Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Avtor Maja Borštnik — 09.11.2016
Komentiraj!
Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje.
Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost (Vir slike: Unsplash.com)

Pri prilagajanju in izboljševanju le-teh si lahko pomagate s spodnjimi nasveti.

1.) Bralcem vedno ponudite dodano vrednost

Preden se lotite pisanja naslednje email marketing kampanje, se vprašajte, kaj uporabnega boste ponudili svojim naročnikom. Seveda boste za kaj takega morali točno vedeti, kaj je tisto, kar si vaši naročniki želijo - v kolikor pa o tem niste prepričani, je najbolje, da jim za začetek ponudite odgovor na najpogostejša vprašanja, ki vam jih vaši bralci zastavljajo.

V začetku decembra bo na sporedu MP delavnica, kjer boste izvedeli več o email marketingu.

2.) Razložite, zakaj je vaša vsebina pomembna

Včasih je ljudem preprosto treba pojasniti, zakaj je vsebina, ki jim jo pošiljate, pomembna. Razjasnite, kaj bodo bralci prejeli v zameno za sledenje vaši zahtevi (na primer s klikom na povezavo do vaše spletne strani, z ogledom vašega videoposnetka ali nakupom vašega produkta).

Kot primer si lahko ogledate eno izmed email marketing kampanj podjetja Weekly Blog Digest: 

(Vir slike: blog.aweber.com)

3.) Povprašajte bralce za njihovo mnenje

Niste popolnoma prepričani, kaj je tisto, kar najbolj zanima vaše bralce? Naslednjo email marketing kampanjo lahko izkoristite za to, da pridobite njihovo mnenje. To lahko storite na več različnih načinov: s prošnjo, da vam svoje mnenje zaupajo v povratnem emailu, s preprostim Google Form vprašalnikom, s spletno anketo enega izmed ponudnikov (primer: SurveyGizmo, SurveyMonkey) in podobno. Na ta način ne boste le pridobili pomembnih informacij, temveč svojim bralcem tudi omogočili, da z vami vzpostavijo dvosmerno komunikacijo.

4.) V email marketing kampanje vključite videoposnetke

Videoposnetki imajo veliko moč: če jih vključite v vašo email marketing kampanjo, se bo verjetnost, da bo bralec kliknil na povezavo v vsebini, povečala za kar 200 - 300 odstotkov. Svojo vsebino torej poskusite obogatiti z dodajanjem relevantnega videoposnetka, ne glede na to, ali ste ga ustvarili vi ali kdo drug. Podoben učinek kot videoposnetek ima tudi animacija v GIF formatu.

5.) Redno pošiljajte informacije o akcijskih ponudbah s popusti

Obstaja vsebina, ki se je bralci nikoli ne nasitijo: to je sporočilo o denarnem prihranku. V raziskavi, ki so jo pripravili pri združenju Direct Marketing, so ugotovili, da kupci veliko raje opravijo nakup po tem, ko ponudbo o popustu prejmejo v obliki email sporočila kot pa da jo prejmejo preko drugih kanalov (npr. preko družabnih omrežij). 

Primer uspešne takšne email marketing kampanje, ki so jo pripravili v podjetju Loft:

(Vir slike: blog.aweber.com)

6.) Vsebina, ki jo pošiljate, naj bo personalizirana

Seveda je dobro, da v svojo email marketing kampanjo vključite tudi ime in priimek bralca, ki bo elektronsko pošto prejel, toda personalizacijo lahko dosežete še na številne druge načine. A najbolj je bistveno, da sezname kontaktov ločite glede na različne kriterije (npr. zanimanje, geografsko lokacijo, najljubšo pasmo psa in tako dalje), nato pa temu primerno prilagodite vsebino vsake kampanje, ki jo boste poslali. 

7.) Skušajte razveseliti svoje bralce

Med vsemi prodajnimi, oglaševalskimi in vsebinskimi elektronskimi sporočili občasno pripravite tudi email, ki bo imel zgolj en namen: razvedritev bralcev. Podobno, kot so to storili v podjetju Aweber s spodnjim e-mailom ob novoletnih praznikih: 

(Vir slike: blog.aweber.com)

8.) Redno čistite svoje email baze

Če ugotavljate, da je stopnja odprtih kampanj in klikov v vaših email marketinških kampanjah nizka, je povsem verjetno, da morate svoje baze nekoliko očistiti. Sčasoma se namreč v bazi kontaktov nabere tudi kopica takšnih posameznikov, ki vaše elektronske pošte preprosto ne želi več prejemati.

9.) Spremljajte statistiko

Spremljanje različnih metrik je tudi na področju email marketinga nujno. Preko statistike boste hitro ugotovili, kaj v vaših email marketinških kampanjah deluje in kaj ne, kar vam bo pomagalo oblikovati elektronska sporočila za svoje bralce v prihodnosti.

Vir: blog.aweber.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!