Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

Facebook je razvil tehnologijo DeepText, na podlagi katere bo umetna inteligenca bolje razumela kontekst objav uporabnikov. DeepText naj bi bil sposoben razumeti vsebino več tisoč objav na sekundo v 20 različnih jezikih skoraj tako dobro kot ljudje.
Facebookova tehnologija DeepText se uči človeškega branja in razumevanja

S tehnologijo DeepText bo Facebook bolje razumel kontekst objav in namen uporabnikov. (Vir slike: Pixabay)

Uporabniki vseh storitev, ki jih ponuja Facebook (družabno omrežje Facebook, klepetalnik Messenger, družabno omrežje za objavljanje fotografij Instagram, aplikacija za sporočila in klicanje WhatsApp ter orodje za navidezno resničnost Oculus) vsakodnevno objavimo ogromno podatkov. Zbiranje, analiziranje in katalogiziranje vseh objavljenih informacij je izjemno zahtevna naloga, zato so se pri Facebooku odločili za uporabo umetne inteligence.

Tehnologija DeepText temelji na arhitekturi globokih nevronskih mrež, ki bo pripomogla k boljšemu razumevanju objav. Osnovne ideje o globokem učenju sta v okviru Facebookove raziskovalne skupine za umetno inteligenco (AI Research Group) razvila Ronan Collobert in Yann LeCun.

Facebook novo tehnologijo že preizkuša na določenih platformah in storitvah, med drugim v okviru klepetalnika Messenger. Na blogu so predstavniki podjetja zapisali, da jim DeepText omogoča boljše razumevanje namenov in ciljev uporabnikov, kar so ponazorili tudi s primerom: z uporabo tehnologije DeepText bo lahko umetna inteligenca razumela, da objava »Ravno sem se pripeljal s taksijem.« ne pomeni, da uporabnik išče prevoz; v nasprotju z objavo »Potrebujem prevoz.«, ki vožnje s taksijem sicer ne omenja neposredno.

Facebook se osredotoča na globoko učenje umetne inteligence, saj lahko z boljšim razumevanjem sporazumevalnega konteksta in namenov uporabnikov izboljša uporabniško izkušnjo ter hkrati oglaševalcem omogoči oblikovanje individualiziranih in usmerjenih kampanj. Takšno učenje tehnologije je na primer pomembno prav na Facebookovi časovnici, saj uporabniki želijo videti vsebine, ki so zanje relevantne in pomembne.

Tehnologija DeepText še ni dokončno oblikovana, zato jo bodo po besedah predstavnikov Facebooka v sodelovanju z raziskovalno skupino za umetno inteligenco v prihodnje še naprej razvijali in nadgrajevali.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje