Facebook, najstniki te zapuščajo!

Že nekaj časa se je govorilo, da Facebook med najstniki ni več tisto, kar je bil pred leti. Facebook z vidika števila uporabnikov res da še ostaja prvi med družbenimi omrežji, a med najstniki od leta 2012 izgublja zanimanje.
Facebook, najstniki te zapuščajo!

Facebook pritegne vse manj najstnikov (Vir slike: YouTube).

Zadnji podatki kažejo, da je odstotek med ameriškimi najstniki, starimi od 13 do 17 let, ki uporabljajo Facebook, glede na leto 2013 ponovno upadel. Leta 2014 je bil delež ameriških najstnikov, ki so uporabljali Facebook, 88-odstotni, leto prej 94-odstotni, leta 2012 pa 95-odstotni.

Zanimanje za družbena omrežja je, a ne za Facebook

A to ne pomeni, da najstnike v splošnem družbena omrežja ne zanimajo več, temveč da se preusmerjajo na druga omrežja. Na primer, v istem obdobju je zanimanje za Twitter v isti starostni skupini narastlo. Delež teh je v enem letu zrastel za dva odstotka, razkriva raziskava Frank N. Magid Associates.

Facebook upad zanimanja najstnikov ne skrbi več

Že lani je Menlo Park, podjetje iz Kalifornije, opozorilo, da najstniki ne uporabljajo Facebooka tako pogosto kot prej. Facebook se je sprva z izvlečki raziskav, ki so kazali podoben trend, precej ukvarjal, nato pa opustil skrb. Morda tudi zato, ker je njegova baza res impresivna.

Facebookov uporabnik je precej star

Facebook in njegovo aplikacijo za klepet uporablja več ljudi in pogosteje kot katerokoli konkurenčno aplikacijo, a je njegova baza uporabnikov precej starejša. Več kot polovica (55 odstotkov) uporabnikov aplikacije Facebook Messenger je mlajših od 37 let. Če mislite, da je ta odstotek visok, naj vam za primerjavo povemo, da je kar 86 odstotkov uporabnikov Snapchata mlajših od 37 let. Precejšnja razlika mar ne? Morda je bil to tudi razlog, zakaj si je lani Facebook zaželel Snapchat. Slednji je več kot 3-milijardno ponudbo zavrnil.

 Pinterest je bolj zabaven

Zakaj vse manj najstnikov uporablja Facebook? V ospredju sta nezaupanje in manjša varnost. A po drugi strani je enako zatrdilo še več uporabnikov za Pinterest, ki vztrajno pridobiva vedno več uporabnikov. Opisali so ga kot zabavno omrežje, in sicer so se s to trditvijo strinjali kar štirje od desetih, za Facebook sta tako trdila komaj dva od desetih.

Facebook krpa luknjo z nakupi drugih omrežij

A Facebookove lovke sežejo daleč naokoli. Tako v zadnjem času vse bolj pridobiva na veljavi Instagram, ki ga je Facebook kupil leta 2012 za manj kot milijardo dolarjev. Njegova vrednost je od takrat precej narastla, saj je danes vreden že več kot 35 milijard dolarjev in velja za enega najhitreje rastočih družbenih omrežij. Instagram je izredno priljubljen med mladimi uporabniki.

Instagram je celo bolj privlačen od Twitterja, tudi njegovi uporabniki so bolj anganižirani, prav tako ima hitrejšo rast v številu uporabnikov. Vrednost Instagrama bo zagotovo tudi v prihodnje rastla, saj je to omrežje komaj zdaj naredilo prvi korak k oglaševanju. Mnogi so prepričani, da bodo blagovne znamke prepoznale, kako učinkovit kanal predstavlja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,