Kaj je finančno zavarovanje javnih naročil?

Finančna zavarovanja pri javnih naročilih so izdana po naročilu ponudnikov, namenjena pa so zavarovanju interesov naročnika pri izvedbi javnih naročil, kot so npr. resnost pridobljenih ponudb, pravočasno dokončanje in kakovostno izvedbo pogodbenega dela ter odpravo napak v garancijskem roku.
Kaj je finančno zavarovanje javnih naročil?

Kaj je finančno zavarovanje javnih naročil? (Vir slike: sxc.hu)

Za različne vrste poslov se uporabljajo različne vrste garancij. Naročniki javnih naročil lahko od ponudnikov zahtevajo predložitev katerega koli finančnega zavarovanja (bančna garancija, kavcijsko zavarovanje pri zavarovalnicah, menice ter celo denarni depozit).

Naročniki se za vrsto finančnega zavarovanja odločijo na podlagi večih kriterijev. Gledajo predvsem na uporabnost finančnega zavarovanja, možnost brezpogojnega unovčenja, dolžino trajanja postopka unovčitve, potrebne dokumente in druge vidike.

S storitvenimi bančnimi garancijami (mednje uvrščamo bančno garancijo za resnost ponudbe, za dobro in pravočasno izvedeno pogodbenih obveznosti in za odpravo napak v garancijskem roku) banka zagotavlja, da bo dobavitelj oziroma izvajalec (torej naročnik garancije) opravil določeno storitev. Če storitve ne opravi, se bančna obveznost spremeni v denarno in banka izplača upravičencu znesek garancije.

V praksi pogosto ponudniki naročnikom večkrat predložijo bančno garancijo, v kateri je zapisano, da bo izplačana »v skladu s poslovno politiko banke« ali »pod pogojem«. Bančna garancija, ki vsebuje takšen ali podoben tekst, ni brezpogojna.

Naročnik v razpisni dokumentaciji predpiše vrsto finančnega zavarovanja, način predložitve, višino, roke, med drugim tudi trajanje finančnega zavarovanja in vzorec finančnega zavarovanja, pri tem pa morajo ponudniki kot sestavni del ponudbene dokumentacije predložiti samo bančno garancijo za resnost ponudbe.

Vir: Verlag Dashöfer

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje