E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

Prejšnjič ste si lahko pogledali 9 top trendov v e-mail marketingu, ki tudi v letu 2015 ostaja najbolj učinkovito orodje spletnega marketinga. V tokratnem prispevku si lahko ogledate, katere podatke v e-mail marketingu zbiramo in kako jih uporabimo.
E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo – 1. del

E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo(Vir: Picjumbo.com)

E-mail je najmočnejše orodje na spletu, o trendih pošiljanja mailov sem pisala v prejšnjem prispevku. Če želimo izkoristiti vse potenciale e-mail marketinga, potrebujemo strategijo zbiranja in obdelovanja podatkov o ciljnih kupcih.

V tokratnem blogu bom opisala podatke, ki jih je dobro zbirati o naših (potencialnih) kupcih, v naslednjem pa bomo spoznali, kaj lahko s temi podatki naredimo, da bodo naše e-mail kampanje uspešne.

Katere 4 tipe podatkov zbiramo o naših prejemnikih?

Demografski podatki

Pri registraciji ali nakupu je dobro zbirati ime, starost, spol in lokacijo.

Ti podatki imajo veliko vrednost, ker se ne spreminjajo pogosto, zato so idealni za osnovno segmentacijo, personalizacijo in avtomatizirana sporočila (o tem bom pisala naslednjič).

Preference

Naročniki na e-maile svoje podatke označijo v procesu registracije: običajno govorimo o preferencah glede izdelkov, storitev, kategorij, velikosti, blagovnih znamk ali frekvenci pošiljanja sporočil.

Ti podatki imajo kratko življenjsko dobo. Uporabnik, ki se je letos zanimal za potovanje na Islandijo in se naročil na novice o potovanjih na sever, bo morda drugo leto potoval v Južno Ameriko in bo od nas pričakoval drugačne vsebine.

Naučite se email marketinga od strokovnjaka!

Da bodo ti podatki ohranili vrednost za našo obdelavo, moramo nenehno skrbeti za ažurnost z občasnimi avtomatiziranimi sporočili za posodobitev podatkov.

Podatki o nakupu

To so podatki, ki vam povedo ogromno o (potencialnih) kupcih: datum prvega in zadnjega nakupa, število nakupov, skupna vrednost vseh nakupov, povprečna vrednost nakupa, kupljeni izdelki in podobno.

Integracija teh podatkov v strategijo pošiljanja avtomatiziranih e-mailov lahko radikalno poveča našo uspešnost. 

5 skritih AdWords statistik za izboljšanje kampanje in prihranek časa

Vedenjski podatki

Novi podatki o vedenju uporabnikov so najbolj zanesljiv pokazatelj interesa: katero kategorijo/izdelek/podstran si je uporabnik ogledoval, zapustitev košarice, neizpolnitev spletnega obrazca, odprto sporočilo, kliki v sporočilu.

Ta tip informacij lahko zbiramo pri pošiljanju e-mailov (open rate, kliki na povezave) ali na spletni strani (obisk določenih podstrani, dodani izdelki v košarico).

Najbolj pogosta uporaba teh podatkov je e-mail v roku 24 ur kot opomnik na zaključek spletnega nakupa uporabniku, ki je dodal izdelke v košarico (spomnite se članka o remarketingu) . Današnja tehnologija sicer omogoča sledenje skoraj vsaki akciji na spletu, kar nam pomaga doseganje naših ciljev.

Kako je to videti v praksi

Zamislimo si namišljeno stranko, o kateri imamo naslednje podatke:

Demografski podatki

  • Ime: Maja
  • Spol: ženska
  • Starost: 33
  • Lokacija: Ljubljana

Preference

  • Izdelek: čevlji
  • Kategorija: ženski čevlji
  • Blagovna znamka: n/a
  • Frekvenca pošiljanja: enkrat tedensko

Podatki o nakupu

  • Datum zadnjega nakupa: 45 dni nazaj
  • Kupljen izdelek: črni salonarji z visoko peto, št. 39
  • Vrednost nakupa: 24,99 €

Vedenjski podatki

  • 3 dni nazaj si je na spletni strani ogledovala kategoriji torbice in krila
  • V košarico je dodala rdečo torbico
  • Nakupa ni opravila

Kot pretanjeni marketingarji bomo Maji danes poslali sporočilo, v katerem jo bomo naslovili z imenom in spomnili na nakup torbice iz košarice. Pri tem ji bomo ponudili kodo za popust za torbico ali pa kodo za popust za nakup torbice in krila po izbiri.

Se strinjam, nastavitev tovrstnih avtomatiziranih sporočil je stroškovno in časovno neprijazna, toda zagotovo se nam investicija v vse ure pisanja mailov in klikanja na gumbe v CRM sistemu zagotovo povrne.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Preberite nadaljevanje: E-mail marketing – katere podatke o prejemnikih zbiramo in kako jih uporabimo

Vabimo vas na delavnico Email marketing!
Datum: 20. 11. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Google Analytics

MP dogodek: Google Analytics

Google Analytics je sicer brezplačno, a hkrati eno izmed najbolj koristnih orodij, ki je na voljo vsakemu lastniku spletne strani ali trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi kompleksno. Zato smo vam na pomoč poklicali Marka Penka, ki se z Google Analytics srečuje vsakodnevno. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje