Ekipa Lishinu: prepozno smo kontaktirali medije

Lishinu, zložljiv povodec, ki se raztegne do treh metrov dolžine, plod slovenskega znanja, se je pred meseci predstavil na Indiegogo. Ustvarjalca Lishinua, Rok Fikfak in Grega Likar, pravita, kampanja na Indiegogo sicer ni bila uspešna, a jima je vseeno prinesla uspeh.
Ekipa Lishinu: prepozno smo kontaktirali medije

Proizvodnja zložljivega povodca Lishinu bo potekala v Ljubljani (Vir slike: Facebook/Lishinu)

“Z izvedbo Indiegogo kampanje sicer nismo zbrali sredstev, smo pa prejeli več ponudb za vstop v podjetje s strani investitorjev. Pogovori in usklajevanja so potekali dobra dva meseca,” ob koncu pa sta izbrala investitorja iz Slovenije, pove Fikfak. “Investitor je v podjetje vstopil dolgoročno. Poleg finančnih sredstev je zagotovil tudi znanje na področju prodaje in marketinga ter pomoč pri nabavno – proizvodnem procesu. Z ekipo je vpet v celosten proces razvoja in lansiranja produkta,” medtem ko bo proizvodnja zaradi možnosti izkoristka prostorov potekala kar v Ljubljani.

“Ker smo v fazi zgodnje postavitve proizvodnje, prodaje še nismo zagnali. S prodajnimi aktivnostmi začenjamo s tem mesecem,” zanimanje kupcev pa je bilo kljub spodleteli kampanji izredno. Kontaktirali so jih iz Nemčije, ZDA, Anglije, Grčije, Hongkonga in Japonske, veliko zanimanje pa je bilo tudi v Sloveniji: “Tako fizičnih kot pravnih oseb, ki si izdelek želijo kupiti kot tudi prodajati oziroma zastopati na svojih trgih.”

Lishinu: Zakaj na Indiegogo?

Objave na spletu po koncu kampanje

Sicer pa ima ekipa Lishinua za vse tiste, ki se pripravljajo na zbiranje sredstev prek platforme Indiegogo in Kickstarter, nasvet: reklamne vsebine naj tujim medijev pošljejo vsaj mesec in pol vnaprej. To napako so namreč občutili na lastni koži, in sicer tako, da je večina tujih blogerjev in medijev začela z objavami prispevkov o kampanji Lishinu žal že po koncu kampanje.

Lishinu bo na trgu že poleti

A ekipa je stvari vzela v svoje roke in že zre v prihodnost. Kot pravi Fikfak, se na majskem svetovnem sejmu, namenjen proizvajalcem na trgu hišnih ljubljenčkov, najverjetneje še ne bodo udeležili kot razstavljalci, bodo pa zato prisotni na naslednjih večjih sejmih, razstavah in tekmovanjih. V ekipi pa predvidevajo, da bodo na trg z izdelkom nastopili letos poleti.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje