E-poslovanje je strateška usmeritev

Ste na tekočem z računovodskimi podatki vašega podjetja? Že veste, koliko boste približno plačali davka na dobiček? Odgovori na ta vprašanja so ključnega pomena za urejeno poslovanje in načrtovanje prihodnosti vašega podjetja.
E-poslovanje je strateška usmeritev

E-poslovanje je strateška usmeritev.

Računovodske naloge postajajo vedno bolj kompleksne in dober računovodja je izrednega pomena za poslovanje podjetja, zato večina podjetij storitve računovodstva najema.

Klasično računovodstvo ni več optimalno, saj zahteva obilico papirne dokumentacije in ročnega dela, poleg tega pa lahko postane stroškovno neučinkovito zaradi pomanjkanja določenih podatkov. Periodične bilance so po navadi pomanjkljive, podatki o stanju odprtih terjatev in obveznosti so neažurni. Zato podjetniki uvajajo e-računovodstvo.

Na srečo je njegova vpeljava in avtomatizacija številnih procesov precej enostavna. Pri tem pa ne pozabite, da je treba najprej postaviti cilje, ki naj bi jih e-računovodstvo dosegalo:

  1. izboljšanje komunikacije med podjetnikom in računovodskim servisom;
  2. zmanjšanje količine dokumentacije in vzpostavitev kvalitetnega sistema hranjenja poslovnih podatkov in računovodskih listin, kar omogoča ažurno spremljanje stanja podjetja in izdelavo analiz ter davčnih evidenc;
  3. stalen dostop do ažurnih podatkov, ki ponujajo vodstvu podlago za kvalitetne poslovne odločitve;
  4. biti nenehno v koraku z najnovejšimi zakonodajnimi spremembami in pravilniki;
  5. zagotavljanje kvalitetnega davčnega svetovanja in
  6. ne nazadnje pa tudi zmanjševanje stroškov računovodskih storitev.

 

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje