Facebook praznuje 10 let!

Danes je za priljubljeno družbeno omrežje Facebook prav poseben dan, saj praznuje že 10. obletnico obstoja! Poglejmo si nekaj zanimive statistike podjetja, pa tudi načrte, katere je za prihodnost razkril Mark Zuckerberg, ustanovitelj Facebooka.
Facebook praznuje 10 let!

Facebook praznuje 10 let! (Vir slike: dreamsrain.com)

Mineva že deseto leto, odkar so prvi uporabniki na danes izredno priljubljenem omrežju Facebook lahko ustvarili osebne profile.

Danes je preko omenjene socialne mreže povezan tako rekoč že celoten planet, nanjo pa niso priključeni zgolj uporabniki, temveč tudi oglaševalci, investitorji, podjetniki in mnogi drugi. Kot pa pravi Mark Zuckerberg, podjetnik, ki je leta 2004 zaslovel prav s Facebookom, ima za prihodnost svojega podjetja še  veliko večje načrte. 

Facebook trenutno uporablja že 1,23 milijarde ljudi

Facebook trenutno aktivno uporablja preko 1,23 milijarde ljudi, številka pa vsako leto zraste še za 16 odstotkov med tistimi uporabniki, ki družbeno omrežje obiskujejo nekajkrat mesečno, ter za 22 odstotkov med tistimi, ki ga uporabljajo dnevno. 

Ni pa le število uporabnikov tisto, ki na Facebooku narašča – čedalje višji so tudi njegovi zaslužki. V štirih glavnih geografskih regijah, na katerih kraljuje Facebook, dobiček iz oglaševanja vsako četrtletje zraste za 65 odstotkov. 

Medtem ko se je skupno število prikazanih oglasov v zadnjem četrtletju leta 2013 nekoliko zmanjšalo (za 8 odstotka), predvsem zaradi nove politike Facebooka, ki prikazuje manj oglasov mobilnim uporabnikom kot pa ostalim uporabnikom, pa so se dvignile povprečne cene samega oglaševanja, in sicer za kar 92 odstotkov zgolj v zadnjem letu! 

Kakšne načrte ima Zuckerberg v prihodnjih 10 letih?

V intervjuju za CNET je Zuckerberg razkril svoje načrte za prihodnost Facebooka.

Pojasnil je, da sledijo trem vrstam strategij: 3-letni, ki predvideva gradnjo novih tehnologij za še enostavnejše deljenje vsebin na Facebooku, 5-letni, ki predvideva razvoj tehnologij, ki bodo uporabnikom omogočale nov način uporabe Facebooka – predvsem možnosti iskanja rešitev na svoje težave in iskanja odgovorov na različna vprašanja, tu pa je še dolgoročni, 10-letni načrt, ki predvideva razmah njihove sicer že predstavljene storitve, spletnega portala Internet.org, od katerega imajo velika pričakovanja. 

Facebook bo v prihodnjih nekaj letih pospešeno delal tudi na razvoju personaliziranih in kontekstualno relevantnih oglasov. Ti bodo za naročnike dražji, a hkrati tudi veliko bolj učinkoviti. 

Personalizacija oglasov je po mnenju mnogih velika prednost Facebooka, saj je to prostor, ki ga dnevno obišče 750 milijonov ljudi, čedalje hitreje narašča število tistih, ki ga obiskujejo preko mobilnih naprav. Zaradi izboljšanega načina oglaševanja Facebook v prihodnjih treh letih pričakuje dramatično povečanje v prihodkih. 

Zuckerberg pa se pri tem ne namerava ustaviti: v prihodnjih nekaj letih se namerava oddaljiti od Facebooka kot zgolj ene aplikacije, saj želijo začeti z razvojem večih mobilnih aplikacij, ki bodo posameznike še bolj privabljale k uporabi. S tem pa naj bi odgnali tudi konkurenco, ki je na področju družabnih omrežij ne manjka. 

Prejšnji teden je Facebook že predstavil aplikacijo Paper, ki je prva v vrsti mnogih, ki še pridejo na vrsto. Ta že omogoča povezavo z aplikacijo Messenger, obe pa uporabnikom omogočata, da si storitve Facebooka prilagodijo po lastnih potrebah in željah.

V prihodnjih 10 letih želi Zuckerberg vplivati tudi na tisti dve tretjini sveta, ki zaenkrat še nimata dostopa do interneta. “Če bi lahko z internetom povezali večji delež sveta, bi državam v razvoju omogočili veliko večje možnosti za rast in razvoj,” je poudaril.

Svetovni zemljevid pogostosti uporabe družbenih omrežij (Vir slike: Vincenzo Cosenza)

Desetletne napovedi so za internetna podjetja že zares dolgoročne, saj se tržišče spreminja hitro in nepredvidljivo, toda Facebook je že večkrat dokazal, da se jim zna prilagajati. Bo tako tudi v prihodnosti?

Vir: CNET

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje