Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Podjetja, ki svojo uspešnost merijo s številom všečkov na Facebooku, bodo v prihodnjem tednu doživela rahlo razočaranje. Facebook bo pričel s čistilno akcijo všečkov, ki so jih ustvarili neaktivni računi. Socialno omrežje miri, da ni razloga za skrb.
Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov

Facebook bo pričel s čiščenjem neaktivnih računov (Vir slike: David Castillo Dominici, FreeDigitalPhotos.net)

Facebook je na uradni spletni strani objavil, da bo naslednji teden pričel z odstranjevanjem neaktivnih računov iz statistike sledilcev Facebook strani, kar se bo na nekaterih straneh poznalo v manjšem številu všečkov. Odstranili bodo pokojne uporabnike, ki imajo memorializirane račune, in uporabnike, ki so svoj račun prostovoljno deaktivirali. Osebe, ki bodo svoj profil po deaktivaciji zopet aktivirali, se bodo samodejno spet pojavili v statistiki, seveda če so že pred deaktivacijo stran označili z “Všeč mi je”. Iz izbrisa bodo izvzeti všečki in komentarji na osebnih profilih.

Bi vas moralo skrbeti?

Kot pravijo na Facebooku, so takšno odločitev sprejeli iz dveh razlogov. Ker bo čistilna akcija izbrisala neaktivne račune, bo to pravzaprav pomenilo realnejšo statistiko sledilcev. Všečkov bo res mogoče manj, a izginili bodo tisti, ki so do sedaj kvarili sliko.

Drugi razlog je, da bodo po čiščenju podjetja s pomočjo orodij, kot je orodje za sorodne ciljne skupine (Lookalike Audiences) lažje našli njihove nove privržence. Razloga za skrb torej ni.

To ni prvo čiščenje

Leta 2012 je Facebook pričel z brisanjem lažnih, podvojenih in narobe kvalificiranih računov, ki jih v svojih pogojih poslovanja izrecno prepoveduje. Po takratnih podatkih je bilo 83 milijonov ali 8,7 odstotkov aktivnih mesečnih računov neprimernih. 45,8 milijonov jih je bilo podvojenih, 22,9 milijonov jih je bilo narobe razvrščenih, kar pomeni da so predstavljali organizacijo, skupino ali celo hišne ljubljenčke, 14,3 milijonov pa jih je bilo lažnih. Kljub velikim številkam pa je takrat Facebook predvideval, da bodo izbrisali manj kot odstotek všečkov na vsaki strani.

Vir: fortune.com in digitaltrends.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje