Facebook z lastnim e-poštnim servisom nad Google?

Avtor Gregor Čehovin — 15.11.2010
Komentiraj!
Facebook naj bi danes razkril posodobljen sistem pošiljanja sporočil, ki naj bi deloval podobno kot e-pošta. Šlo naj bi za skrivni projekt Titan, ki naj bi predstavljal resno konkurenco Googlu.
Facebook z lastnim e-poštnim servisom nad Google?

Facebook naj bi pripravljal veliko več kot le prenovo sporočanja (foto: sxc.hu).

Šlo naj bi za več kot le za prenovo obstoječega sistema sporočanja, saj naj bi pri Facebooku izdelovali dovršen e-poštni servis. Uporabniki naj bi dobili možnost uporabe e-poštnega predala s končnico @facebook.com, podpora protokoloma POP in IMAP pa bi uporabnikom omogočila dostop tudi prek priljubljenega e-poštnega odjemalca.

To bi po eni strani pomenilo, da se več kot 500 milijonom uporabnikom Facebooka ne bi bilo potrebno zanašati na druge ponudnike e-pošte. Po drugi strani bi uporabniki pogosteje obiskovali Facebook, saj bi mu namenili tudi del časa, ki je bil prej namenjen prebiranju e-pošte. Dolgoročno bi te spremembe pripomogle tudi k utrjevanju Facebookove blagovne znamke.

Približno 10% ljudi, zaposlenih pri Facebooku, se lahko pohvali z dolgoletnimi izkušnjami pri Googlu. Slednji se je očitno začel zavedati, da konkurenčna podjetja postajajo vse močnejša, zato je naznanil, da bo z novim letom za 10% zvišal plače vsem 23.000 zaposlenim in s tem ljudi skušal odvrniti od odhoda k drugim podjetjem.

Med drugim je postalo znano tudi, da je Facebook pridobil domeno Fb.com. Zna se zgoditi, da bo le-ta označevala poštne predale več kot 1.400 zaposlenih pri Facebooku. Podobno prakso namreč poznajo podjetja, kot je Yahoo. Slednji - v izogib morebitni zmešnjavi - poštne predale zaposlenih označuje z @yahoo-inc.com namesto z @yahoo.com.

Facebook je za podjetja zanimiv tudi z vidika oglaševanja, saj uporabniški profili vsebujejo različne osebne podatke, kar omogoča demografsko segmentiranje na podlagi spola, starosti, izobrazbe, interesov ... Oglase je možno usmeriti tudi na podlagi ključnih besed, ki se pojavijo bodisi v profilu bodisi v sporočilih o stanju uporabnika. Več o oglaševanju na Facebooku >>

 

Viri:

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice