Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Avtor Matej Mušič — 07.03.2015
Komentiraj!
Podjetja, ki svojo uspešnost merijo s številom všečkov na Facebooku, bodo v prihodnjem tednu doživela rahlo razočaranje. Facebook bo pričel s čistilno akcijo všečkov, ki so jih ustvarili neaktivni računi. Socialno omrežje miri, da ni razloga za skrb.
Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov (Vir slike: David Castillo Dominici, FreeDigitalPhotos.net)

Facebook je na uradni spletni strani objavil, da bo naslednji teden pričel z odstranjevanjem neaktivnih računov iz statistike sledilcev Facebook strani, kar se bo na nekaterih straneh poznalo v manjšem številu všečkov. Odstranili bodo pokojne uporabnike, ki imajo memorializirane račune, in uporabnike, ki so svoj račun prostovoljno deaktivirali. Osebe, ki bodo svoj profil po deaktivaciji zopet aktivirali, se bodo samodejno spet pojavili v statistiki, seveda če so že pred deaktivacijo stran označili z "Všeč mi je". Iz izbrisa bodo izvzeti všečki in komentarji na osebnih profilih.

Bi vas moralo skrbeti?

Kot pravijo na Facebooku, so takšno odločitev sprejeli iz dveh razlogov. Ker bo čistilna akcija izbrisala neaktivne račune, bo to pravzaprav pomenilo realnejšo statistiko sledilcev. Všečkov bo res mogoče manj, a izginili bodo tisti, ki so do sedaj kvarili sliko.

Drugi razlog je, da bodo po čiščenju podjetja s pomočjo orodij, kot je orodje za sorodne ciljne skupine (Lookalike Audiences) lažje našli njihove nove privržence. Razloga za skrb torej ni.

To ni prvo čiščenje

Leta 2012 je Facebook pričel z brisanjem lažnih, podvojenih in narobe kvalificiranih računov, ki jih v svojih pogojih poslovanja izrecno prepoveduje. Po takratnih podatkih je bilo 83 milijonov ali 8,7 odstotkov aktivnih mesečnih računov neprimernih. 45,8 milijonov jih je bilo podvojenih, 22,9 milijonov jih je bilo narobe razvrščenih, kar pomeni da so predstavljali organizacijo, skupino ali celo hišne ljubljenčke, 14,3 milijonov pa jih je bilo lažnih. Kljub velikim številkam pa je takrat Facebook predvideval, da bodo izbrisali manj kot odstotek všečkov na vsaki strani.

Vir: fortune.com in digitaltrends.com  

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice