Fieldoo – najboljši startup leta 2013 pri VentureVillage!

Avtor — 24.12.2013
Profesionalno karierno omrežje Fieldoo, ki povezuje nogometaše in nogometne agente in se lahko pohvali z več kot 100.000 uporabniki v 100 državah, je 23. decembra 2013 prejelo častni naziv 'najboljši startup leta 2013' s strani VentureVillage in s tem premagalo precej perspektivno konkurenco.
Fieldoo – najboljši startup leta 2013 pri VentureVillage!

Fieldoo – najboljši startup leta 2013 pri VentureVillage!

Slovenski startup, ki ga sestavlja ekipa petih podjetnikov, se ukvarja s profesionalnim kariernim omrežjem Fieldoo.com, ki ga nekateri poimenujejo že kar ‘Linkedln za nogomet’, saj se na tem omrežju nahajajo tako mladi talenti in reprezentanti nekaterih držav kot tudi tisti pravi nogometni zvezdniki.

S tem Fieldoo predstavlja pravi ‘networking’ in iskanje priložnosti pri potencialnih agentih za vse tiste, ki se profesionalno nahajajo v nogometni sferi, agentom pa ob tem omogoča učinkovito ‘skavtanje’ mladih potencialnih nogometnih zvezd.

Pometli s konkurenco

Za najboljši startup 2013 je bilo na strani VentureVillage moč glasovati do 22. decembra 2013, do 19. ure, pri čemer je inovativno slovensko podjetje Filedoo s precej višjim številom glasov (za kar eno tretjino slednjih) premagalo drugouvrščeno podjetje ShareDesk iz Vancouvra in tretjeuvrščeno podjetje BabyWatch iz Berlina, ki se ukvarja s tehnologijo, katera omogoča bolj interaktivno sledenje nosečnosti in razvoja dojenčka.

»Nagrada je priznanje, a obenem še večja obveznost za naprej«

Jure Doler, soustanovitelj Filedoo-ja, meni: »Zmaga je dokaz, da smo na pravi poti in tudi poplačilo za trud in energijo, ki ju vlagamo v projekt. Hkrati je tudi pokazatelj, da je slovenska startup scena nasploh izjemno dejavna, kar je opazno oz. nagrajeno tudi v mednarodnem okolju. 

Prav tako je potrebno reči, da smo izjemno ponosni na to, da je celoten slovenski ‘startup community’ pripomogel k temu uspehu (glasovanju), saj je bilo zaznati kar nekaj člankov, objav na facebooku in objav na Twitterju, kjer so vsi po vrsti spodbujali k glasovanju. Skratka, nagrada je priznanje, a obenem še večja obveznost za naprej.«

Športno obarvane nadaljnje vizije

»Nadaljnje vizije se nanašajo predvsem na to, da bomo vseskozi izboljševali produkt, kar bo našim uporabnikom prinašalo še večjo vrednost, prav tako želimo še hitreje rasti – trenutno smo okoli številke 100.000 uporabnikov – in, kot smo že večkrat poudarili, postati ultimativno okolje za vsakega nogometaša in obenem agente ter klube, ki iščejo priložnost in napredek na svoji športni poti,« še vizionarsko pojasni Doler. 


Oznake: , , ,