Facebookovi droni bi lahko leteli že leta 2015

Facebook napoveduje, da bi lahko svoje drone v zrak (testno) spustili že prihodnje leto. Z njimi bi državam, v katerih je slaba internetna povezava, zagotovili dostop do brezžičnega interneta. Želja Marka Zuckerberga po povezovanju sveta se torej vendarle (počasi) uresničuje.
Facebookovi droni bi lahko leteli že leta 2015

Fotografija je simbolična (Vir slike: YouTube).

Yael Maguire, direktor Facebookovega laboratorija za povezljivost, poudarja, naj njihove drone ne imenujemo droni, ampak letala, saj bodo po velikosti vendarle spominjali nanje. Dron naj bi bil primerljiv z Boeingom 747 po velikosti, ne pa tudi po teži. Po podatkih spletne strani Letala.net Boeing 747 v dolžino meri dobrih 70, v višino 19 metrov, 64 metrov pa predstavlja razpon kril.

Afrika in Azija v ospredju

Droni oziroma letala bodo prek prejete sončne energije nenehno zagotavljala pokritost z brezžičnim signalom. Zuckerbergova želja po povezovanju sveta izvira iz dejstva, da več milijonov ljudi v Afriki in Aziji nimajo dostopa do spleta, posledično do – Facebooka. Po nekaterih ocenah ima kar pet milijard ljudi na omenjenih območjih slabo spletno povezavo ali pa je sploh nimajo. To je bilo tudi njegovo vodilo marca letos, ko se je odločal za nakup podjetja Titan Aerospace, ki se ukvarja z droni s pogonom na sončno energijo. Povezati svet (s Facebookom).

Pred Facebookom številne ovire

Facebook upa, da bodo uspeli zaobiti obstoječa pravila – trenutno je najvišja višina, ki jo ameriška zakonodaja dovoljuje vodenim letečim objektom, le 120 metrov – in tehnične ovire, kar bi omogočilo, da bi lahko ena oseba lahko nadzorovala tudi do 100 brezpilotnih letal. Maguire je ob tem izjavil tudi, da je Facebookova velika želja, da bi eno od svojih letal v ZDA preizkusili že prihodnje leto, medtem ko bi z oddajanjem brezžičnih signalov lahko začeli čez tri do pet let.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje