil še košarico z grško hrano, grške počitnice za dva in posebno ponudbo za tistega bogataša in dobrosrčneža, ki bi bil pripravljen donirati kar milijon evrov.

Ne gre za simbolične produkte, je poudaril v opisu kampanje, vsi izdelki bi bili proizvedeni v Grčiji in poslani od tam. Podporniki bi v primeru uspešne kampanje razglednice in ostale nagrade prejeli že avgusta.

108.654 ljudi namenilo 1.930.577 evrov

Mladeniču ni uspelo uspešno zaključiti kampanje (vmes pa sta Grčija in vrh Evropske unije dosegla dogovor), mu je pa zato uspelo v le osmih dneh prepričati kar 108.654 ljudi, ki so projektu namenili 1.930.577 evrov, kar je sicer kaplja v morje v primerjavi z zastavljenimi 1,6 milijardami evrov.

Največ podpornikov je doniralo 3 evre in si s tem poskušalo zagotoviti razglednico Ciprasa. Takšnih podpornikov je bilo 17.173, grško solato s feto si je zaželelo 7.462 podpornikov, Ouza 11.397, 5.429 pa vino. Košarico z grško hrano, v kateri bi našli olive, feta sir, ouzo, vino in še kaj, si je zaželelo 1.159 podpornikov, grške počitnice za dva, nagrada, ki je bila na voljo le državljanov Evropske unije, je pritegnila 7 podpornikov, najvišja nagrada pa nobenega.

Britanci in Nemci najbolj radodarni

Na uro je povprečna donacija znašala več kot 23 tisoč dolarjev. Povprečna donacija je znašala 17 dolarjev. V projektu so sodelovali podporniki iz več kot 167 držav, največ podpore pa je prišlo s strani Velike Britanije, Nemčije, Francije, ZDA in Španije. V ZDA in Kanadi so bili najbolj radodarni podporniki iz Kalifornije, New Yorka, Teksasa, kanadskega Ontaria in Massachusetts.

Skoraj tri četrtine (72 odstotkov) podpornikov obetavnega projekta je bilo moških. Kampanja je povzročila precej zanimanja tako s strani medijev, kot tudi tistih, ki jih množično financiranje zanima, saj ima kampanja več kot 2.200 komentarjev.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice