Ekipa Ulle: Nekateri tega nikoli ne najdejo, mi smo v 6 mesecih

Tisti, ki ste konec aprila zavili na spletno stran Ulle, pametnega opomnika, ki nas opozarja, naj spijemo več vode, ste lahko zasledili napis: prodali smo več kot 50 tisoč Ull. Ena od idejnih vodij Ulle Cica Gajić Grabovac pravi, da takšen odziv trga sploh ni bil presenetljiv.
Ekipa Ulle: Nekateri tega nikoli ne najdejo, mi smo v 6 mesecih

Ulla, pametni opomnik za pitje vode, je poskrbela, da njeni uporabniki spijejo od dva do trikrat več vode (Vir slike: Ulla).

»Odziv trga ni bil presenetljiv, ker to ljudje potrebujejo. Ulla je t.i. product market fit (slo. tržna ustreznost), kot se reče. Je konkreten odgovor na konkretno vprašanja trga,« pojasnjuje Gajić Gabrovčeva. Izdelek so poslali na trg na podlagi predhodnih raziskav, med katerimi smo dokazali, »da več kot 60 odstotkov ljudi ne pije dovolj, 80 pa jih je na povprečni hidracijski stopnji.«

»Identificirajte skalabilne prodajne kanale!«

Po njeni oceni so za startup podjetje relativno hitro našli kanale, kako izdelek predstaviti kupcem, običajno je ta pot pri startupih precej daljša, obenem pa jim predstavlja enega od glavnih izzivov. »Pomembno je, da čim prej identificirate skalabilne prodajne kanale, ki so plačljivi, ker brez tega ne morate računati na rast podjetja,« to pot je ekipa Ulle našla v 6 mesecih. »Pri nekaterih traja tudi več let, kdaj pa do tega sploh ne pride. To je tisto, čemur pravimo posel. Kanali, ki se ne izčrpajo v dveh mesecih.«

Takoj na začetku razmišljajte o poslovni mreži

Startupi, pravi, se srečujejo tudi s problemom vzpostavljanja poslovne mreže izdelka. »Ko začneš delati na izdelku, moraš razmišljati o poslovni mreži. Tega se premalo mladih podjetnikov zaveda (smeh), saj se ukvarjaš le z izdelkom, ker je navadno tudi ekipa zelo majhna,« kot primer startupa, ki je »odličen« pri postavljanju poslovne mreže, pa navede Chipolo. »Z enim izdelkom, ki ima toliko konkurence, so s smiselnim prodajnim pristopom in sklepanjem dobrih partnerstev uspeli postaviti učinkovito prodajno mrežo.«

»Naša stranka nima težav s pitjem vode. Ve, da je uživanje vode zdravo,« pravi Cica Gajić Grabovac. »Potrebuje le izdelek, ki jo bo spomnil na pitje. Samo spomnil, na to pa pusti na miru. Po domače rečeno, potrebuje brco v rit.« (Vir slike: Ulla)

»Kupci prihajajo iz Kanade, ZDA in Avstralije. Angleško govoreči trgi, saj jih targetiramo,« pojasnjuje. Večinoma gre za ženske, saj tudi nanje merijo, je pa tudi nekaj moških, kljub temu, da je blagovna znamka ženstvena in moške populacije še ne nagovarjajo. Kdaj je večja prodaja in kaj nanjo vpliva, še ne more opredeliti. Ugotavlja, da je povezano s kategorijo hujšanje, a je težko sklepati, saj to rešitev – opominjanje na pitje vode – vedno potrebujemo. »Potrebovali bi še kakšno leto, da bi lahko z gotovostjo trdili, kdaj je prodaja večja. Je pa res, da se med novoletne obljube visoko uvrščajo tudi želje po pitju več vode,« dodaja sogovornica.

Identifikacija kupca

Z Ullo so že dokazali, da njeni uporabniki spijejo od dva do trikrat več vode in postanejo bolj hidrirani. A njihove stranke nimajo težav s pitjem vode, poudarja. »Rešujemo problem pozabljanja. Naša stranka se zaveda, da je voda dobra. Potrebuje le izdelek, ki jo bo spomnil na pitje. Samo spomnil, na to pa pustil na miru. Po domače rečeno, potrebuje brco v rit. Nič ugašanja in prižiganja naprave,« tako zapolnjujejo krog spreminjanja slabih navad. Spreminjanje slabih navad je tudi del njihove vizije: postati podjetje, ki razvija in prodaja izdelke, enostavne za uporabo in ki pomagajo pri spreminjanju slabih navad. V mislih imajo tudi nove izdelke, o katerih pa še ne želi spregovoriti.

Ulla za zdaj še v celoti slovenska

Ulla je v celoti slovenski izdelek. Določeni deli nastajajo v Celju, določeni v Šentjerneju. Kako to, da so se odločili za proizvodnjo na domačih tleh? »Lažja organiziranost in možnost nadzora celotnega procesa. To nam prav nič ne pomaga pri prodaji, nekateri celo menijo, da za trge, ki jih nagovarjamo, to ni informacija, ki bi vplivala na nakupno odločitev. Lažja so testiranja, odzivnost partnerjev je hitrejša,« pravi sogovornica. Pa vendar razmišljajo o selitvi: ko se bo izkazalo, da se jim splača proizvodnjo preseliti, bodo o njej tudi razmislili. »Poigravamo se s to mislijo. Ima pa vsak trg svoje zahteve, sam pa moraš biti dobavitelju pomembna stranka, ne le ena od mnogih. Strojno opremo in odziven proizvodni proces lahko delaš le, če si dobaviteljem zelo pomemben naročnik.«

»Vprašanje je, koliko več jih lahko prodamo.«

Kaj pa cilj, o katerem je za Mladi podjetnik spregovorila lani (do konca leta 2016 prodati 100 tisoč Ull?): »100 tisoč kosov bomo dosegli, to sploh ni vprašanje, vprašanje je, koliko več jih lahko prodamo. Temu je prilagojena tudi proizvodnja, ki sledi našim ciljem. Ko dobimo izdelek, gre iz proizvodnih prostorov v enem dnevu,« je konkretna.

Saj veste, kaj sledi povečani prodaji in proizvodnji? Dodatna širitev ekipe. »Ulla že zaposluje. Predvsem na področju programiranja, v prihodnosti tudi marketing,« pravi sogovornica, ki razkriva tudi zaposlitvene načrte v proizvodnem delu. Tam delajo »pridni, zanesljivi in zagnani mladi kadri, ki so zelo hvaležni priložnosti, saj imajo velikokrat občutek, da službe nikoli ne bodo dobili.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

dr. Peter Merc: »Dejanski potencial blockchaina se šele nakazuje«

O tehnologiji veriženja blokov se v zadnjem času veliko govori. Pred začetkom Blockchain Roadshowa, v okviru katerega boste spoznali blockchain in njegove potenciale, smo se pogovarjali z vodjo Blockchain Think Tanka dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

S podjetjem Vistion do individualnih rešitev strojnega vida

Mlado zagonsko podjetje Vistion od leta 2015 naročnikom ponuja individualne avtomatizirane rešitve strojnega vida. Pogovarjali smo se z direktorjem Rokom Miheljem. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje