Facebook z lastnim e-poštnim servisom nad Google?

Avtor — 15.11.2010 — 11.03.2011

Facebook naj bi danes razkril posodobljen sistem pošiljanja sporočil, ki naj bi deloval podobno kot e-pošta. Šlo naj bi za skrivni projekt Titan, ki naj bi predstavljal resno konkurenco Googlu.

Facebook z lastnim e-poštnim servisom nad Google?

Facebook naj bi pripravljal veliko več kot le prenovo sporočanja (foto: sxc.hu).

Šlo naj bi za več kot le za prenovo obstoječega sistema sporočanja, saj naj bi pri Facebooku izdelovali dovršen e-poštni servis. Uporabniki naj bi dobili možnost uporabe e-poštnega predala s končnico @facebook.com, podpora protokoloma POP in IMAP pa bi uporabnikom omogočila dostop tudi prek priljubljenega e-poštnega odjemalca.

To bi po eni strani pomenilo, da se več kot 500 milijonom uporabnikom Facebooka ne bi bilo potrebno zanašati na druge ponudnike e-pošte. Po drugi strani bi uporabniki pogosteje obiskovali Facebook, saj bi mu namenili tudi del časa, ki je bil prej namenjen prebiranju e-pošte. Dolgoročno bi te spremembe pripomogle tudi k utrjevanju Facebookove blagovne znamke.

Približno 10% ljudi, zaposlenih pri Facebooku, se lahko pohvali z dolgoletnimi izkušnjami pri Googlu. Slednji se je očitno začel zavedati, da konkurenčna podjetja postajajo vse močnejša, zato je naznanil, da bo z novim letom za 10% zvišal plače vsem 23.000 zaposlenim in s tem ljudi skušal odvrniti od odhoda k drugim podjetjem.

Med drugim je postalo znano tudi, da je Facebook pridobil domeno Fb.com. Zna se zgoditi, da bo le-ta označevala poštne predale več kot 1.400 zaposlenih pri Facebooku. Podobno prakso namreč poznajo podjetja, kot je Yahoo. Slednji – v izogib morebitni zmešnjavi – poštne predale zaposlenih označuje z @yahoo-inc.com namesto z @yahoo.com.

Facebook je za podjetja zanimiv tudi z vidika oglaševanja, saj uporabniški profili vsebujejo različne osebne podatke, kar omogoča demografsko segmentiranje na podlagi spola, starosti, izobrazbe, interesov … Oglase je možno usmeriti tudi na podlagi ključnih besed, ki se pojavijo bodisi v profilu bodisi v sporočilih o stanju uporabnika. Več o oglaševanju na Facebooku >>

 

Viri:

Oznake: