Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje

Facebook je pred kratkim prijavil patent, iz katerega je razvidno, da namerava razviti velikansko oglasno tržnico, ki bi za prikazovanje oglasov in drugih spletnih vsebin, uporabljala podatke Facebookovih uporabnikov na spletnih straneh, ki niso last socialnega omrežja.
Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje

Facebook prijavil patent za oglasno tržnico, ki bi lahko resno ogrozila Googlovo oglaševanje (Vir: arztsamui, FreeDigitalPhotos.net)

Takšno oglaševanje bi lahko pomenilo močno spremembo na področju spletnega oglaševanja, kjer trenutno kraljuje Google.

Glede na vsebino patenta, naj bi oglaševalci združili svoje podatke s podatki Facebookove socialne mreže, ki vsebuje informacije o tem, v kakšnih odnosih so uporabniki z osebami, vsebinami, ki jih všečkajo, in slikami na katerih so označeni. Tako naj bi oglaševalec enostavno našel ciljnega uporabnika, na primer osebo ženskega spola, ki je pred kratkim kupila tekaške čevlje in bere članke o teku.

Sistem vključuje oglaševalce ali ustvarjalce vsebine, Facebook in založniške spletne strani. Ustvarjalci vsebine bodo za ciljno publiko pripravili vsebino, ki je lahko navaden oglas ali katera druga oblika spletne vsebine, kot je video, Facebook objava, članek, slika ali mobilna aplikacija.

Tu bo nastopil Facebook, ki bo s podatki o svojih uporabnikih poskrbel, da se bo vsebina prikazovala pravi ciljni publiki. Vsebina se bo prikazovala na različnih spletnih straneh, ki niso last Facebooka. To so lahko strani z novicami, videoposnetki, spletne trgovine, ponudniki elektronske pošte ali celo druga socialna omrežja. Če bo več različnih oglaševalcev imelo isto ciljno publiko, bo pravice za distribucijo dobil tisti oglaševalec, ki bo za oglaševanje dal večjo ponudbo.

Google sklepa kdo si, Facebook ve kdo si

V nasprotju drugimi ponudniki ciljnega oglaševanja, ki o značilnostih uporabnikov lahko le ugibajo na podlagi brskanja po spletnih straneh, ima Facebook natančne podatke o uporabnikih, saj mu jih ti zaupajo kar sami. Facebook ve, katerega spola je uporabnik, koliko je star, kaj mu je všeč in kje je bil.

Druga velika prednost pred obstoječimi ponudniki oglaševanja je, da naj bi to brez težav delovalo tako na računalnikih kot na pametnih telefonih. Facebook ciljni publiki ne bi serviral le oglase, temveč tudi vsebino, kot so novice, videoposnetki in mobilne aplikacije. Prav slednji znajo biti precej donosni, saj jih uporabniki raje prebirajo kot navadne oglase.

Storitev bi lahko predstavljala resno grožnjo za Googlov AdSense in DoubleClick, katerima bi verjetno odvzela številne uporabnike. Prav tako obstaja verjetnost, da bo zamajala celotno industrijo ponudnikov sistemov priporočljivih vsebin, kot sta Taboola in Outbrain.

Vir: venturebeat.com in investcorrectly.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje