Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje.
Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost (Vir slike: Unsplash.com)

Pri prilagajanju in izboljševanju le-teh si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

1.) Bralcem vedno ponudite dodano vrednost

Preden se lotite pisanja naslednje email marketing kampanje, se vprašajte, kaj uporabnega boste ponudili svojim naročnikom. Seveda boste za kaj takega morali točno vedeti, kaj je tisto, kar si vaši naročniki želijo – v kolikor pa o tem niste prepričani, je najbolje, da jim za začetek ponudite odgovor na najpogostejša vprašanja, ki vam jih vaši bralci zastavljajo.

V začetku decembra bo na sporedu MP delavnica, kjer boste izvedeli več o email marketingu.

2.) Razložite, zakaj je vaša vsebina pomembna

Včasih je ljudem preprosto treba pojasniti, zakaj je vsebina, ki jim jo pošiljate, pomembna. Razjasnite, kaj bodo bralci prejeli v zameno za sledenje vaši zahtevi (na primer s klikom na povezavo do vaše spletne strani, z ogledom vašega videoposnetka ali nakupom vašega produkta).

Kot primer si lahko ogledate eno izmed email marketing kampanj podjetja Weekly Blog Digest: 

(Vir slike: blog.aweber.com)

3.) Povprašajte bralce za njihovo mnenje

Niste popolnoma prepričani, kaj je tisto, kar najbolj zanima vaše bralce? Naslednjo email marketing kampanjo lahko izkoristite za to, da pridobite njihovo mnenje. To lahko storite na več različnih načinov: s prošnjo, da vam svoje mnenje zaupajo v povratnem emailu, s preprostim Google Form vprašalnikom, s spletno anketo enega izmed ponudnikov (primer: SurveyGizmo, SurveyMonkey) in podobno. Na ta način ne boste le pridobili pomembnih informacij, temveč svojim bralcem tudi omogočili, da z vami vzpostavijo dvosmerno komunikacijo.

4.) V email marketing kampanje vključite videoposnetke

Videoposnetki imajo veliko moč: če jih vključite v vašo email marketing kampanjo, se bo verjetnost, da bo bralec kliknil na povezavo v vsebini, povečala za kar 200 – 300 odstotkov. Svojo vsebino torej poskusite obogatiti z dodajanjem relevantnega videoposnetka, ne glede na to, ali ste ga ustvarili vi ali kdo drug. Podoben učinek kot videoposnetek ima tudi animacija v GIF formatu.

5.) Redno pošiljajte informacije o akcijskih ponudbah s popusti

Obstaja vsebina, ki se je bralci nikoli ne nasitijo: to je sporočilo o denarnem prihranku. V raziskavi, ki so jo pripravili pri združenju Direct Marketing, so ugotovili, da kupci veliko raje opravijo nakup po tem, ko ponudbo o popustu prejmejo v obliki email sporočila kot pa da jo prejmejo preko drugih kanalov (npr. preko družabnih omrežij). 

Primer uspešne takšne email marketing kampanje, ki so jo pripravili v podjetju Loft:

(Vir slike: blog.aweber.com)

6.) Vsebina, ki jo pošiljate, naj bo personalizirana

Seveda je dobro, da v svojo email marketing kampanjo vključite tudi ime in priimek bralca, ki bo elektronsko pošto prejel, toda personalizacijo lahko dosežete še na številne druge načine. A najbolj je bistveno, da sezname kontaktov ločite glede na različne kriterije (npr. zanimanje, geografsko lokacijo, najljubšo pasmo psa in tako dalje), nato pa temu primerno prilagodite vsebino vsake kampanje, ki jo boste poslali. 

7.) Skušajte razveseliti svoje bralce

Med vsemi prodajnimi, oglaševalskimi in vsebinskimi elektronskimi sporočili občasno pripravite tudi email, ki bo imel zgolj en namen: razvedritev bralcev. Podobno, kot so to storili v podjetju Aweber s spodnjim e-mailom ob novoletnih praznikih: 

(Vir slike: blog.aweber.com)

8.) Redno čistite svoje email baze

Če ugotavljate, da je stopnja odprtih kampanj in klikov v vaših email marketinških kampanjah nizka, je povsem verjetno, da morate svoje baze nekoliko očistiti. Sčasoma se namreč v bazi kontaktov nabere tudi kopica takšnih posameznikov, ki vaše elektronske pošte preprosto ne želi več prejemati.

9.) Spremljajte statistiko

Spremljanje različnih metrik je tudi na področju email marketinga nujno. Preko statistike boste hitro ugotovili, kaj v vaših email marketinških kampanjah deluje in kaj ne, kar vam bo pomagalo oblikovati elektronska sporočila za svoje bralce v prihodnosti.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje