Finance obširno o povišanju prispevkov

Finance so na podlagi našega sporočila za javnost dodatno raziskale področje sprememb prispevkov za samostojne podjetnike s statusom študenta.
Deskanje le še z možgani

Kot rečeno, članka sta posledica našega sporočila za javnost.

V prvem članku so na konkretnem primeru študenta Damirja Vidana s portala studentarija.net, ki smo ga našli prek našega foruma, razkrili vse slabosti slovenske birokracije, ki so se v tem primeru še posebej izdatno pokazale. Ne samo to, da so sedaj prispevki štirikrat višji kot so bili pred februarjem, do naše razjasnitve je bilo dolgo časa nejasno ali so spremembe prispevkov sploh resnične ter koga sploh vključujejo.

Damir je opozoril na popolno neusklajenost med ZZZS, ki je uvedel nove prispevke, ter DURSom, ki je pristojen za njihovo poplačilo oziroma izterjavo. Ker pravočasnega obveščanja o novih prispevkih ni bilo, to pomeni, da jih je bilo potrebno plačati za nazaj. Še več: pri pogovorih z nekaterimi podjetniki, ki obiskujejo naš portal, smo odkrili celo diskriminacijo: nekaterim mladim podjetnikom novih prispevkov za nazaj ni potrebno plačati, če se v nov sistem zavarovanja vpišejo prostovoljno.

Po drugi strani pa primer Damirja razkriva, da morajo nekateri prispevke plačati tudi za nazaj. Končna posledica v tem primeru je bila, da studentarija.net sedaj ne posluje več prek popoldanskega podjetja, pač pa prek d.o.o. osebe, ki ji zaupajo.

V financah razkrivajo še razlog za povečanje prispevkov: prazna zdravstvena blagajna, na kar opozarja tudi komentar Rada Pezdirja v članku na portalu Drugi svet. ZZZS bo tako na ta račun zbral dodatnih 450.000 evrov letno. Seveda ob predpostavki, da bo število študentov s popoldanskim s.p. ostalo enako. Primer Damirja ter še nekaj drugih podjetnikov, ki nam je pisalo na naš elektronski naslov kaže na to, da bo ta znesek bistveno nižji, saj se bo gotovo znižalo število mladih podjetnikov s popoldanskim s.p..

ZZZS bi rad na račun študentov s “popoldanskim” s.p. zbral skoraj pol milijona evrov več sredstev letno.

Damirjevo mnenje bomo podkrepili še z našimi lastnimi izkušnjami: Zavod mladi podjetnik je za spremembo prispevkov vedel že pred dobrima dvema mesecama. Ker naša ekipa pravnikov ni bila stoodstotno prepričana kako tolmačiti pojasnilo o povišanju prispevkov na DURSu, smo za pojasnilo zaprosili sam DURS. Verjeli ali ne, iz DURSa smo dobili popolnoma nasprotujoči si informaciji: oseba A na DURSu je zagotavljala, da o spremembi prispevkov nič ne vedo, hkrati pa je oseba B trdila, da so prispevki po novem 79,24 evra, nič pa niso vedeli kako je v tem primeru s prispevki za pokojninsko in invalidsko zavarovanje, nihče ni niti omenjal dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja.

Zavod mladi podjetnik se zaveda, da smo v času gospodarske krize ter da imata naš zdravstveni ter pokojninski sistem velike težave z vzdržnostjo trenutnega modela. Hkrati ekonomiste v vladi ali blizu nje opozarjamo, naj pomislijo na to, kakšna bo situacija čez nekaj let: že prek našega portala smo namreč ugotovili, da se je zaprlo že kar nekaj popoldanskih s.p., močno nas skrbi kako bo v prihodnje.

Tudi vi razmišljate o zaprtju popoldanskega s.p? Pišite nam na info(at)mladipodjetnik.si ali se vpišite na forumu!

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje