Ericsson v težavah?

Ericsson je objavil poslovni izid, kjer podjetje precej zaostaja za načrtovanim dobičkom. Borzni trg se je že odzval s 25 odstotnim padcem vrednosti delnic švedskega podjetja.
Ericsson v težavah?

Ericsson, sinonim švedske kvalitete, je v tretjem četrtletju zabeležil slabe poslovne rezultate.

Ericsson, največji svetovni izdelovalec
mobilnih omrežij, je objavil nedoseganje pričakovanih ciljev na področju
obsega prodaje, operativnih prihodkov ter denarnega toka. Poročilo je
povzročilo padec vrednosti delnic na najnižjo raven v zadnjih treh letih in pol. Za
slabe rezultate naj bi bile krive nadgradnje omrežij ter nepričakovana gibanja
na trgu.

»Posledice tržne dinamike so
vedno stvar presoje. V tem četrtletju smo očitno podcenili vpliv teh posledic,«
je izjavil izvršni direktor Carl-Henric Svanberg. V preliminarnem poročilu
lahko zasledimo, da je operativni dobiček iz lanskoletnih 8,8 milijard švedskih
kron padel za 36 % na 5,6 milijard švedskih kron (876 milijonov $). Analitiki so za tretje četrtletje tega leta napovedovali dobiček v višini 8,9 milijard
švedskih kron.

»Ti rezultati postavljajo
določene dvome o njihovi strateški usmeritvi ter notranjem nadzoru,« je izjavil
Anders Berg, investicijski analitik iz Evil Bank s sedežem v Stockholmu. Slabi
Ericssonovi rezultati so povzročili padec vrednosti delnic evropskih tekmecev.
Tako so nižje vrednosti zabeležili v podjetjih Nokia, Alcatel-Lucent, Siemens in
Vodafone.

Vir: BBC News

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje