Enolysovci ne počivajo!

Ekipa Enolyse od zmage na letošnjem start:Cloudu ne počiva. Svoje vrste so še povečali, zdaj iščejo še dizajnerja. Za prihodnje leto imajo več ciljev, eden od njih se bo uresničil že s prvim januarjem, ko bodo postali člani Tehnološkega parka.
Enolysovci ne počivajo!

Primož Zajec, Martin Blazinšek, Petra Malavašič in Jaka Ogorevc na 16. Slovenskem festivalu vin

“Ves razvoj smo usmerili v razvoj senzorja za merjenje sladkorja. Zdaj imamo šest prototipov senzorjev,” pove Martin Blazinšek, član ekipe Enolyse. Osredotočili so se tudi na alkohol, ki ga bodo preračunavali iz sladkorja. “Ukvarjamo se s potrditvijo te metode.

Junij je še vedno cilj za predstavitev senzorja na trgu. Alfa verzija aplikacije pa je načrtovana za februar,” spregovori o načrtih. Aplikacija bo oblikovana po responsive principu v HMTL5, za katerega so se odločili, da ne bi izgubljali preveč časa, saj z njo pokrijejo vse naprave, za native aplikacije pa se bodo odločili pozneje, “ko se bo izkazalo, da gremo v pravo smer in če bo potreba”.

Kot rečeno, člani ekipe, ki se je povečala za dva programerja in biokemičarko ter sistemskega administratorja za strežnike, ki je njihov zunanji sodelavec, od zmage na start:Cloudu niso počivali. Udeležili so se treh sejmov – največjega sejma vinarske opreme v Milanu, kjer so preverjali, kaj dela njihova konkurenca, predstavili so se na 16. Slovenskem festivalu vin v Grand hotelu Unionu, pot pa jih je zapeljala tudi na zagrebški VINOcom.

Za Enolyse se grebejo Argentinci

Zdaj so v dogovorih, kako se bodo konec januarja predstavili v Sacramentu, kjer bo potekal sejem vinarske opreme. Ravno iz onstran luže pa se jim je javil Argentinec, z željo po prevzetju trženja produkta po južni Ameriki. Z njim se slišijo nekajkrat mesečno.

Preko te povezave pa se zanje zanima tudi večja vinska klet iz Argentine, ki je zainteresirana za njihov izdelek. Sicer pa, pravi Blazinšek, po medijski izpostavljenosti smo prejeli kar nekaj povpraševanj tudi iz Slovenije. Kako bodo interesentom ugodili, še razmišljajo. Za zdaj je na voljo več rešitev.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje