Felix in Red Bullova marketinška kampanja za 25 mio dolarjev

Avtor Saba Resnik — 17.10.2012
Komentiraj!
Predstavniki Red Bulla so povedali, da je varen pristanek Felixa Baumgartnerja za njih pomenil medijsko pokritost, vredno več deset milijonov funtov. Felix je v nedeljo, 14. 10. 2012, skočil s kar 39.045 metrov in pri padcu dosegel hitrost 1,342.8 km/h.
Felix in Red Bullova marketinška kampanja za 25 mio dolarjev

Felix in Red Bull-ova marketinška kampanja za 25 mio USD. (Vir slike: redbullstratos)

Red Bull je Felixu Baumgartnerju nudil finančno pomoč v vrednosti 25 milijonov dolarjev (kar je približno 15,5 milijonov funtov). Se vam zdi preveč? Kot boste lahko prebrali v nadaljevanju, so marketinški strokovnjaki mnenja, da je bila investicija upravičena.

Eden izmed strokovnjakov je mnenja, da je Red Bull s sofinanciranjem skoka Felixa Baumgartnerja ustvaril marketinško kampanjo, ki bi Red Bull v Veliki Britaniji stala približno 10 milijonov funtov, na svetovni ravni pa okrog 100 milijonov funtov. Samo pomislite: najdražji 30-sekundni oglas med Superbowlom v ZDA stane "zgolj" 2,2 milijona funtov.

Vir: inagist.com in telegraph.co.uk/

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice