Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

Avtor — 12.06.2016
Facebook je razvil tehnologijo DeepText, na podlagi katere bo umetna inteligenca bolje razumela kontekst objav uporabnikov. DeepText naj bi bil sposoben razumeti vsebino več tisoč objav na sekundo v 20 različnih jezikih skoraj tako dobro kot ljudje.
Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

S tehnologijo DeepText bo Facebook bolje razumel kontekst objav in namen uporabnikov. (Vir slike: Pixabay)

Uporabniki vseh storitev, ki jih ponuja Facebook (družabno omrežje Facebook, klepetalnik Messenger, družabno omrežje za objavljanje fotografij Instagram, aplikacija za sporočila in klicanje WhatsApp ter orodje za navidezno resničnost Oculus) vsakodnevno objavimo ogromno podatkov. Zbiranje, analiziranje in katalogiziranje vseh objavljenih informacij je izjemno zahtevna naloga, zato so se pri Facebooku odločili za uporabo umetne inteligence.

Tehnologija DeepText temelji na arhitekturi globokih nevronskih mrež, ki bo pripomogla k boljšemu razumevanju objav. Osnovne ideje o globokem učenju sta v okviru Facebookove raziskovalne skupine za umetno inteligenco (AI Research Group) razvila Ronan Collobert in Yann LeCun.

Facebook novo tehnologijo že preizkuša na določenih platformah in storitvah, med drugim v okviru klepetalnika Messenger. Na blogu so predstavniki podjetja zapisali, da jim DeepText omogoča boljše razumevanje namenov in ciljev uporabnikov, kar so ponazorili tudi s primerom: z uporabo tehnologije DeepText bo lahko umetna inteligenca razumela, da objava »Ravno sem se pripeljal s taksijem.« ne pomeni, da uporabnik išče prevoz; v nasprotju z objavo »Potrebujem prevoz.«, ki vožnje s taksijem sicer ne omenja neposredno.

Facebook se osredotoča na globoko učenje umetne inteligence, saj lahko z boljšim razumevanjem sporazumevalnega konteksta in namenov uporabnikov izboljša uporabniško izkušnjo ter hkrati oglaševalcem omogoči oblikovanje individualiziranih in usmerjenih kampanj. Takšno učenje tehnologije je na primer pomembno prav na Facebookovi časovnici, saj uporabniki želijo videti vsebine, ki so zanje relevantne in pomembne.

Tehnologija DeepText še ni dokončno oblikovana, zato jo bodo po besedah predstavnikov Facebooka v sodelovanju z raziskovalno skupino za umetno inteligenco v prihodnje še naprej razvijali in nadgrajevali.

Vir: VentureBeat

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Bo LinkedIn še aktualen? Po službo kar prek Facebooka!

Facebook je pred kratkim predstavil novost, ki lahko spremeni razmerja na področju družabnih omrežij: delodajalci v ZDA in Kanadi lahko po novem prek svojih strani neposredno objavljajo prosta delovna mesta, iskalci zaposlitve pa se lahko nanje odzovejo kar prek Messengerja.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku.

Preberite več >>
Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je najbolj vroča platforma za oglaševalce!

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Video oglaševanje na spletu – z zvokom ali brez njega?

Veliko podjetij svoje televizijske reklame objavi še na Facebooku. Vendar obstaja pomembna razlika med televizijo in Facebookom: televizije nikoli ne gledamo z utišanim zvokom, na Facebooku pa pogosto uporabimo to funkcijo – čemur se morajo prilagoditi tudi oglaševalci.

Preberite več >>
Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Zuckerberg razkriva načrt, kako nad lažnive novice na Facebooku

Največje družabno omrežje je že nekaj časa preplavljeno z lažnimi novicami. Te naj bi vplivale celo na rezultat ameriških volitev, ki so se odvijale pred tedni. Mark Zuckerberg je v ta namen pripravil načrt boja proti neresničnim novicam.

Preberite več >>
Oznake: ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje