Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Facebook je predstavil nov dejavnik za oglaševalce, ki pomaga do bolj optimiziranih oglasnih kampanj: »ocena relevantnosti« (ang: »relevance score«). Ocena je podobna oceni kakovosti, ki jo uporablja Google v svojem programu AdWords (ang: quality score), enako ocenjena od 1 do 10.
Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje

Facebookova ocena relevantnosti – novo merilo za uspešne kampanje (Vir: Unsplash.com)

Zakaj se ocena relevantnosti uporablja?

Oglaševanje na Facebooku omogoča natančno ciljanje ustrezne ciljne skupine. Relevantnost je vedno ključni dejavnik pri prikazovanju oglasov uporabnikom in upoštevanje nove ocene pomeni, da bodo oglasi uporabnikom odslej še bolj prilagojeni. To vodi v boljšo izkušnjo za uporabnike in uspešnejše oglasne kampanje za oglaševalce. Nova ocena je torej še dodaten pokazatelj, kako relevantni so naši Facebook oglasi za naše potencialne kupce.

V orodju za vodenje oglasnih kampanj na Facebooku Power Editor dodamo oceno relevantnosti v naša poročila:  

Kako deluje ocena relevantnosti?

Ocena je izračunana na osnovi pozitivnega in negativnega odziva uporabnikov na oglas s strani ciljne skupine za oglas, ki je bil prikazan najmanj 500-krat. Boljši odziv kot bo oglas pridobil in manjkrat kot bo oglas poročan kot negativen s strani uporabnikov, višja bo njegova ocena relevantnosti.

Relevantnost pa ni edini dejavnik pri izračunu ocene relevantnosti. Cena, ki jo nastavimo za oglas, je prav tako pomembna. Če za pozicijo oglasa tekmujeta dva oglasa, eden z oceno relevantnosti 10 in ceno 0,10 € in drugi z oceno 5 in ceno 1,23 €, ne pomeni nujno, da bo zmagal tisti z višjo oceno relevantnosti.

Kaj so ključne koristi ocene relevantnosti?

  • Nižja cena za doseg uporabnikov: višjo oceno kot bo imel oglas, manjši bodo lahko stroški prikazovanja oglasov, saj je sistem stremi k temu, da prikazuje ustrezne vsebine pravi ciljni publiki in visoka ocena relevantnosti je pozitiven signal;
  • Testiranje različnih oglasov pred kampanjo: oglaševalci imajo možnost testiranja različnih kombinacij slik in besedila oglasa za različne ciljne skupine in ugotovijo, katera kombinacija ima največjo oceno relevantnosti, torej je najbolj primerna za potencialne kupce;
  • Optimizacija oglasnih kampanj med kampanjo: spremljanje obnašanja oglasnih kampanj je ključnega pomena in ocena relevantnosti je eden pomembnejših dejavnikov pri odločanju, kateri oglas je uspešen in kateri ne.

Kako uporabiti oceno relevantnosti?

Ocena relevantnosti je zelo pomembna pri vodenju oglasnih kampanj na Facebooku, vsekakor pa ni edino merilo uspešnosti. Primarni cilj oglasa je doseči cilj, ki ga nastavimo v prvi fazi oglaševanja: torej pridobivanje sledilcev, povečanje obiska spletne strani, povečanje števila konverzij, obiska dogodka in podobni.

Pojasnimo s primerom:

Imamo spletno trgovino z vrtnim pohištvom. Oglašujemo s Facebook oglasi, naš cilj pa je spletni nakup kompletov vrtnih miz in stolov. Število prodanih kompletov je v tem primeru veliko bolj pomemben dejavnik, kot imeti visoko oceno relevantnosti. Če je oglas ocenjen z oceno 4, a z njim prodamo kup miz in še več stolov, morda ni potrebe po spremembi oglasa.

Oceno relevantnosti uporabimo, da dosegamo našo ciljno publiko z nižjimi stroški in testiranje kreative oglasa, ki najbolj učinkuje. Ta ocena nikakor ni naš cilj, ki ga zasledujemo v oglasni kampanji, je le pokazatelj uspešnosti in pomoč pri optimizaciji oglasov, da dosežemo prave uporabnike.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop. Preberite več >>

MP dogodek: Email marketing

MP dogodek: Email marketing

Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij. Kontakte je potrebno najprej nabrati, pričeti s pošiljanjem sporočil, nato pa jim še kaj prodati. To pa je potrebno storiti na pravi način. Kako, nam bo razložil Domen Kert, ki se že vrsto let ukvarja z digitalnim marketingom. Preberite več >>

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

MP dogodek: Prodajni lijak [EXTRA TERMIN]

[Zaradi izjemnega zanimanja smo dodali NOV TERMIN] Email marketing je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Tokrat se bomo posvetili konceptu prodajnega lijaka - kaj je, kako ga postaviti in optimizirati. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

MP coworking dogodek: Kako do strank na spletu?

Na preteklih izobraževanjih smo se naučili, kako na spletno stran pripeljati obiskovalce. Kako pa iz njih ustvariti kupce in zveste stranke? Učinkovita načina sta "lead generation" in "lead nurturing". Za kaj gre in kako ju vpeljati v vaše podjetje bo razložil Sašo Palčič iz agencije Madwise. Preberite več >>

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

MP delavnica: S PR veščinami do poslovnega uspeha

Podjetja imajo pogosto težavo komunicirati z javnostmi. Nimajo vzpostavljenih odnosov z novinarji doma, še toliko težje to storijo s tistimi iz tujine. Kako napisati sporočilo za javnost, ki ga bodo novinarji pograbili? Majda Dodevska iz Scoutee vam bo predstavila konkretne napotke. Preberite več >>

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

MP coworking dogodek: Kako izboljšati konverzijo spletne strani

Do sedaj smo se na naših izobraževanjih osredotočili predvsem na to, kako na stran privabiti čimveč kakovostnih obiskovalcev. Kako pa jih prepričati, da napravijo tisto, kar od njih pričakujemo - torej prijavo, registracijo ali nakup? Preberite več >>

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

MP coworking dogodek: Trženje preko LinkedIn

LinkedIn je največje poslovno omrežje, ki združuje preko 400 milijonov članov. Za razliko od Facebooka in podobnih omrežij LinkedIn ni namenjen zabavi, ampak prostor, kjer lahko posameznik predstavi svoje veščine bodočemu poslovnemu partnerju ali delodajalcu. To pomeni, da je tudi dober tržni kanal. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje