Fieldoo mejniki v 2013

Avtor Urša Eva Pucelj — 26.01.2014
Komentiraj!
Profesionalno karierno omrežje Fieldoo, vedno bolj poznano kot 'Linkedln za nogomet', je v letu 2013 doseglo veliko novih uspehov in zadanih mejnikov, med drugim 100.000 uporabnikov in 12.000 vpisanih nogometnih agentov, v več kot 200 državah sveta, iz kar 700 nogometnih ekip!
Fieldoo mejniki v 2013

Fieldoo mejniki v 2013. (Vir: osebni arhiv)

Fieldoo, omrežje, ki povezuje nogometaše in nogometne agente, je 23. decembra 2013 prejelo tudi častni naziv 'najboljši startup leta 2013' s strani VentureVillage in s tem pometlo s precej perspektivno konkurenco, med drugim s ShareDesk in slovensko-hrvaškim BabyWatch.

Doseženi mejniki navdušujejo

Pa poglejmo nekaj doseženih mejnikov omrežja, kjer se nahajajo tako mladi talenti in reprezentanti nekaterih držav kot tudi tisti pravi nogometni zvezdniki, v samem letu 2013:

  • Profesionalno nogometno obarvano omrežje sedaj vpisuje kar 100.000 uporabnikov in 12.000 nogometnih agentov,
  • V več kot 200 državah sveta,
  • Nogometaši prihajajo iz več kot 700 nogometnih ekip,
  • V povprečju 12% nogometnih igralcev, vpisanih na Fieldoo omrežje, ima pogodbo s klubom, 85% jih pogodbeno ni vezanih (t.i. prosti igralci), 3% pa so na voljo za posojo v drug klub,
  • V povprečju je pri 60% nogometnih igralcev dominantna desna noga, pri 14% leva in pri 26% sta dominantni obe,
  • Povprečni nogometaš, vpisan na Fieldoo, ima 8 sledilcev, povprečni nogometni agent pa 56,
  • Vseh objav na Fileldoo v letu 2013 je bilo 1162, ogledov pa 150.441.
MP intervju: Jure Doler Fieldoo>>

»Najbolj smo ponosni predvsem na to, da smo našim uporabnikom rešili oz. olajšali marsikateri problem oz. skrb, kot je na primer iskanje novega kluba, agenta ali delodajalca. Uspešne zgodbe, ki se zgodijo preko Fieldoo.com, so gonilo za naše delovanje vnaprej in pokazatelj, da smo na pravi poti. Prav tako smo veseli, da smo dosegli okroglo številko 100.000 registriranih uporabnikov, kar prav tako ni zanemarljivo. Številka je hkrati tudi pokazatelj, da je trg, na katerem delujemo, vsekakor velik in dojemljiv za platformo kot je Fieldoo,« pove soustanovitelj Fieldoo-ja, Jure Doler.

Še nekaj fascinantnih dogodkov v bližnji preteklosti

»Po izboru berlinskega VentureVillage.com smo postali startup leta, kar pomeni, da dobivamo vse več prostora pod soncem tudi v tem smislu. Razburljivo je bilo tudi sodelovanje z nekdanjim agentom Messija, Maradone, Guardiole, ki je preko našega omrežja iskal nove "Messije" in enega – prav tako iz Argentine – vzel pod svoje okrilje in mu našel klub v 2. španski ligi. Kot rečeno, stvari je kar nekaj, sicer pa nekaj 'highlightov', podatkov, informacij in številk za 2013 lahko najdete tudi v naši povsem sveži infografikis ponosom razloži Doler.

 Na kakšne dosežene mejnike Fieldoo upa v letu 2014?

»Vsekakor na nadaljevanje dela oz. da prestopimo še na višjo raven v vseh segmentih – rasti, prihodkih, v produktnem smislu ... skratka, da naredimo napredek na vseh področjih. Seveda, upamo in verjamemo, da bo v 2014 Fieldoo še bolj kot doslej postala 'must have' platforma za vsakega nogometaša in agenta na svetu, ki stremi k napredku, spremembi v karieri ali transferju (oz. prestopu),« še pove Doler.

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice