Eden od pripravnikov je kandidat za redno zaposlitev!

Pripravništva so lahko dobra odskočna deska na trgu dela. Ne samo z vidika pridobivanja izkušenj, temveč tudi za redno zaposlitev. Tako je Matic, pripravnik v sklopu MP pripravništva, kandidat za redno zaposlitev v podjetju Razum.
Eden od pripravnikov je kandidat za redno zaposlitev!

Pisarna podjetja Razum (Vir slike: Razum).

Podjetje Razum, katerega soustanovitelja sta Rok Jamnik in Žiga Hajduković, je v svoje vrste za dober mesec sprejelo Matica, Matevža in Marcela. Matic, ki v podjetju dela v rednem delovnem času, podjetju pomaga pri programiranju igre Flip the Dice. Ta je sicer v veliki meri končana, pravi Žiga Hajduković, a ji manjka nekaj bistvenih sestavin, na primer velik upgrade tutoriala, GUI animacije in podobno. »V prvem tednu je zlahka opravil nekaj nalog, tako da smo imeli konec tedna že težave z iskanjem novega dela zanj,« z navdušenjem doda Hajduković.

V ekipi se dobro počuti tudi Matic, ki pravi, da gre za prijazen kolektiv, ki je vedno na voljo za vprašanja in pomoč: »Delo je zanimivo in upam, da bi z njimi lahko sodeloval tudi v prihodnosti.« Hajduković pravi, da je Matic »kandidat za redno zaposlitev«. Želja po nadaljnjemu sodelovanju se mu bo morda res uresničila.

Podajanje znanj, ki lahko pripravnikom pomaga na trgu dela

Z Maticem se je Hajduković bolje spoznal na odmorih za kavo in si o njem oblikoval zelo pozitivno mnenje. »Upam, da bo s pripravništvom dobil izkušnje in znanja pri izdelavi izdelka za trg, pri tem pa mu z veseljem postrežemo še z našimi preteklimi izkušnjami. Vse to upam, da mu bo pomagalo pri nadaljnji karierni poti

Na isti igri dela tudi Marcel. Za Flip the Dice dela zvočne efekte in poskuša poskrbeti za glasbo, tisto narejeno, od znanih, tudi slovenskih avtorjev. »Oboje je dogovorjeno na principu ko-promocije. Na primer, med promocijo igre vzporedno izpostavljamo avtorje glasbe in zvočne efekte, podobno, kot smo naredili pri Dream of Pixels.«

V podjetju želijo, da bo s pripravništvom spoznal proces izdelave zvočnega ozadja v igrah, ki bi mu lahko koristile tudi v prihodnje. »S kolektivom se je na uvodnem sestanku dobro ujel, sicer pa dela od doma. Začel je ravno ta teden, ker je bil prej zaseden z drugim projektom,« dogovorjeni pa so, da s pripravništvom zaključi, ko opravi vse naloge.

Matevž dela na igri, ki bo vsak čas na voljo

Nekaj dni na teden pa je v prostorih podjetja Razum tudi Matevž. Pomaga jim pri snovanju marketinške strategije za prihajajočo igro Furries, kar vključuje predlaganje morebitnih sprememb v sami igri, na primer sistem monetizacije in ekonomije znotraj igre, pa tudi družbene kanale, kot sta Facebook in Twitter. »V kolektiv se je ujel odlično, sodelujemo in komuniciramo gladko in brez problemov,« pri njih pa bo vse do sredine decembra. 

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje