Energičen zaključek Implica v slogu Matthewa Davisa

Vrhunska delavnica svetovno priznanega predavatelja in motivacijskega govorca Matthewa Davisa je bila pika na i uspešno izpeljanega prvega modularnega izobraževanja za mlade kadrovnike, start-upe in manjša podjetja, ki je bilo zaključeno v četrtek.
Energičen zaključek Implica v slogu Matthewa Davisa

Energičen zaključek Implica v slogu Matthew-a Davis-a

Na sproščeni in interaktivni delavnici so se mladi kadroviki in poslovneži učili uspešnega usklajevanja različnih življenjskih področij (ang. work life balance), s ciljem doseči boljšo produktivnost in zmanjšati stres. Četrtkovo dogajanje je bil odličen zaključek štiridelnega modularnega izobraževanja – Implico, ki ga bo organizator, MEKS – sekcija mladih Slovenske kadrovske zveze, organiziral tudi v prihodnjem letu.

Izobraževanje, ki so ga letos prvič organizirali Mladi eksperti kadrovske stroke (MEKS), sekcija Slovenske kadrovske zveze (SKZ), se je včeraj zaključilo z zadnjim, tretjim modulom ali Puzzle-om. Matthew Davies (Power the Change) je priznani mednarodni predavatelj, nagrajeni voditelj in pisatelj, ki je svetoval že številnim mednarodnim podjetjem, med katerimi so tudi Vodafon, BBC, Tower Watson, NHS in drugi. Tokrat je svoje znanje prvič delil tudi v Sloveniji, in sicer s 60 mladimi kadrovskimi strokovnjaki in podjetniki. Vprašanja, kako doseči optimalen uspeh doma in v delovnem okolju se je lotil na interaktiven in humoren način, mladim pa ponudil številne rešitve, ki jih lahko neposredno uporabijo v svojem življenju. Ključno sporočilo, ki ga je pustil je, da je močna ločnica med poslovnim in zasebnim življenjem iluzija. Ti dve plati življenja se neprestano povezujeta in ključ do uspeha pa je v »zvestobi samemu sebi« (ang. be yourself). Z organiziranim časom in iskrenim užitkom v stvareh, ki jih počnemo, se niža stopnja stresa in bistveno dviguje produktivnost. Delavnica je bila razgibana, od udeležencev je zahtevala veliko sodelovanja in interakcije, postregla pa z obilico dobre volje in smeha. Matthew Davies je z dinamičnim nastopom in neizmerno energijo v Sloveniji zagotovo pustil svoj pečat.

Budnica mladih kadrovski stroki

Implico se je pričel konec januarja in je obsegal celodneven dogodek, Žirafo, ter 3 module, Puzzle, med katerimi sta bila dva modula razdeljena na ločeni delavnici, prva namenjena kadrovikom, druga pa start-up in manjšim podjetjem. Izobraževanje je preko 100 prijavljenim udeležencem predstavilo kar nekaj primerov dobrih praks, izkušnje pa je delilo več kot 20 priznanih kadrovskih, komunikacijskih in drugih strokovnjakov.

Imena kot so Matej Potokar (Microsoft, CEO skupine za storitve v srednji in vzhodni Evropi), Tamara Valenčič (Kadrovska managerka leta 2014), Dejan Turk (Vip Mobil, CEO), Teja Breznik Alfirev (Halcom, direktorica za upravljanje s človeškimi viri), Nika Deu (Deus, Executive Coach) in drugi, so na celodnevnem dogodku razkrivali HR trende, predstavljali izzive pred kadrovsko stroko in vloge mladih pri pozicioniranju slednje na višji, strateški nivo.

Na dveh ločenih delavnicah so se start-up in manjša podjetja urili v do znanjih iz teambuildinga in delovnega prava, ki sta jih podajala  Luka Jan, programski direktor Teambuilding akademije, in Barbara Rajgelj, doktorica pravnih znanosti in docentka za civilno in gospodarsko pravo na Fakulteti za družbene vede.  Kadrovniki pa so se pod taktirko Nataše Tovornik in Katje Grgić, trenerk in coach-ev pri podjetju FastForward d. o. o., učili  ‘Komunicirati z vplivom’ oz. pristopov in tehnik komuniciranja s svojimi nadrejenimi in primerno predstaviti pomembnost kadrov v organizaciji. Hkrati pa je Marko Perme iz podjetja Agilcon predstavil kako lahko HR tehnologije pripomorejo  k učinkovitem strateškem HR-ju in s tem večji uspešnosti podjetja.

Ambiciozno v Implico 2016

Organizatorji so po uspešno izvedenem izobraževanju prepričani, da lahko v naslednjih letih še nadgradijo in ga oblikujejo v celovito izobraževanje za kadrovike na eni ter start-upe in manjša podjetja na drugi strani. “Želja je dodajanje modulov/puzzle-ov z različnimi tematikami strateškega HR-ja in povezovanje z drugimi pomembnimi funkcijami. Želimo ohraniti kakovost in postaviti nov nivo,” pravi Tina Zafred, vodja projekta Implico, ob uspešno zaključenem izobraževanju.

Vir: implico.si

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje