Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje

Facebook je pred kratkim prijavil patent, iz katerega je razvidno, da namerava razviti velikansko oglasno tržnico, ki bi za prikazovanje oglasov in drugih spletnih vsebin, uporabljala podatke Facebookovih uporabnikov na spletnih straneh, ki niso last socialnega omrežja.
Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje

Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje (Vir: arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Takšno oglaševanje bi lahko pomenilo močno spremembo na področju spletnega oglaševanja, kjer trenutno kraljuje Google.

Glede na vsebino patenta, naj bi oglaševalci združili svoje podatke s podatki Facebookove socialne mreže, ki vsebuje informacije o tem, v kakšnih odnosih so uporabniki z osebami, vsebinami, ki jih všečkajo, in slikami na katerih so označeni. Tako naj bi oglaševalec enostavno našel ciljnega uporabnika, na primer osebo ženskega spola, ki je pred kratkim kupila tekaške čevlje in bere članke o teku.

Sistem vključuje oglaševalce ali ustvarjalce vsebine, Facebook in založniške spletne strani. Ustvarjalci vsebine bodo za ciljno publiko pripravili vsebino, ki je lahko navaden oglas ali katera druga oblika spletne vsebine, kot je video, Facebook objava, članek, slika ali mobilna aplikacija.

Tu bo nastopil Facebook, ki bo s podatki o svojih uporabnikih poskrbel, da se bo vsebina prikazovala pravi ciljni publiki. Vsebina se bo prikazovala na različnih spletnih straneh, ki niso last Facebooka. To so lahko strani z novicami, videoposnetki, spletne trgovine, ponudniki elektronske pošte ali celo druga socialna omrežja. Če bo več različnih oglaševalcev imelo isto ciljno publiko, bo pravice za distribucijo dobil tisti oglaševalec, ki bo za oglaševanje dal večjo ponudbo.

Google sklepa kdo si, Facebook ve kdo si

V nasprotju drugimi ponudniki ciljnega oglaševanja, ki o značilnostih uporabnikov lahko le ugibajo na podlagi brskanja po spletnih straneh, ima Facebook natančne podatke o uporabnikih, saj mu jih ti zaupajo kar sami. Facebook ve, katerega spola je uporabnik, koliko je star, kaj mu je všeč in kje je bil.

Druga velika prednost pred obstoječimi ponudniki oglaševanja je, da naj bi to brez težav delovalo tako na računalnikih kot na pametnih telefonih. Facebook ciljni publiki ne bi serviral le oglase, temveč tudi vsebino, kot so novice, videoposnetki in mobilne aplikacije. Prav slednji znajo biti precej donosni, saj jih uporabniki raje prebirajo kot navadne oglase.

Storitev bi lahko predstavljala resno grožnjo za Googlov AdSense in DoubleClick, katerima bi verjetno odvzela številne uporabnike. Prav tako obstaja verjetnost, da bo zamajala celotno industrijo ponudnikov sistemov priporočljivih vsebin, kot sta Taboola in Outbrain.

Vir: venturebeat.com in investcorrectly.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje